Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Beetje een long shot, maar wie weet.

Ik heb de dop van m'n voorvork van de Beta RR250 2019 (niet racing) stuk. De ontluchtingschroef is afgebroken en zit muur vast. Uitboren is de dealer en mij tot op heden niet gelukt.

Heeft iemand misschien zoeen, of een complete set voor redelijke prijs, in de aanbieding.
1653408028964.png
 
Ben ik laatst ook naar op zoek geweest, ZF vork toch?
Ik had toen links nodig :)
Nieuw was volgens mij niet zo heel duur.
 
ZF vork meen ik ja. Zit rond de €180...
Oei das toch geld.
Ik zocht toen alleen een ontluchtingsschroefje, was nergens te vinden.
Misschien paar dealers bellen of die nog wat in de grabbelbak hebben liggen?
Joppen stopt met Beta geloof ik, die hadden vroeger wel veel op voorraad.
 
Lijkt me sterk dat je die schroef er met een goede cobaltboor niet eruit krijgt.
 
Beetje een long shot, maar wie weet.

Ik heb de dop van m'n voorvork van de Beta RR250 2019 (niet racing) stuk. De ontluchtingschroef is afgebroken en zit muur vast. Uitboren is de dealer en mij tot op heden niet gelukt.

Heeft iemand misschien zoeen, of een complete set voor redelijke prijs, in de aanbieding.
Bekijk bijlage 1764284
Zou je hier iets mee kunnen:

 
Heren (en dames?),
Iemand van jullie die een klein tasje heeft dat tussen de kroonplaten aan de voorpoten of aan het stuur bevestigd kan worden? Ik kan al mijn reserve gereedschappen, sleeptouwen etc in mijn sherco kwijt. De enige reden dat ik nu met een bodywarmer of camelback moet rijden is om mijn telefoon en pasjes etc mee te nemen. Daar wil ik eigenlijk vanaf.

Een tasjes op het voorspatbord, zadel of achterspatbord wil ik niet. Iemand van jullie hier een oplossing voor die niet uit de USA komt? Formaat iPhone 10.
 
Ik gebruik dan een heel simpel heuptasje/buideltasje als ik dat alleen mee moet nemen. Of een endurobroek ipv crossbroek waar een zak op zit waar het in kan.
 
Ik gebruik dan een heel simpel heuptasje/buideltasje als ik dat alleen mee moet nemen. Of een endurobroek ipv crossbroek waar een zak op zit waar het in kan.
Ik schaar de heuptas even onder de camelback, wil niks aan mijn lijf hebben hangen :) Enduro broek ooit 1 malig geprobeerd. Nooit meer. Maar dat is denk ik een persoonlijk gevoel.
 

Zoiets dan?
Beetje log, maar misschien ook wel kleiner te krijgen. Zit op de telefoon en hun website doet het dan matig.
 

Zoiets zou ik eerder kijken, dat gaat iets langer mee dan een halve OTR rit.
 
Ik had een hele mooie oplossing gezien in de USA, maar verzenden 80 dollar :')
Ik was al aan het kijken naar riemtasjes van de oudere digitale cameras. En die als soort transponderhouder aan de voorpoten.

Iets in deze trand.

 
Ik heb inderdaad de stuurtassen al bekeken, maar zijn inderdaad allemaal wat groot.

Een hoesje od zo, die op de tank gaat zou mss mooi zijn. Daar wat geld/papieren en een telefoon in doen. Maar iets tussen de vorkpoten is het mooiste denk ik.
 
Ik heb zo;n wolfman tasje. Topkwaliteit. Precies wat jij bedoelt denk ik. T is al een wat oudere advertentie maar ms heeft ie m nog


Het lijkt erop dat ze niet meer gemaakt worden (zie ze iig niet meer op de wolfman site staan).
 
Dat van wolfskin vind ik echt te groot. Het moet niet veel groter zijn dan een telefoon. Paar pasjes en wat briefgeld erbij en klaar. Als mijn reserve delen en gereedschappen zitten al in de motor verwerkt.
 
Ik had een hele mooie oplossing gezien in de USA, maar verzenden 80 dollar :')
Ik was al aan het kijken naar riemtasjes van de oudere digitale cameras. En die als soort transponderhouder aan de voorpoten.

Iets in deze trand.

1653552544165.jpeg

Zoiets? Bij Louis.de
 
Er is dinsdag woensdag donderdag zondag en maandagochtend gewoon vrij rijden. Zaterdag endurosprint maar die is helemaal vol. Maandagmiddag de dxcs waar nog wat plekken zijn in de open klasse. Een t is weer een erg mooie route deze editie😇😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan