Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Wat vonden jullie van Hengelo?
Ik heb zelf maar 2 rondjes gereden, dag ervoor al 90minuten gevoetbald en teveel last van mijn voet helaas.

Vond de mot regen wel leuk voor een keertje, niet te hard en overal lekker door de blubber.
 
Ik heb mijzelf prima vermaakt. Heb uiteindelijk 5 lussen gereden, was net te laat om een 6e te kunnen beginnen. Route lag er mooi bij. Wel wat last gehad van quads die in de weg zaten helaas.

Eerste rondje zonder regenjas gereden, daarna toch maar aangetrokken. Van binnenuit nat worden ipv buitenaf.

Volgens mij ben ik in de laatste ronde redelijk kort bij het einde van de route @Erwin P zijn vriendin (en misschien hemzelf ook wel) nog tegen gekomen. Ik zag tenminste rode haren onder helm vandaan komen op een Beta. Dat zullen er niet zo veel zijn vermoed ik.
 
Wij vonden Hengelo echt geweldig, 1x rechts, 2x links gereden.

Ze rijdt idd een lichtblauwe Beta en tot nu toe de enige die ik gezien heb met lang rood haar. Ik reed samen met haar op dus vermoed dat ik je minder bijgebleven ben 😅
 
Wij vonden Hengelo echt geweldig, 1x rechts, 2x links gereden.

Ze rijdt idd een lichtblauwe Beta en tot nu toe de enige die ik gezien heb met lang rood haar. Ik reed samen met haar op dus vermoed dat ik je minder bijgebleven ben 😅
Bij mij op de club is nog een dame met rood haar op een Beta. Maar daar is het blok van kapotgelopen in Varsseveld. Ze stond in Hengelo foto's te maken dus zij was het iig niet ;)

Ik dacht je wel gezien te hebben, maar weet het niet zeker. Reed je direct voor haar? Ik denk dat ik jou voorbij kwam vlak voordat 2 gekken stilstonden in een bocht en zo de boel blokkeerden. Ze reden net weg voor we aankwamen. Bochtje op 29:48 in dit filmpje.

Volgende keer ook ff wat haren onder de helm uit laten wapperen ter herkenning. Je hebt ff om ze aan te laten groeien :+
 
Laatst bewerkt:
Bij mij op de club is nog een dame met rood haar op een Beta. Maar daar is het blok van kapotgelopen in Varsseveld. Ze stond in Hengelo foto's te maken dus zij was het iig niet ;)

Ik dacht je wel gezien te hebben, maar weet het niet zeker. Reed je direct voor haar? Ik denk dat ik jou voorbij kwam vlak voordat 2 gekken stilstonden in een bocht en zo de boel blokkeerden. Ze reden net weg voor we aankwamen. Bochtje op 29:48 in dit filmpje.

Volgende keer ook ff wat haren onder de helm uit laten wapperen ter herkenning. Je hebt ff om ze aan te laten groeien :+

Je hebt de gang er lekker in zitten Joris ;)
Welke camera gebruik je? Dat die op je ?borst? zit geeft een mooi beeld hoeveel je moet werken met het lichaam en dat het eigenlijk een best zwarte sport is haha
 
Thanks!

Ik heb laatst een DJI OSMO Action 3 gekocht. Heb deze de voorkeur gegeven boven GoPro 11 vanwege de langere batterij duur. Ik kan nu rond de 2 uur filmen op 2,5k beeld. Het is nu nog even wachten op de update voor 10 bits kleurverwerking.

Camera zat hier op mijn borst inderdaad. Ik wilde hem eigenlijk op mijn helm doen omdat je dan makkelijker het beeld kan richten. Vrijdag ook een steuntje voor gekregen. Maar ik kon de camera niet ver genoeg omhoog roteren. Daar kwam ik in Hengelo achter. Toen weer op mijn borst gemaakt maar vergeten de beeldhoek aan te passen, vandaar dat er nu af en toe wat weinig van de horizon te zien is helaas.

16697221489298327489104255989715.jpg
 
Thanks!

Ik heb laatst een DJI OSMO Action 3 gekocht. Heb deze de voorkeur gegeven boven GoPro 11 vanwege de langere batterij duur. Ik kan nu rond de 2 uur filmen op 2,5k beeld. Het is nu nog even wachten op de update voor 10 bits kleurverwerking.

Camera zat hier op mijn borst inderdaad. Ik wilde hem eigenlijk op mijn helm doen omdat je dan makkelijker het beeld kan richten. Vrijdag ook een steuntje voor gekregen. Maar ik kon de camera niet ver genoeg omhoog roteren. Daar kwam ik in Hengelo achter. Toen weer op mijn borst gemaakt maar vergeten de beeldhoek aan te passen, vandaar dat er nu af en toe wat weinig van de horizon te zien is helaas.

Bekijk bijlage 1826730


Tof filmpje inderdaad, ziet er uit als een gave rit.
 
Hengelo was inderdaad mooi! Wij hebben ook 3x links gedaan en 2x rechts, maar ik vond het helemaal niet erg dat we daarna niet meer door mochten :-)
Ik roep altijd dat ik niet in de regen kan rijden, omdat ik niet kan (wil) rijden als ik wazig beeld heb. Omdat ik een bril 'op sterkte' heb, kan ik niet zonder bril rijden. Zondag ging het nog precies: Ook op de snelle paden was er net vaak genoeg gelegenheid om de bril weer schoon te vegen. Al was het soms wel een dilemma: Bril schoonvegen of vingers opwarmen :-)
Maar het was een prachtige rit.

Ik heb de afgelopen weken elk weekend mogen rijden. Prachtige ritten! Ik wil graag hierlangs alle organisaties bedanken, met daarbij alle vrijwilligers, grondeigenaren en andere betrokkenen die het mogelijk maken om mijn mooiste hobby te beoefenen.
 
ik ga door het wazige beeld juist beter rijden omdat ik dan minder "bang" wordt voor de sporen in de bouwlanden en met verstand op 0 er gewoon overheen vlieg:+
 
Ik heb eerste rondje met rol off gereden. Maar die zat op een donkerder bril. Daarna met helder glas gereden die behandeld is met Rain-X. Af en toe je hoofd opzij en het grootste is er weer af. Juist niet te veel smeren. Voor het schoonpoetsen heb ik altijd nog wel een doekje bij de koplamp.

Dit weekend wel geleerd dat ze niet te klein moeten zijn, dan vliegen ze elke keer weg omdat ze door de wind gepakt worden. :+
 
Thanks!

Ik heb laatst een DJI OSMO Action 3 gekocht. Heb deze de voorkeur gegeven boven GoPro 11 vanwege de langere batterij duur. Ik kan nu rond de 2 uur filmen op 2,5k beeld. Het is nu nog even wachten op de update voor 10 bits kleurverwerking.

Camera zat hier op mijn borst inderdaad. Ik wilde hem eigenlijk op mijn helm doen omdat je dan makkelijker het beeld kan richten. Vrijdag ook een steuntje voor gekregen. Maar ik kon de camera niet ver genoeg omhoog roteren. Daar kwam ik in Hengelo achter. Toen weer op mijn borst gemaakt maar vergeten de beeldhoek aan te passen, vandaar dat er nu af en toe wat weinig van de horizon te zien is helaas.

Bekijk bijlage 1826730
Net ff gecheckt. Heb na 1,5 uur filmen op 2,5k 30FPS nog 30% batterij over.
 
Zondag lekker gereden 4 ronden. 2x links 2x rechts. Voor mij is het 2uur rijden in de auto naar de locatie dus ik vond dat wel zat. 116km volgens strava gereden op de route zelf.

Kleding had ik thermoshirt en thermobroek met daarnaast een T-shirt en crosskleding. Dit was prima te doen. Donkere Rollo bril, bij de auto 1x de rollo gewisseld.

Ronde 1 enorm druk en filerijden. Ronde 3 en 4 lekker stukken alleen kunnen rijden. Hoe dan ook veel rijders die het ophouden maar dat komt ook door de vele singletracks.

Route zelf lag er erg fijn bij. Enkele jaren terug was deze route flink modderen. Wat ik fijn vond dat het dit keer niet zo'n racebaan was. Hoewel topsnelheid op strava 126kmh.

Ook de 3e en 4e ronde was de route nog goed te rijden ondanks de regen. Een paar keer opgehouden door quads.

Wat mij betreft een van de leukere otr ritten.
 

Bijlagen

  • 19894520-d295d1957eb1d6f63e2a (1).jpg
    19894520-d295d1957eb1d6f63e2a (1).jpg
    493,5 KB · Weergaven: 30
Zondag lekker gereden 4 ronden. 2x links 2x rechts. Voor mij is het 2uur rijden in de auto naar de locatie dus ik vond dat wel zat. 116km volgens strava gereden op de route zelf.

Kleding had ik thermoshirt en thermobroek met daarnaast een T-shirt en crosskleding. Dit was prima te doen. Donkere Rollo bril, bij de auto 1x de rollo gewisseld.

Ronde 1 enorm druk en filerijden. Ronde 3 en 4 lekker stukken alleen kunnen rijden. Hoe dan ook veel rijders die het ophouden maar dat komt ook door de vele singletracks.

Route zelf lag er erg fijn bij. Enkele jaren terug was deze route flink modderen. Wat ik fijn vond dat het dit keer niet zo'n racebaan was. Hoewel topsnelheid op strava 126kmh.

Ook de 3e en 4e ronde was de route nog goed te rijden ondanks de regen. Een paar keer opgehouden door quads.

Wat mij betreft een van de leukere otr ritten.
Een rit voor de agenda volgend jaar dus. Tis voor mij ook een uur of 2 rijden dus niet vanzelfsprekend om er naar toe te gaan zoals de ritten die dichtbij zijn.

En heb jij een scherp oog voor fotografen of rij je gewoon constant op je achterwiel ? :)
 

Op 1:25 kom ik de bocht uit.. volgens mij is mijn achtervering toch slechter dan gedacht😂

@erwin is het jou dame die ze op het eind "intervieuwen"
 
Die MTR fotograaf woont vlakbij mij. Hij maakt wel leuke fotos. Maar inderdaad maak ik er wel een sport van. Vorig jaar zelfde rit zie foto.

Zonde trouwens dat er tegenwoordig zoveel gekapt is op de plek van deze foto.
Waar je het bos in ging, door zo,n kuil en het bos weer uit.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1669754754691.jpg
    FB_IMG_1669754754691.jpg
    109,3 KB · Weergaven: 24
Scheelt ook dat MTR een banner heeft staan. Maakt het wel makkelijker. Maar meestal zie je de fotografen wel goed staan.

Screenshot_20221127_185902_Chrome.jpg

In mijn ogen is MTR te duur. Gert Poffers vraagt 7 euro voor een foto, dat is nog net leuk. MTR vraagt 13 euro voor een bestandje, dat vind ik te duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan