Offroad/ enduro Topic 7 We zijn weer los!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hengelo is na de DTS feestavond, maar ga mijn best doen om die wel te rijden (inclusief kater :+ )
 
handel niet voor mij waarschijnlijk niets meer dit jaar XD kapotte tussenwervelschijf dus ben een hele tijd uit de running nu (als dat nog eens wat wordt.)

veel plezier mannen ;)

P.S. verkleed je maar als een wijf dan mag je handel gratis rijden ;) wegens 25 jarig jubileum wahahaha dames gratis entree :P
quads is dit jaar ook beter geregeld MAX. 150 stuks geen landbouw quads meer en die mogen pas om 11 uur starten das wel beters :P
veel plezier. owje en de eerste .... krijgen een muts XD al is het dit jaar niet zo koud als vorig jaar.
 
Heeft er de laatste 3 jaar niet in gezeten. In Westerbork wel.

Het slakkenhuis nadat je het knippenpad bij de Unidek voorbij was geknald.
Zo bijzonder was dat slakkenhuis toch ook niet of wel? Daarna over de sloot het bos weer in; mieteren altojd wel weer een paar motoren of (nog beter) kwattaboys die sloot in :+
 
Ja ik heb hem nu 3 jaar gereden maar op die plak heb ik in die 3 jaar geen slakkenhuis gezien. Wel een paar lussen dat wel :)
 
Zouk met 3 man gaan, zegt iedereen :S
Niet geheel zonder reden maar toch. Ach ja zo is er niemand om me op te houden.
Of was ik nou juist degenen die voor oponthoud zorgde.....

Iig veel zin in!
 
Heb ik weleens vaker gehad dat ik door een zwabberende langzame rijder ben gevallen. Van jou kan ik dat hebben Frankie :j :+
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk waren wij dat.

Erg triest en ongeloofwaardig wat er vandaag weer is gebeurd, de fun was plotsklaps verdwenen.

Sterkte!

@Ell Snorro en Makrolon,

Zie op een filmpje dat ik vlakbij jullie stond, maar heb jullie niet gezien anders was ik even komen buurten.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk waren wij dat.

Erg triest en ongeloofwaardig wat er vandaag weer is gebeurd, de fun was plotsklaps verdwenen.

Sterkte met het verlies.. -O- -O- R.I.P.

Dit is waarschijnlijk nog gebeurt toen ik al naar huis was want ik heb hier totaal niets van mee gekregen gisteren toen ik daar was. (wij hadden rond 12:20 onze tweede ronde gereden en hebben toen ingeladen en zijn naar huis gegaan)

Het stukje langs het kanaal af was ook wel een klein beetje vervelend, links bomen en rechts water is toch een moeilijke beslissing maar beide zijn niet bepaald leuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ook maar weer eens even de camera op de helm gemonteerd en beide rondes gefilmd.

zie hier de resultaten van ronde 1 (zonder de stukjes verharde weg en zo nu en dan een stukje bouwland weg gelaten):


 
Vond het afgelopen zondag niet veel aan. Eraf gegaan en een dikke CRF op me gekregen.. daarna nog 2x onderuit in het bouwland. Enorme knipgaten en wie toch die pestvoer hindernis bedacht heeft.. |( |(
Achja.. gelukkig geen letsel aan overgehouden.

Keuring was idd erg apart. Laten we het daar op houden })

foto1_zps0267e598.jpg

foto2_zps640e451a.jpg


Zondag aanstaande naar Ruurlo.
Zal wel lekker rustig worden als iedereen naar Handel gaat. }) })
 
Laatst bewerkt:
Vond het afgelopen zondag niet veel aan. Eraf gegaan en een dikke CRF op me gekregen.. daarna nog 2x onderuit in het bouwland. Enorme knipgaten en wie toch die pestvoer hindernis bedacht heeft.. |( |(
Achja.. gelukkig geen letsel aan overgehouden.

Zal wel lekker rustig worden als iedereen naar Handel gaat. }) })

Die knipgaten horen toch bij offroad (dacht ik :? )
Ik vond dat stuk langs het kanaal echt 1 van de mooiste stukken van de route

@Dick
Jammer man! Anders hadden we zeker ff bijgepraat.
Wat voor motor heb je nu???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan