Offroad/ enduro topic #9 The woops section

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou mooi zijn :).
Ruilen? zoek je nog iets haha.
laat maar weten wat je hebt liggen en wat je ervoor wilt.
 
Ik heb een sm setje gehaald voor de 450 exc, nu is de zijstandaard alleen te lang. Iemand hier ervaring mee/tip voor me ?
Ga hem heen en weer gooien tussen noppen en sm, dus wil de standaard niet gewoon afzagen.
Past ook meteen niet meer op zijn bokje trouwens, wat een kleiner voorwiel al niet voor gevolgen heeft :)

fotootje voor de leuk. straatbandjes in het noppengedeelte FOEI!

20150511_094234.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn kortere sm standaarden, maar je kunt toch ook gewoon laten staat wat rechter.
En als je achterkant iets optild gaat hij gewoon op de bok.

Mooi setje wel, remklauw maakt het af :)
 
Ja die voorvork kappies passen niet met die dikke sm slof voorop :)
komen nieuwe aan, nou nog leuke stickerts.
Hij is vandaag al omgeflikkerd in de stad door een zuchtje wind, dus die standaard moet wel iets aan gebeuren.
Misschien kan ik hem wat doorbuigen ofzo
 
geen optie om hem in te korte en er voor offroad een overzet stukje op te maken..?

Dat je die er dus overheen kunt schuigen/bevestigen voor met noppen wielen..? Weet t niet probeer alleen mee te denken ;)

ik heb bij mijn standaard poot/voet een gaatje bij dat steun punt geboord en daar schroefdraad in getapt. Vervolgens een boutje erin. Heeft 2 functies. *slijt niet door *en zo kan ik zelf de schuinte bepalen hoe schuin de motor staat. (Stond veels te schuin naar mijn zin en gezien de vorige eigenaar aan dat bevestegingspunt had liggen kloten [lassen] kon ik er niet heel veel anders mee..

Maar dit zal voor jouw ook niet werken gezien bij SM die poot gewoon wat te lang is...

Of op ebay een 2e poot kopen dat je die dan steeds omzet bij offroad/SM
NEW KTM KICKSTAND SIDE STAND ALUMINIUM 450 EXC-R 08-15 MOTO MOTORBIKE ENDURO | eBay

ff ebay in de gaten houden die standaard staat er geregeld op voor rond de 30.
bovenstaande is 55euro
 
Ja die voorvork kappies passen niet met die dikke sm slof voorop :)
komen nieuwe aan, nou nog leuke stickerts.
Hij is vandaag al omgeflikkerd in de stad door een zuchtje wind, dus die standaard moet wel iets aan gebeuren.
Misschien kan ik hem wat doorbuigen ofzo

stukje uit de kapjes zagen/dremelen.

Dit is geen porum
 
Ja die voorvork kappies passen niet met die dikke sm slof voorop :)
komen nieuwe aan, nou nog leuke stickerts.
Hij is vandaag al omgeflikkerd in de stad door een zuchtje wind, dus die standaard moet wel iets aan gebeuren.
Misschien kan ik hem wat doorbuigen ofzo


als je de open kappen monteert dan past het wel. De kappen die geheel om de poot zitten passen idd niet of moet je bewerken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan