Offroad/ enduro topic #9 The woops section

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er hier ook weer bij! Fototje mag in de OP hoor!

rivier_zpse339cbbf.jpg
 
Amsterdam hier :W

Oh ja terugkomend op de oliewissel.
Aanraden van brouwer was elke 4 uur. Zo gek niet dus
 
Amsterdam hier :W

Oh ja terugkomend op de oliewissel.
Aanraden van brouwer was elke 4 uur. Zo gek niet dus


Voor een crosser zeker.....ik doe om de 10uur...boekje staat om de 15 volgens mij...maar ga met 10 voor zeker.
 
Briljante topictitel trouwens.
Uit Haaglanden en Drenthe hier..
 
Laatst bewerkt:
Donkeykong ook weer aanwezig, een picca volgt zodra me meisje weer terug komt van wat verwennerij van Paulus.

2014-09-26145343.jpg
 
Sowieso heeft ie stukjes bigend gehad.... '(

Ik hoop zo dat KTM de onderdelenstroom van Husqy weer op de baan heeft en de onderdelen snel binnen zijn. Laatste nieuws was dat zelfs n oliefilter van de 449 en n koplampkapje van n 610 al 3 maanden in backorder staan.... T lijkt erop dat iedereen met n "oude" (<'14) maar moet zien wat ie ermee doet.
Van mijn zo goed als nieuwe 310 is momenteel nog geen boutje leverbaar.... Misschien de kalasjnikov maar eens uit t vet halen of met fakkels en hooivorken richting Oostenrijk. T is toch van de zotte!
 
Laatst bewerkt:
Sowieso heeft ie stukjes bigend gehad.... '(

Ik hoop zo dat KTM de onderdelenstroom van Husqy weer op de baan heeft en de onderdelen snel binnen zijn. Laatste nieuws was dat zelfs n oliefilter van de 449 en n koplampkapje van n 610 al 3 maanden in backorder staan.... T lijkt erop dat iedereen met n "oude" (<'14) maar moet zien wat ie ermee doet.
Van mijn zo goed als nieuwe 310 is momenteel nog geen boutje leverbaar.... Misschien de kalasjnikov maar eens uit t vet halen of met fakkels en hooivorken richting Oostenrijk. T is toch van de zotte!
tsja, heb zelf ook een 2013 husky maar dacht dat KTM alleen voor de nieuwe
modellen de onderdelen service (en garantie?) zou verzorgen
ALLE ''oude'' modellen en onderdelen zouden nog steeds onder motomondo zitten.

bron
Oude Husqvarna-structuur blijft naast nieuwe bestaan

het blijft balen dat zoiets niet gewoon degelijk geregeld kan worden, ook balen voor de
voormalige medewerkers in italie die fabriekspoorten blokeren om hun baantje zeker te
stellen (helaas voor ze)
wellicht is dat de oorzaak (wel wat ouder nieuws)

Blokkade Husqvarna-fabriek Varese
 
Laatst bewerkt:
T probleem zit m volgens mij in t feit dat ze t onderdelenmagazijn naar Oostenrijk aan het halen zijn. Schijnbaar zit er eea tegen. T blijft mooi ruk in ieder geval!
 
gelukkig heb ik hier wel wat olie filters liggen, had er 10 tegelijk
gekocht nadat ik erachter kwam dat die van 24mx niet zo best van kwaliteit waren,
maar alle andere onderdelen (op luchtfilter na dan) is idd k met peren
 
Als ik het zo lees dan zal ik maar niet teveel hoop hebben dat ik Veghel en Handel kan rijden dan...
Wat een ellende zeg dat zo'n groot concern niet eens in staat is zijn supply chain een beetje op orde te hebben....
 
Laatst bewerkt:
KTM zelf kan haar spullen ook heel slecht leveren.. Originele zuigers voor een 250sxf zijn niet eens leverbaar, verwachting is december. Snap je niet ;)
De ene keer is het de volgende dag in huis, de keer daarna duurt het 4 weken.
 
Ik ga ook weer met Vertex rijden, was ik al van plan, maar de originele zijn niet eens leverbaar.
KTM levert alleen Vertex voor de 2-takten ;)

Ben benieuwd hoe m'n oude Vertex eruit komt na 35 uur volgende week 8-)
 
Laatst bewerkt:
donky? welke delen heb je nodig dan en voor welke type ktm?(behalve zuiger)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan