Offroad/ enduro topic #9 The woops section

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand recent ingeschreven voor Veghel die weet wat voor nummer die heeft ?
Ben best benieuwd hoe snel het vol zit.
 
Volgens mij zitten ze ergens op 650 deelnemers.
Gisteren was het 580
Kan max 900
 
Idd dat hoop ik ook! Heb er zin in! Zondag eerst Lichtevoorde :)
 
Ik ben niet bekend met enduro ritten. Als ik kijk op: Off-road Event [Veghel] - Informatie staat er: Kosten: € 25,- euro inschrijfgeld plus (eventueel) €10,- euro MON dagverzekering WA

Het is niet nodig om een MON/KNVM licentie te hebben? Of komt dat er nog bovenop?

Ik zou wel eens een rit willen maken maar ik ken niemand die dit ook doet. Zijn er mensen uit het westen van het land waar ik bij aan zou kunnen sluiten?
 
Dat tientje is dus voor de licentie die je niet hebt. Gewoon dagverzekering, 35 euro lappen en knallen maar.
 
Hoe zit het trouwens met onze whoop skills?
In deze whoop section moeten er toch zat zijn
 
Ik ben niet bekend met enduro ritten. Als ik kijk op: Off-road Event [Veghel] - Informatie staat er: Kosten: € 25,- euro inschrijfgeld plus (eventueel) €10,- euro MON dagverzekering WA

Het is niet nodig om een MON/KNVM licentie te hebben? Of komt dat er nog bovenop?

Ik zou wel eens een rit willen maken maar ik ken niemand die dit ook doet. Zijn er mensen uit het westen van het land waar ik bij aan zou kunnen sluiten?

Check! Hier ook geen offroad ervaring. Dit weekend de KTM nalopen en ombouwen van SM naar noppen. En voor Veghel inschrijven. Kom uit de buurt van Rotterdam.
 
Als je helemaal uit Rotterdam komt houdt dan wel rekening met de regelementen voor je motor.
goed gekeurde banden, kussentje op je stuur etc.
 
ik heb nog nooit een kussentje op mn stuur gehad en daar ben ik nog nooit op aangesproken.
Nu heb ik dat wel sinds een week of 2,Daar zit nu namelijk mijn KMteller (trailtech vapor) in verwerkt ideaal :D

banden heb ik zelf trouwens ook nog nooit mee gemaakt.
Maar als je AC10 of trackmaster hebt zit je sowieso altijd goed dat zijn DOT banden.
alleen geluid dat controleren ze wel goed, dus herrie pijpen er mooi af doen :)
 
Laatst bewerkt:
hmm ik heb geen dotcode achter, maar ik vind Assen-Veghel sowieso wel aan de afstand dus denk daar nog ff over na :Y
 
Wat is een mooie baan/locatie voor een xt660r, ik wil graag een keer een offroad rit rijden, maar de xt gaat minder makkelijk door de bagger dan jullie crossers, weten jullie er misschien een route met wat meer bospaden en weilanden etc, ipv van echte cross?
 
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt maar het zal je maar net gebeuren. Denk alleen als je schoepenbanden eronder hebt liggen je wel problemen krijgt. Standaard check is altijd remmen testen, kijken of de stepjes omhoog gaan en een algemene blik op de motor of het een beetje verzorgt eruit ziet. Dan loopt er af en toe nog iemand tussen de rij door die kijkt of je geen open pijp hebt. Aangezien Veghel ook een pilot is kan dat misschien nog wel een dingentje zijn geluid.
 
Wat is een mooie baan/locatie voor een xt660r, ik wil graag een keer een offroad rit rijden, maar de xt gaat minder makkelijk door de bagger dan jullie crossers, weten jullie er misschien een route met wat meer bospaden en weilanden etc, ipv van echte cross?

Als je noppenbanden hebt geen probleem gewoon gaan
 
Wat is een mooie baan/locatie voor een xt660r, ik wil graag een keer een offroad rit rijden, maar de xt gaat minder makkelijk door de bagger dan jullie crossers, weten jullie er misschien een route met wat meer bospaden en weilanden etc, ipv van echte cross?


Ik werd in Havelte keihard vernederd door een xt in het zand hoor, tis meer de rijder dan de bike :]
 
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt maar het zal je maar net gebeuren. Denk alleen als je schoepenbanden eronder hebt liggen je wel problemen krijgt. Standaard check is altijd remmen testen, kijken of de stepjes omhoog gaan en een algemene blik op de motor of het een beetje verzorgt eruit ziet. Dan loopt er af en toe nog iemand tussen de rij door die kijkt of je geen open pijp hebt. Aangezien Veghel ook een pilot is kan dat misschien nog wel een dingentje zijn geluid.


idd :Y en t zou toch erg zuur zijn als jij dan net eruit gevist word en ze je nee verkopen dat wil je liever niet mee maken.
blérpijp moet je sowieso niet willen, Je verraad jezelf als je ergens rijd hahahaha.
ik ben in ieder geval blij dat ik nu een mooie stille demper heb. Die FP maakte echt een tering herrie.
heb er nu een nieuwer model demper op zitten paste gewoon (vrij) goed.
enigste wat ik moest doen was achter de besvestegings beugel wat opvulplaatjes gebruiken zodat de demper meer naar rechts hangt.
En ik kan dan geen brede banden meer gebruiken (lees 140'ers) maar daar reed ik toch al nooit mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan