Offroad/Enduro Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
staat de OTR in De Wijk een beetje bekend om een mooie rit of...????
ik moet nogal van ver komen en zit nogal te twijfelen
weten jullie ermeer over dan hoor ik het graag :]
 
Herken jij je zelf of een maat van je op deze foto? Heb nog een paar leuke "actie" foto's van jou dan *D :o

full
 
was een leuke rit in ruinen, met al dat modder. niet een x gevallen :+ alleen trok mijn ktm er niet goed door zal hem wat anders vertanden voor de rit in de wijk
 
staat de OTR in De Wijk een beetje bekend om een mooie rit of...????
ik moet nogal van ver komen en zit nogal te twijfelen
weten jullie ermeer over dan hoor ik het graag :]
Ik vind de Wijk altijd een aardige rit. Het is geen Handel of Hengelo of Hapert maar zeker niet slecht. Vorig jaar heb ik de eerste 25 km daar op kop gereden ;-) Was ook wel een aparte ervaring. Paar keer fout gereden door gebrek aan sporen en de hele tijd afvragen waar de rest blijft.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, ik heb verdorie weer wat gemist als ik al die modderfoto's zie. A.s. zondag ben ik erbij. Nog iemand die alleen rijd? Mijn maatje is geblesseerd.

edit: het word weer regen, vrijdag en zaterdag is het er volgens de verwachting droog, dus t kan meevallen.
Is er nog iemand die ooit met regenpak rijd? Na een rondje in de regen ben je toch nat tot op het bot. Dan zit er een volgende ronde toch niet meer in, zeker niet als je ff hebt stilgestaan. Ik zie praktisch nooit iemand met regenpak rijden. Hoe doen jullie dat?
 
Laatst bewerkt:
de enduro/offroad ritjes zijn allemaal mooi,
ik kan ze helaas niet meer rijden ivm zware knie blessure dat is ook de reden dat ik nu een dikke cr500 tekoop heb ,met nieuwe goed gekeurde endurobanden ,motor staat start klaar, behalve ik :(
iemand hier interesse?
bj 99
 
Harder rijden. Ik heb het haast nooit koud en nat word ik toch wel van het zweet.

Ja dat heb ik ook. Zolang ik blijf rijden heb ik nergens last van, maar als je na een aantal km's even wat wilt drinken begint de ellende. Of je zit op een mountainbikepaadje achter zo'n invalide karretje (lees quad), dan heb ik t ook best snel koud. De kou van het zweet heb je toch als je stilstaat, maar als je daar nog een kletsnatte broek en jas bij krijgt, moet je toch wel behoorlijk doorploegen om geen longontsteking op te lopen.
 
Koud heb ik het ook nooit! Meestal nat van het zweet maar krijg er geen tijd voor om het er koud van te krijgen. Wij staan alleen stil als het rondje weer afgelopen is, tank volgooien, broodje erin en hoppa weer aanrijden. Blijft leuk, die ritjes. *O*
 
Drinken doe ik ook tijdens het rijden. Dankzij de camelbak. Wel even wachten op een vlak stukje. Zowiezo stop ik tegenwoordig haast nooit meer. Zeker niet tijdens een ronde want ik vind het leuk om de laatste ronde ook net zo snel te rijden als de eerste. Voor de rest na een ronde effe tanken en zo snel mogelijk weer weg al lukt dat altijd minder als je met meer man bent.
 
Ja dat heb ik ook. Zolang ik blijf rijden heb ik nergens last van, maar als je na een aantal km's even wat wilt drinken begint de ellende. Of je zit op een mountainbikepaadje achter zo'n invalide karretje (lees quad), dan heb ik t ook best snel koud. De kou van het zweet heb je toch als je stilstaat, maar als je daar nog een kletsnatte broek en jas bij krijgt, moet je toch wel behoorlijk doorploegen om geen longontsteking op te lopen.
De quads mogen toch pas starten na de 2-wielers?!
 
Laatst bewerkt:
De quads mogen toch pas starten na de 2-wielers?!

Ja gelukkig wel. Dat is niet altijd zo. In Handel bijvoorbeeld (mijn thuisrit) rijd t door elkaar heen, daar word je echt niet goed van (is dan ook geen knmv). Heb wel 10min achter zo'n landbouw ding gezeten waar ze met zn 2-en op zaten.... Kon er ook nergens langs. Was in t bos op n 'mountainbike paadje' Die dingen zitten ook regelmatig klem tussen bijv. 2 bomen. Na n schorre keel van het schreeuwen ging ie eindelijk maar eens aan de kant. Dan kan ik t ook niet laten om m effe te zandstralen }) .

Ik snap niet hoe jullie dat doen. Ik stop ook alleen tussen 2 ronden om ff te tanken, te drinken en een broodje naar binnen te werken maar als t flink geregend heeft heb ik t dan ook heel snel koud. Mn broek en jas zijn nat van de regen en onder mn bodypr. is t nat van t zweet. Ik krijg t dan maar moeilijk weer warm, terwijl ik absoluut geen koukleum ben. Daarom heb ik weleens overwogen om n regenpak aan te trekken. Ik vraag me toch af of ik iets verkeerd doe. Spuiten jullie je kleren in met die waterafstotende spray?
 
vind je een bril niet makkenlijk?

Ja klopt dat is wel makkelijk ja maar ik had een bril op maar die besloeg mij telkens ik zag echt helemaal niets dus ik heb hem maar af gedaan.
Ik heb na de rit een scott bril gekocht met dubbel glas.
Hoop dat dit beter gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan