Offroad/Enduro Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou een beetje inhalen op een 80 weg is al moeilijk met zon ding.
Heb ooit weleens op 1 gereden, maar dat vond ik toch echt wat te tam.
Zon 400 lijkt me beter dan..
 
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee
 
Laatst bewerkt:
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee

Gefeliciteerd!
 
paulus, mooi machientje heb je nu!
ik heb samen met de vrouw een huisje gekocht dus ben nog even aan het klussen, daarna heb ik een mooie rit..
 
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee

Gefeliciteerd!!!! Lekker van genieten en slapen wanneer je kan :P
 
's kijken.
Je wilt overwegend zandpaden rijden en van alles mee kunnen doen.
Als het onder de 1200 eurootjes moet blijven met weinig gesleutel zou ik zeggen XR250, DR350, KDX250 2t of TT350
Voor crossbanen zijn ze minder geschikt.


Ik weet dat 2t en 4t nogal verschillend is ;)
Het hoeft ook niet per se zo hard te gaan als de cr 250. Daarom vroeg ik me af of die ook nog praktisch te gebruiken is. Anders gaat t gewoon wat minder snel op de xr, maar kan ik er ook nog andere dingen mee doen :)
 
Laatst bewerkt:
Van harte!
Dat ging snel..


Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee
 
Bedankt voor de reacties! Allemaal bruikbaar.
Stel dat ik voor een cr250 zou gaan. Hier kan ik ook wel lol mee hebben op de crossbaan denk ik. Zou ik hier ook nog eens zandpaden/bospaden mee kunnen rijden, of stel ik dan te veel eisen ;)
 
Bedankt voor de reacties! Allemaal bruikbaar.
Stel dat ik voor een cr250 zou gaan. Hier kan ik ook wel lol mee hebben op de crossbaan denk ik. Zou ik hier ook nog eens zandpaden/bospaden mee kunnen rijden, of stel ik dan te veel eisen ;)

CR250=zeer geschikt voor crossbaan (XR250 absoluut niet)

Bospaden (enduro/OTR) gaat ook prima met een CR250! (er rijden niet voor niks zoveel 250/300cc 2takten mee met enduro's!)
 
Alleen jammer dat zo'n zuigertje en ander spul zo kort meegaat..
Dat moet je bij aankoop van zoiets wel realiseren.

CR250=zeer geschikt voor crossbaan (XR250 absoluut niet)

Bospaden (enduro/OTR) gaat ook prima met een CR250! (er rijden niet voor niks zoveel 250/300cc 2takten mee met enduro's!)
 
Laatst bewerkt:
Alleen jammer dat zo'n zuigertje en ander spul zo kort meegaat..
Dat moet je bij aankoop van zoiets wel realiseren.

Zuigertje is dan wel weer vrij goedkoop én zeer gemakkelijk zelf te vervangen (uurtje werk).

En die dingen kunnen nog wel 25 á 30uur mee hoor.
 
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee
Gefeliciteerd!

Vanochtend vroeg voor de deur van de RDW geslapen. Hij is er doorheen en de formulieren van de Belastingdienst zijn ook ingevuld. Ik zou een mail krijgen als ik het geld naar de belasting kan overmaken, maar ik kreeg ook te horen dat ze 6 dagen achterstand hebben. Het wordt dus nog spannend of ik op tijd een kenteken kan laten maken.

Anders maar hopen dat het niet te nat is, dan kan ik eventueel op de Tenere komen.
 
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee
Gefeliciteerd!!

Lijkt alleen wel of je meer blij bent dat je mag offroaden dan dat je een gezonde zoon hebt :+ (ik snap ook wel dat t alleen zo lijkt en heus niet zo is hoor)
 
Bedankt voor de reacties! Allemaal bruikbaar.
Stel dat ik voor een cr250 zou gaan. Hier kan ik ook wel lol mee hebben op de crossbaan denk ik. Zou ik hier ook nog eens zandpaden/bospaden mee kunnen rijden, of stel ik dan te veel eisen ;)

Collega van me heeft nog een Cr250 staan, volgens mij begin jaren negentig. Origineel kenteken. Dacht iets van 1000 euro.
 
Zeg mensen: IK BEN ERBIJ! *O*

Ik ben vader van een zoon! Sneller als gedacht, maar zo gezond als wat!

Dus heeft de baas toestemming gegeven dat ik lekker mag gaan spelen in de modder :P
Dus laat Havelte maar komen! :Y

Ps
Paul gaat dus ook mee

Gefeliciteerd ronald, nu verwachten we wel beschuit met muisjes in Havelte.
Geniet van de kleine. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan