Offroad/Enduro Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Voor alles dat met enduro of offroad te maken heeft!

http://www.knmv.nl/uploads/files/file/Sportdocumenten_2011/KNMV_Enduro-Offroad_kalender_2011.pdf (<u><b>KNMV offroad/ enduro kalender 2011</b></u>)

http://www.enduro.nl/kalender.htm (<u><b>Enduro Kalender 2011</b></u>)

Noppenforum


MF deelnemers aan Havelte OTR

Makrolon
Komkommer
Gemonde
Harrie (maat van Gemonde)
JWHijmans
Highdncreaz (als ie papa is)
Paul (als highdncreaz papa is :+ )
Barry86
El snorro
Pieter29
TRiX
R88
Loona35
Deanevo
Maarten mak
Straatpiloot
Paisley
Paulus de crosskabouter



Deelnemers aan de 110Mijlen van Mariahout 1 okt.
100 Mijl offroad met als afsluiting feest met bbq. Deelname aan de rit is gratis, feest en bbq is €25pp all-in. Crashen bij de Crosskabouter is mogelijk (wel 'n luchtbedje meenemen). Evt kunnen we zondag nog een ritje doen zodat de spiertjes niet gaan trekken :+

Gemonde
Harrie
JWHijmans
Paulus de Crosskabouter



Filmpjes

Highdncreaz helmcam "Rondje peel" 30-7-11 deel 1 en deel 2

Mike_the_Bike's helmcam "rondje peel" 30-7-11 Klik



Eigenaren
(foto erbij? Stuur even een pb)

Duckie's enduro-motard :+
full


Barry86
63769341.jpg


Gemonde
full


Duckman
full


Highdncreaz
full


Deanevo
DSC00155-1.jpg


R88
GroteFoto-FMDTBJM8.jpg


Mike_the_Bike
full


Twinair
07062011785.jpg


Paulus de Crosskabouter (in actie komt nog)
large
 
Laatst bewerkt:
Aankomende zondag Ruinen off the road!!

Wie doet er mee?

Ik iig wel, heb de motor alweer schoon en gesmeerd in het hok staan..
 
Ik ben dr ook weer bij,moet alleen nog een schoon filtertje dr in doen en dan gaan we weer lekker knallen.
 
Ik ben er hopelijk ook bij. Ff nog de klepjes stellen en de olie vervangen en dan hopen dat ik vervoer heb. Niemand uit Omg. Eindhoven/ Helmond die nog plek heeft voor een motortje?
Poste er btw iemand nog ff de link voor de foto's van Holten?
 
ik wil ook een enduro kopen maar zit te twijfelen tussen husaberg en ktm, weet er trouwens iemand of de wielen van ktm ook in husaberg passen?

gr
 
ik wil ook een enduro kopen maar zit te twijfelen tussen husaberg en ktm, weet er trouwens iemand of de wielen van ktm ook in husaberg passen?

gr


Ja vanaf ktm 2000 past in Husaberg .
Wat je ook koopt, probeer een nieuwe of bijna nieuwe aan te schaffen.
Succes . :)
 
Beetje blubberig 8-)
Heb het na 2 ronden ook maar voor gezien gehouden, sommige sporen waren zo diep dat het voor de derde ronde voor mij onmogenlijk leek om er nog door te komen.

Ik zat in de tweede ronde in het eerste stukje bos (single track) al tot aan de tank vast :o
Heeft wel een kwartierje geduurd voor ik m dr weer uit had.

Oh en ik heb ook een plas gevonden die net iets meer dan kniediep was ,ik ging zowat koppie onder en was ook meteen tot op mn reet nat geworden :(

Wel heel veel schik gehad ondanks de weers omstandigheden.



Ben ook nog wegens een zoekgeraakt sleepoog, aan de aanhanger achteruit de parkeerplaats afgesleept :Y Whaaaaaaa doe nou eens kalm an met die dikke trekker _O-
 
Laatst bewerkt:
Die trekker heeft mij nog bijna met kar en al de sloot in gesleept. Gelukkig net goed gegaan. Verder wel leuk gereden maar het was bij vlagen echt spekglad. Nog een keer goed hard op mijn plaat gegaan en daarna lag ik op de grond en stond mijn motor kaarsrecht overeind... Maar dan wel op de kop. Stuurkappen kapot, helm kapot maar verder gelukkig niets aan de hand.
 
Heb genoten gisteren in Ruinen!

1e off road ritje voor mij dus niet echt een idee wat me te wachten stond. (hoewel... wat blubber had ik wel verwacht)
Dit is echt effe wat anders dan 't blokkie om door de bossen hier waar je ieder paadje 5 keer gezien hebt als je een uurtje onderweg bent. Schitterend ritje, bospaadjes, bredere paden, maisvelden, alles zat er in.

1e rondje ging gewoon heel lekker, echt van alles aan 't genieten geweest en heel lekker gereden. 2e rondje ging ook helemaal niet verkeerd, maar dat was soms echt werken. Zeker in de maislanden met een cm of 20~30 blubber. Volgas maisland over gaat wel, hoe meer gas hoe gemakkelijker. Alleen d'r komt een eind aan zo'n land dus 't gas zal een keer dicht moeten. En dan wordt 't effe lastiger, voorkant duikt de bagger in en brommer wil zelf gaan bepalen waar we naar toe gaan. Kost me dan aardig wat moeite te laten merken wie de baas is en heb me d'r ook een paar keer over verbaasd dat ik er nog op zat.... :X
Toch ook in dat rondje nog volop lol gehad. Nog een 3e rondje zou toch lichtjes aan masochisme gaan grenzen, dus daar had ook niemand van ons ploegje behoefte meer aan. (van de 5 man hebben met z'n 3en de 2e ronde nog gereden, 2 man hield 't na 1 ronde voor gezien.)

Motor zuipt onder zulke omstandigheden ook aardig door, 2e rondje net gehaald op een tank. (moet de laatste kilometer op reserve)

Heb een flink stuk Drente mee naar huis genomen, een bak met bagger uitgeladen waartussen ergens m'n kleren (inclusief mooie nieuwe jas.....) zaten.
In de schuur staat nu een grote hoop modder waaronder als 't goed is een KTM zit, zo niet dan heb ik de verkeerde hoop modder mee naar huis genomen. Vanavond de spuit d'r maar 's op zetten, had ik gisteren niet zo'n trek meer in.

Alle mogelijke complimenten voor de organisatie ook trouwens! Heel netjes georganiseerd.
Toen ik vertrok reed ik binnen 30 meter muurvast met m'n nep-SUV'tje (Nissan Qashqai) en voor ik uitgestapt was stond er al een trekker voor m'n auto en werd de sleepkabel al vastgemaakt.

Dit gaan we dus vaker doen! *D


Ow ja, spierpijn all over the place nu.... :)
full
 
Ik heb weer wat gemist lees ik wel weer. GVD. Mijn busje behoefde een paar nieuwe bougie's.... had ik er nou maar wat eerder naar gekeken. Maar goed, volgende week ben ik erbij in De Wijk. Hoe dan ook. Wie gaat er ook?
 
Was wel een fijn ritje.. Ondanks de regen heb ik me smakelijk vermaakt!

Enne Maarten Mak, er was idd 1 plas bij die erg diep was. Had ik ook niet verwacht, water stroomde me zo bij het shirt in haha..

Volgende week maar weer even naar de Wijk!
 
Hey hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik ben Bart en kom uit delden uit twente
Heb gisteren ook the off road ruinen gereden.
Was erg gaaf veel drek en moeilijk wegkomen van de parkeerplaats maar dat mocht de prret niet drukken.
De trekkers hebben ons er allemaal uitgetrokken.
Hier nog een paar foto's in aktie gister
Tot volgende week
zu9R
zu9R
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan