Offroad/ endurotopic 8! Herlings? Who the f*ck is Herlings?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een nieuw stickerset gekocht maar na het plakken wil het op sommige randjes niet goed blijven plakken. Heb op advies een beetje seconde lijm gebruikt maar dat is ook geen succes.
Iemand tips?
 
Stickers die te lang iets afsnijden en goed met (verfbrander) warm maken niet verbranden
en aandrukken.

Dus plastic en stickers beetje warm maken (in de zon of op verwarming) stickers plakken zonder lucht bubbels. (eventueel lucht bubbels doorprikken met naaldje en lucht eruit duwen) Stickers warm stoken, aandrukken, afsnijden wat te lang is de sticker moet net iets kleiner zijn dan het plastic.

Succes !
 
Heb een nieuw stickerset gekocht maar na het plakken wil het op sommige randjes niet goed blijven plakken. Heb op advies een beetje seconde lijm gebruikt maar dat is ook geen succes.
Iemand tips?

Had je warm moeten fohnen en dan met stuk schilderstape vast plakken... Ben bang dat dit nu niet meer gaat.

Heb ook wel wat gelezen over Bisonkit, zelf geen ervaring mee.
 
Had je warm moeten fohnen en dan met stuk schilderstape vast plakken... Ben bang dat dit nu niet meer gaat.

Heb ook wel wat gelezen over Bisonkit, zelf geen ervaring mee.

Ik heb ze geplakt en meteen na het plakken war gemaakt, toch laten enkele randjes los omdat het bijvoorbeeld net een randje wat op een bolling ophoudt.

Ik zal eens kijken of ik kan doen wat Haak zegt en de sticker net een beetje bijsnijden
 
had je wel goed ontvet.? En niet met vettige vingers aan de plak zijde gezeten.??

Ik plak ook altijd alles met de fohn.
Eerst goed ontvetten (remmenreiniger) dan droog laten worden en plakken maar. daarna nog goed met de fohn na lopen dan zie je bij de randen de plaklaag er gewoon onder door komen.
Dan heb je ze er mooi/strak op zitten en dan krijg je ze dr haast niet meer vanaf :D
(Plakproces zelf gebruik ik de fohn ook bij)

het is een 'rot' klusje maar als je het eenmaal door hebt gaat het wel
 
Net terug uit Havelte...top dag gehad , lekker mul , lekker zwaar en lekkere diepen gaten en knippen!!!
Dus lekker onze rondjes gereden ...
Op naar Lichtenvoorde
 
Net terug uit Havelte...top dag gehad , lekker mul , lekker zwaar en lekkere diepen gaten en knippen!!!
Dus lekker onze rondjes gereden ...
Op naar Lichtenvoorde

Net terug uit Eindhoven, KTM-dag was top!

Eerst twee rondjes de korte route, was toch wel erg kort. Dus daarna maar de lange route, zwaar maar gaaf! Zand, zand, zand...

Na afloop nog lekker even de tentjes afgestruind en naar de extreme enduro gekeken. Alles was prima georganiseerd, en niet te druk!

Op naar Lichtenvoorde! *O*
 
Ik heb ze geplakt en meteen na het plakken war gemaakt, toch laten enkele randjes los omdat het bijvoorbeeld net een randje wat op een bolling ophoudt.

Ik zal eens kijken of ik kan doen wat Haak zegt en de sticker net een beetje bijsnijden

Afsnijden gaat beter :+

Maare denk dat de randjes afsnijden het beste is inderdaad, blijft eigenlijk nooit mooi zitten die kleine stukjes op een ronding.
 
Mocht iemand iets hebben gezien op Eindhoven, motor van een maatje van me is gestolen:



Framenummer: JH2PE05A6EK300906
Bijzonderheden:

- grote remschijf met blauwe bracket
- Honda carterplaat
- zelf gemaakte kabelboom zonder lichtschakelaar
- RvS versteviging in achterspatbord
- Trailtech km teller met speciale behuizing
- Magura hydraulische koppeling met speciaal gemaakte langere RvS leiding
- verhoogde stuurstroppen

Mocht iemand deze motor (of onderdelen ervan) aangeboden krijgen, laat ff wat weten.

edit: frame-nummer en bijzonderheden toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gereden vandaag!.. vond Havelte leuker dan Steenwijk, iets meer variatie naar mijn idee..

Krijg er steeds meer handigheid in :]
 
Verdomme man, mooi kloten.
Heb het er wel eens over dat het opzich rete makkelijk is om een offroad motor te jatten.
Ze staan altijd een 15min onbewaakt zonder sloten buiten bij het inschrijven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan