offroad in zuidholland?

Pirelli MT21. Vrij duurzaam, ook op de weg en ruim voldoende nop voor de vrolijke amateur.
Ik kon er trouwens ook nog behoorlijk hard de bocht mee rond op asfalt (bij droog weer).

Ik had ze op mijn oude Xt600:
DSC00450.jpg
 
Laatst bewerkt:
240kg? en duurft daar nog te rijden..?

ik had een maand geleden (achter de 2de buis) motor en mijzelf (samen 190kg) uit het drijfzand moeten redden ...

:-)
 
240kg? en duurft daar nog te rijden..?

ik had een maand geleden (achter de 2de buis) motor en mijzelf (samen 190kg) uit het drijfzand moeten redden ...

:-)
ikke wel hoor :Y maar moet zeggen dat ik ook vrij gestoord ben wat dat betreft :+ heb er namelijk wegbanden onder zitten
 
weg banden of niet, kijk uit voor diepe kuilen, zitten ze voor zeer zachte zand/water mengsel .. blurppp..
 
Kick! :+

Iemand nog leuke plaatsen??? Zal vandeweek is gaan kijken in schiedam of dat terrein nog wat is..
 
Dikke schop!

Nog ergens waar je offroad kan rijden. Bij de A4 zijn ze nog steeds bezig maar is dit nog steeds toegankelijk?

Aan de waterweg zijn ze ook bezig met verbouwen/veel zand. Kan je daar ook een beetje spelen? :]
 
witte paard nootdorp -> onder de treinrails door, braakliggend bouwterrein, heeft veel potentie omdaar een paar rondjes te doen, om even af te reageren, maar weet niet in hoeverre dat legaal is ;)
 
Is dat bouwterreintje er nog steeds?

witte paard nootdorp -> onder de treinrails door, braakliggend bouwterrein, heeft veel potentie omdaar een paar rondjes te doen, om even af te reageren, maar weet niet in hoeverre dat legaal is ;)
 
Crossterrein aan de woudweg schiedam is er in ieder geval niet meer (of ik ben erg blind) en aan het eind van de a4 kun je geloof ik ook niet meer, staan veel hekken.

Verder ben ik ook benieuwd. Ben laatst langs rijswijkbuiten gereden (nieuwe wijk) maar daar is de helft van de huizen inmiddels al bewoond. Er zijn nog wel een aantal braakliggende kavels maar het is toch niet echt onopvallend om daar te gaan crossen. Ook is er een flinke zandbak aan de Johan de Wittlaan in DH (world forum) maar daar staat zo'n politiehokje voor een ambassade. :N
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens een tijdje geleden hier geweest:

Google Maps

Best mooi, alleen veel drijfzand/modder dus zonder noppen kan je echt goed vast komen. Volgens mij word het tegenwoordig alleen afgesloten met een hek.
 
Dat ken ik.
Het is een superklein terreintje, maar is wel toegankelijk.

Ben trouwens een tijdje geleden hier geweest:

Google Maps

Best mooi, alleen veel drijfzand/modder dus zonder noppen kan je echt goed vast komen. Volgens mij word het tegenwoordig alleen afgesloten met een hek.
 
oma :W

Zijn er nog meer terreintjes of paden tussen rotterdam, leiden en Zoetermeer?

Van de week een stukje op de transalp van mn vriendin door de straat geploegd (is opengebroken) en dat smaakte naar meer. :P
 
ik ben zaterdag hier geweest in de regen

kan me voorstellen dat het met mooi weer wat drukker is bij de volkstuintjes dus misschien een minder goed idee. Verder ook niet super interessant maar wel een lekker drassig veld met een greppeltje om een paar geulen in te graven met je achterwiel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan