offroad in zuidholland?

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.922
336
Rotterdam
Weet iemand in zuid holland wat offroad stukjes, of terreinen, waar je legaal kunt rijden? Lijkt me wel leuk om es een uurtje of wat te klootvioolen ipv naar het oosten des lands te moeten. Oh ik heb een lompe bmw dus het strand en duinen is een beetje lastig. :]

mailen mag als je het low profile wil houden :)
 
ik weet een crossterreintje in het noorden van schiedam.
kijk even op google maps zoek dan naar : schiedam woudweg
stel hem in op satelliet en je ziet hem in het midden liggen.
voor gevoelige vraagjes kan je me altijd PM en ;)
 
ohh vet :) ff kijken, ik werk in schiedam nml. altijd leuk om ff te ontspannen na het werk :]

Edit:

hey das gaaf, en daar kun je gewoon op?
 
Laatst bewerkt:
ohh vet :) ff kijken, ik werk in schiedam nml. altijd leuk om ff te ontspannen na het werk :]

Edit:

hey das gaaf, en daar kun je gewoon op?

ik rij daar al 3 jaar waarvan 2 jaar op mijn cr 500. zolang je de voetgangers/paarden ontwijkt is er helemaal niks loos ;) en idd, het kost geen drol :]
 
Laatst bewerkt:
ben er geweest, super vet, maar wel veel zand en erg erg diepe, gegraven, kuilen.

dat zijn inderdaad de nadelen, maar ik zou verders niet weten waar je ongestoord je gang kan gaan hier in de omgeving '( soms rij ik ook op recreatieterreintjes, dat is opzich prima te doen zolang je er niet te lang blijft ;)
 
das niet nep engels, dat was een Ier. we waren met een Ier een australlier en 2 kaaskoppen :P vandaar het engels :P _O-
 
nieuw leven? hoop het wel *O*
iets noordelijker, kun je bij Delft aan het einde van de A4 ook een leuk stukje rijden :]
250320101762.jpg


en als ik het zo zie, zou je zelfs offroad van einde A4 naar de woudweg kunnen rijden :+
 
nieuw leven? hoop het wel *O*
iets noordelijker, kun je bij Delft aan het einde van de A4 ook een leuk stukje rijden :]
[afbeelding]

en als ik het zo zie, zou je zelfs offroad van einde A4 naar de woudweg kunnen rijden :+
moet je zondagsmiddags of gewoon savonds doen en al die gezichten zien van de mensen die daar hun hond uitlaten :(
_O-
 
Laatst bewerkt:
even deze topic in het leven houden heren .. nog nieuwe interessante plekken onlangs gevonden .. ?

over Maasvlakte: mag je daar alleen maar op de crossbaan rijden of ook ergens op t strand ?
 
volgens mij zijn er nieuwe regels op de maasvlakte?
had wat gehoord dat je nu alleen nog maar op de baan mag rijden

Nummertje 2 en 14
: http://www.cbmv.nl/regels.htm
 
kijk even op google maps/earth zoek naar Malakkastraat ofzo. is nog wel de oude foto.
ben er 1 keer geweest met vriend crossen met quad.
is best leuk je heb drie banen ( moet je effe op site kijken).
die keer dat ik ging was het niet erg druk. dus je moet effe kijken zal soms druk zijn en soms niet.
 
Laatst bewerkt:
Welke banden werken goed voor ZH omstandigheden? Motor is een lichte 2T enduro.

Dus veel asfalt (50% van huis naar **) dan veel zand / gras (nat / droog) / modder dan weer veel asfalt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan