OFFROAD route maken met TYRE ??

Robmw

Die hard MF'er
20 mei 2002
540
2
Doetinchem
Mensen, ik vind het niet - hoe maak ik in Tyre al een Offroad trip of kan dat helemaal niet.
Sommige onverharde wegen pakt hij nl. met G. maps wel, maar op andere stukjes wil hij gewoon geen tussenpunt plaatsen.

Met functie 'Routepunten nauwkeurig op wegen plaatsen' UITGESCHAKELD, krijg ik wel tussenpunten er tussen gezet, echter ... zie verder.

De andere soort van oplossing, bijv. instellen op WANDELING of FIETSEN, werkt dus ook niet en de tijd klopt dan al helemaal niet meer!
333ycew.jpg


Zelfs met meerdere tussenpunten in Tyre zet TTR ze zelfstandig weer op een andere plek - zie foto onder;
2im2qdh.jpg


Wie weet raad?

Grtz,
 
Laatst bewerkt:
Je TomTom kan sowieso niet overweg met offroad routes. De truuk is dat de offroad route omgezet wordt naar een serie POI's. Op het toestel krijg je dan geen aanwijzingen; je moet gewoon op het zicht van punt naar punt rijden. Op zich zou je dit ook wel kunnen gebruiken voor het onroad gedeelte, maar erg prettig schijnt (heb het zelf nooit geprobeerd) het niet te rijden.
 
Je TomTom kan sowieso niet overweg met offroad routes. De truuk is dat de offroad route omgezet wordt naar een serie POI's. Op het toestel krijg je dan geen aanwijzingen; je moet gewoon op het zicht van punt naar punt rijden. Op zich zou je dit ook wel kunnen gebruiken voor het onroad gedeelte, maar erg prettig schijnt (heb het zelf nooit geprobeerd) het niet te rijden.
OK dan krijg je een niet routerende route, maar dat is idd zeker bij hogere snelheden (als bijv met fiets) idd wel wat lastiger.

Nou heb ik nog niet eerder gestoeid met POIs in een route als zodanig dus dat wordt de volgende puzzeltocht :)

Maar bedankt alvast!

Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan