Offroad, Techniek-Training (Limburg) DEEL 2

Ik hoor net weer ander verhaal... collega van me heeft ook een 300... en die trilt niet zo erg.

ik weet niet of het juist/waar is, maar schijnt te zijn als je blok zo trilt dat je zuiger aan vervanging toe is.
 
Als de zuiger door het zadel naar boven komt is hij op XD wahahahhaa

En @ _Dave_ idd dat is het makkelijkste.

@ xjrtuffer. Vreemde hobby's heb jij ;) met je ballen op de tank zitten ??? wahaha

Zal mijn wielen binnenkort eens omsteken naar de noppenwielen :D
 
Bilstain klinkt goed! Gaan wij ook regelmatig heen.

@bokkumdrop: vibreer jij ook zo lekker op je 300? ;) en als je een stuk rechtdoor rijd is hij dan ook zo zenuwachtig?

Mijn trilt wel ietsjes. Maar niks storends bokken als je lange stukken gas rijd soms. Maar als je dat net wat harder/zachter rijde. Is dat ook over. Mijn motor is wel een 2011
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel nice uit ;)

Alleen ik zou wel even kijken wat daar de onderhoudts intervallen van zijn.
kan me er iets bij inzien dat een lichte(re) motor iets meer onderhoud nodig heeft maar hier zul jij wel goed naar gekeken hebben neem ik aan ;)

Verder mooi machientje lijkt me ook wel leuk spelen zo'n 310 vindt hem wel wat apart klinken maar dat kan aan mij liggen ;)

ga je voor een (hagel)nieuwe ja :D

we horen/zien het wel als je m hebt :D
 
André motors heeft een nette 2e handse staan
overal staan nette 2e hands motoren :Y
ik wil gewoon graag een nieuwe

heb wel over een gebruikte nagedacht hoor, heb al een koper voor mijn drz
ook als ik wil.
maar omdat ik met de vstrom niet de meerdaagse ritten kan rijden (offroad
dan he) en met de 310 ook niet (onderhoudsintervallen) wil ik de drz er
graag bijhouden.

anders was het niet zo moeilijk, drz eruit en met 1500€ erbij heb ik een budget
waar ik , tot een 2010 enduro kan kopen.

dat de strom eruit moet doet me wel zeer omdat het wel een lelijke maar
toch een hele fijne wegmotor is.


tis ook zo dat ik met de drz alle ritjes kan rijdden die ik leuk vind, maar
NIET in de groeve
dus....
 
je zou dan evt. in de loop van tijd kunnen kijkken voor sumo wielen voor je drz rene ;)
das voor je straat rijden wel fijn heb er nu (nog) supermoto's in zitten rijdt op straat uiteraard wel lekkerder ;)
 
Hallo iedereen,

Lijkt me leuk om een keer met jullie mee te gaan rijden :D
Was ik vorig jaar ook al van plan eigenlijk maar omdat mijn motor toen stukliep is dat er niet van gekomen.
Ik woon zelf in Noord-Oost Brabant dus ik ben er met een aanhangertje zo :)

Ik rijd op een Cr 250 uit 1994 :P oud beestje maar doet het nog prima :)

Groeten uit Brabant!!!
 
Die kêl komt uut Boekel, ligt meer in de richting dan Tilburg ;)
 
hehe boekel :D die hebben ook een grote groep toch.?
De vlammers zijn dat meen ik of niet?

En gassen rijdt jij nog wel eens ?
Hehehe was wel mooi toen de 1e keer toen ik jou tegen kwam :P
Jij kent die (legale paden bij de B.Z. toch ?)

B.Z. weet jij denk ik wel wat ik bedoel ofniet ?
Gezien ik liever geen namen noemen
 
Heey Bokkum derop, ja klopt woon wel in brabant maar zit ongeveer half uurtje van Amerika af waar jullie vaak rijden heb ik begrepen?

@ gassen, jij zegt het ;)

@ Chilloz ja in Boekel, maar ook in de omliggende dorpen leeft het off-the roaden heel erg, rijd nooit met ze mee moet ik zeggen, die mannen hebben ze niet allemaal helemaal vind ik zelf :P
Helemaal geen slecht volk maar hoor wel eens wat verhalen en als ik ze ooit zo paarden/wandelaars voorbij zie jagen, dan hoor ik daar liever niet bij :P
Maar je hebt er ook bij die zich wel netjes gedragen :P
Weet ook niet of ik wel met ze mee zou kunnen komen, met sommige wel maar de echte die hards rijden hard hoor!!!

B.Z zegt me zo niets maar daar hebben we het dan wel weer over ;) ;) ;)


Hoop niet dat ik als "buitenstaander" ( Brabander ) nu daarop gediscrimineerd word ;)
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk niet, nog een brabander hier
en er rijden ook regelmatig Hollanders mee
 
hehe boekel :D die hebben ook een grote groep toch.?
De vlammers zijn dat meen ik of niet?

En gassen rijdt jij nog wel eens ?
Hehehe was wel mooi toen de 1e keer toen ik jou tegen kwam :P
Jij kent die (legale paden bij de B.Z. toch ?)

B.Z. weet jij denk ik wel wat ik bedoel ofniet ?
Gezien ik liever geen namen noemen
Ik rijd tegenwoordig vaker met de oude XT600Z Tenere, dat is zo'n ding met een tank van 23liter . Daar rij ik trouwens de hele winter al mee. Veert voor geen meter en met een volle tank is er bijna niet mee door los zand te rijden, maar wel spannend.
Hoofdzakelijk woonwerk. Heenreis 3 km, terugreis tussen de 25 en 40km per dag *D . Ik weet ook niet hoe dat komt. Ding trekt een bietje naar rechts volgens mij ;) en bij het Lônse slaat dat ding telkens rechtsaf :? en dan MOET ik weer over die vervelende legale zandpaden :] . Nou, nou het is me een straf. Telkens via de legale B.Z.route. Maar het is er nu erg droog/stoffig. Is wat minder prettig voor de aanwonende daar.
Met de KTM ben ik nog niet buiten geweest, eerst nog even de achterwiellagers vervangen en de voorvorkkeerringen vervangen. Tijd komt nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Heey Bokkum derop, ja klopt woon wel in brabant maar zit ongeveer half uurtje van Amerika af waar jullie vaak rijden heb ik begrepen?

@ gassen, jij zegt het ;)

@ Chilloz ja in Boekel, maar ook in de omliggende dorpen leeft het off-the roaden heel erg, rijd nooit met ze mee moet ik zeggen, die mannen hebben ze niet allemaal helemaal vind ik zelf :P
Helemaal geen slecht volk maar hoor wel eens wat verhalen en als ik ze ooit zo paarden/wandelaars voorbij zie jagen, dan hoor ik daar liever niet bij :P
Maar je hebt er ook bij die zich wel netjes gedragen :P
Weet ook niet of ik wel met ze mee zou kunnen komen, met sommige wel maar de echte die hards rijden hard hoor!!!

B.Z zegt me zo niets maar daar hebben we het dan wel weer over ;) ;) ;)


Hoop niet dat ik als "buitenstaander" ( Brabander ) nu daarop gediscrimineerd word ;)

Ik rijd wel eens met die groep uit boekel, en valt best mee hoor. Ook hun hun houden rekening de mede bos gebruikers. Tempo ligt er idd hoog. Ik kan best redelijk sturen, maar daar rijden er een paar die ik na 3 bochten al kwijt ben.
 
Ik rijd wel eens met die groep uit boekel, en valt best mee hoor. Ook hun hun houden rekening de mede bos gebruikers. Tempo ligt er idd hoog. Ik kan best redelijk sturen, maar daar rijden er een paar die ik na 3 bochten al kwijt ben.


lolz... dan weet ik dat ik met hun nooit hoef mee re rijden :P
 
Ik rijd tegenwoordig vaker met de oude XT600Z Tenere, dat is zo'n ding met een tank van 23liter . Daar rij ik trouwens de hele winter al mee. Veert voor geen meter en met een volle tank is er bijna niet mee door los zand te rijden, maar wel spannend.
Hoofdzakelijk woonwerk. Heenreis 3 km, terugreis tussen de 25 en 40km per dag *D . Ik weet ook niet hoe dat komt. Ding trekt een bietje naar rechts volgens mij ;) en bij het Lônse slaat dat ding telkens rechtsaf :? en dan MOET ik weer over die vervelende legale zandpaden :] . Nou, nou het is me een straf. Telkens via de legale B.Z.route. Maar het is er nu erg droog/stoffig. Is wat minder prettig voor de aanwonende daar.
Met de KTM ben ik nog niet buiten geweest, eerst nog even de achterwiellagers vervangen en de voorvorkkeerringen vervangen. Tijd komt nog wel.

Klinkt heul erg vervelend idd ;)

Mijn voorvorkkeerringen zijn ook aan de beurt... Ik moet ze nog bestellen (ebay!) of halen :P (lui!)

Vanmiddag eerst ff naar Ijmuiden (Kuil!) met t kind :P Es kieke of ie nog rondjes wil sturen *O*
En daarna door naar de crossbaan voor mijn allereerste rondjes ploeteren *D :')
 
Hoop niet dat ik als "buitenstaander" ( Brabander ) nu daarop gediscrimineerd word ;)


Nee hoor no problemo ;)

Gezien je zegt wel vaker onze filmpjes gezien te hebben weet je dus wel ongeveer hoe wij rijden.;)

Je kunt wel een keertje aanhaken ;)

FF zien wat we doen want met grote groepen rijden is tot nu toe nog niet zo heel goed bevallen wij rijden zelf het liefste met 4 a 5 man meer wordt snel vervelend.
Gezien wij dus zoiezo al met z'n 2e zijn zouden dr dan steeds maar 2a 3 man mee kunnen.

Als we een mooi groepje hebben die ongeveer de zelfde snelheid rijdt zou het wel met iets meer kunnen (tel dan op miss 8 man)
Maar hoe meer man je bent des te meer kans op (pechgevallen) waar we de laatste tijd ook helaas vaak mee te kampen hebben.

Hier is uiteraard niets aan te doen en dit kan uiteraard ook altijd gebeuren.
Maar als je met minder man bent is de kans erop wel wat beperkter.
Wij rijden graag i.p.v. sleutelen hahaha

Zoals het er nu uitziet willen we dus de 13e gaan rijden.
Dan zouden silvershadow en xjrtuffer mee gaan (mits ze motoren klaar hebben en belgieé hebben overleeft)
Dan zou _Dave_ ook graag mee willen. Die kwam ook met 2 man geloof ik ofniet _Dave_?

Dan zouden e dus al met z'n 6e zijn.
Mochten XJRtuffer en silvershadow dan niet kunnen Dan zou je wel mee kunnen.

Met hoeveel kom jij dan of rijdt je alleen ?
Als je alleen bent kan het miss nog wel.

@bokumderop,
Wat zegde gij dr van ??
Ik vindt t wel prima,Maar weet wel dat jij liever niet al te groote groepen wilt.
Als iedereen mee gaat zouden we nu op 6 man zitten. Als T.V.D.H. dan alleen komt met 7.
Kan opzich wel ofniet ??

BOKUMDEROP
CHILLOZZ
_Dave_ <----- X2 ??
SILVERSHADOW
XJRTUFFER
 
zag net weer een motorhome te koop staan.
Dit keer een hele mooie zwarte 42.500 eurotjes Vrachtwagen/trailen combinatie ;)
Ook met alles erop en eraan.
douche wc slaapkamers keuken woonkamer sleutelruimte :D
Dat zijn toch wel uber wagens :D

Brieven bus in de deur laten frezen en een huisnummer erop klaar XD
 
zag net weer een motorhome te koop staan.
Dit keer een hele mooie zwarte 42.500 eurotjes Vrachtwagen/trailen combinatie ;)
Ook met alles erop en eraan.
douche wc slaapkamers keuken woonkamer sleutelruimte :D
Dat zijn toch wel uber wagens :D

Brieven bus in de deur laten frezen en een huisnummer erop klaar XD

Als we nou allemaal een centje bijleggen... ;)
 
Ok wie heeft een een goed adresje voor het stralen en poedercoaten van een frame...

de bedrijven hier zijn niet goed in hun hoofd |( 150 euro ex btw voor stralen en poeder coaten... en andere vraag 175 euro inc btw voor alleen het poedercoaten... mot ik em nog zelf stralen ook :')


ik dacht dat ik ergens bedragen hier las van onder de 100 euro...
 
Terug
Bovenaan Onderaan