Offroad, Techniek-Training (Limburg) DEEL 2

das kak, Ja zo'n modderveld dat zal wel een flinke tegenslag zijn als je nog een beginner bent.
Dan zal je blij zijn als je terug bij de auto bent. Met veel gevloek en ge-erger hahahaha.

Motor grote stukken of kleinigheidje ??


Mooi voor jullie kerel wat betreft dat huis dan ;) Laat het klussen maar beginnen :P
komt goed kerel, Dr is nog altijd meer dan noppen rijden :P Al is dat wel mega gaaf :P :P
 
Hij was idd blij toen die terug was ja.

Hij had een lekkende rempomp waardoor hij geen rem meer had, en zijn gas liep niet helemaal terug waardoor die hoog stationair bleef draaien.
Niets ergs dus..

Als het goed is weet ik volgende week of alles definitief geregeld is en dan krijgen wij half april de sleutel.
Verbouwen en klussen is niet echt nodig, maar ik stuur wel een foto via de app als alles geregeld is.
 
Laatst bewerkt:
we waren gewoon met dik 6 man vertegenwoordigd in veldhoven hoor *D
maar hadden geen zin meer om te wachten tot alle mist beetje was weg getrokken.

holten zitten toch wel paar mooie stukken in, maar vorig jaar ook ruinen gereden en dat vond ik ook wel een mooie.

mja, eerst maar es t weer afwachten :P
 
Is wel een goede weerspiegeling van de dag. :P

Wij vonden het behoorlijk heftig, het was onze eerste otr rit.
 
thnx :D mede dankzij willy's hero 3 black beelden :D
Altijd leuk om te doen ook al gaat dr vaak wel wat tijd in zitten. Scheelt dan maar dat ik die tijd heb zullen we dan maar zeggen.

De cam's gaan weer mooi mee naar holten dus dat gaat ook weer materiaal op leveren als t goed is..
 
@skippyjhon...

als ik de beelden van de gehele rit van 2014 bekijk van holten en ruinen..dan valt het echt op dat ruinen erg veel op handel lijkt..niks dan akkers..
holten is opzich ook niet echt een super mooie rit maar op de zuurberg ziet het wel netjes uit.
denk gewoon netjes op tijd vertrekken dagje enduro kijken en vervolgens zelf rondje maken.
tenzij we nog veel meer regen gaan krijgen dan doe ik denk ik ronde thuis..
 
Zag er netjes uit in Venlo vandaag wat ik heb kunnen zien vanaf de zijkant ! Maatje heeft mijn GoPro opgehad. Ben benieuwd naar de beelden.
 
Ik zit ook weer fris en wel op de bank.

Venlo had dit keer de beste ronde gemaakt tot nu toe.
Ik vond het een top rondje om te rijden.

De beelden die ik heb gemaakt met de GoPro die komen binnenkort wel op mijn YouTube kanaal.


Verder Chillozz en Bokkumderop nog gezien en gesproken.
 

De foto's die ik gemaakt heb ;)

die eerste ronde hadden we je al gemist dave toen kreeg ik dus wel in de gaten dat jij aant rijden was toen. Toen haperde mn cam helaas ff bij die klim XD mooie fail dus XD grrrr. heb daarna nog wel zo 2 foto's van je weten te maken wel beide op rechtstuk.

Die springbulten op het circuit lagen er ook lekker bij :D mooi voor te leren vliegen :P

Was mooi dit keer ja, Mooie ronde mooie opkomst.
Ik zou ook graag die CC willen rijden mja dat zit er voorlopig niet in, Wel ideaal om zo mooi je conditie te vergroten en dan je het langer kunt volhouden bij OTR's enzo.
Dat kun je bij zo'n event mooi trainen.
Plus voor de kijker is het ook wel leuk,Zie je de bekende toch vaker voorbij komen :P
Zaten toch wel een paar bij die er mooi overheen klapte :P
 
Haha, heb je mijn fail op die klim gezien ja??

Ik reed daar boven op de motor van me broertje die net na de top was gevallen..
Ik kon nergens meer heen behalve tegen hem aan te rijden en vervolgens de motor laten omvallen
 
Laatst bewerkt:

Filmpje van CC Venlo afgelopen week.

Helaas wel in 720HD omdat ik problemen had met exporteren van 1080HD.



Ps.

Nog mensen van hier naar Dour?
Wij gaan met twee personen, motoren in de bus en de caravan mee om te overnachten daags voor de rit.
 

Filmpje van CC Venlo afgelopen week.

Helaas wel in 720HD omdat ik problemen had met exporteren van 1080HD.



Ps.

Nog mensen van hier naar Dour?
Wij gaan met twee personen, motoren in de bus en de caravan mee om te overnachten daags voor de rit.

heb me ingeschreven voor dour :) alleen nog geen slaap plaats :') inschrijvingen gaan hard!
 

Filmpje van CC Venlo afgelopen week.

Helaas wel in 720HD omdat ik problemen had met exporteren van 1080HD.



Ps.

Nog mensen van hier naar Dour?
Wij gaan met twee personen, motoren in de bus en de caravan mee om te overnachten daags voor de rit.

Ook met drie man ingeschreven voor Dour.
Tentje, hertog jan en de bbq mee. :) :)
 
Gisteren met samen met de vrouw een klein rondje Noordlimburg-Brabant gedaan (70km). Zij heeft het knippenpaadje bij de BZ voor het eerst gereden. Ze kwam er letterlijk schaterlachend door/overheen. Moest op het eind nog even stoppen om uitgelachen te raken. Ze rijdt dus niet zoals wij het doen maar echt elke bult zoals een fietser het doet. Boeie, we hebben weer lol gehad.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan