offroad'ers omgeving drenthe-assen

Superweinig, ik probeer alle OTR ritten mee te pakken in het najaar.. vant zomer crossbaan denk ik
 
Zo, net terug van een rondje norg en assen.
Baantje in norg gevonden en was niemand, in assen was het moeilijker, het is me niet gelukt op het baantje te komen. Het is daar rederlijk dichtgespijkerd met hekken. Ook veel wandelaars. Na 10min rondhangen was daar al een groen jeepie. Ik stond nog aan de goeie kant van het hek dus niks aan het handje. Al ging hij wel achter me staan, denk dat hij mijn gele plaat graag wou bekijken.
 
Het baantje op Assen is al lang weg helaas , het is nu 1 groot "baantje" geworden imo .

En via de fiets sluisjes bij de hekken kan ik prima met mijn DR tussendoor en das geen klein motorke :P
 
Laatst bewerkt:
doordeweeks wel controle daar ja, int weekend valt het allemaal wel mee.
 
Anders kom naar brabant.. Hier is nog wel wat mogelijk en ik vraag geen 60eu (haha)
Oja.. Jeremiah.. Ik heb een mooie ktm 400 exc uit 07 te koop, bij intresse pm me.
 
Even dit oude topic weer tot leven brengen....
Wie offroad er nog in de omgeving van Assen?
 
Ik bijna 😀. Heb vorige week een bejaarde dr500!gekocht. 39lentes jong, ziet er niet uit maar 1 of 2 x kicken en ze loopt. Lijkt me lachen om wat over zandpaadjes in de buurt te boenderen. Wel een uitdaging want ik heb nul komma nul offroad ervaring of je moet rondscheuren op het oefenterrein in een YPR tijdens mijn militaire diensttijd meetellen 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan