offroad'ers omgeving drenthe-assen

de 500 staat weer klaar om te goaaaan.......
v/d week even testen,
nog meer gegadigden voor een offroad ritje?
ook even langs 'het baantje' natuurlijk. . .
 
*kick*

Drenthe heeft er een offroader bij, ik heb mijn racert aan de wilgen gehangen en een DR 800 uit de wilgen geplukt.

Ik wil best een keer mee met de big als jullie daar mee eens zijn zodat ik de onverharde routes en baantjes beter leer kennen in de omgeving .
Ik zal niet zo snel zijn als een enduro dus als ik een keer mee mag ravotten dan graag.

groetn uut assn , Martin .
 
*kick*

Drenthe heeft er een offroader bij, ik heb mijn racert aan de wilgen gehangen en een DR 800 uit de wilgen geplukt.

Ik wil best een keer mee met de big als jullie daar mee eens zijn zodat ik de onverharde routes en baantjes beter leer kennen in de omgeving .
Ik zal niet zo snel zijn als een enduro dus als ik een keer mee mag ravotten dan graag.

groetn uut assn , Martin .

altijd goed !!
 
gaat er nog iemand mee offroad'en?

drenthe kent vele mooie landweggetjes :Y
waarvan vele met geel zand....
 
Ik wil wel hoor! Ben wel gebonden aan de weekenden. En liever de zaterdag.
as zaterdag misschien een idee?
 
heeeeel misschien , ik denk dat ik eerst toch moet leren in geel los zand wat harder te rijden voordat ik mee kan , niet zo' n zin om een anker te zijn .
 
Laatst bewerkt:
heeeeel misschien , ik denk dat ik eerst toch moet leren in geel los zand wat harder te rijden voordat ik mee kan , niet zo' n zin om een anker te zijn .

Tuurlijk kan je wel mee. Ikzelf vind het totaal niet erg om af en toe op iemand te moeten wachten, of wat tips te geven. Vind ik erg leuk zelfs.

Maar stel we zouden met zn drieën gaan (met kantelaar en Speedy-j) is er dan iemand met kennis van de paden daar? Want ik ken dat deel van Drenthe niet heel goed.
 
Tips kan ik wel gebruiken en zijn zeker welkom :Y

tja het onverharde in Drenthe ken ik ook niet zo goed , tenminste waar je legaal mag rijden O-)
 
Laatst bewerkt:
Ah as zaterdag komt bij mij te vervallen. Iets met prioriteiten enzo : :/
 
nog niet goed in geel zand rijden,
of sm banden....
het maakt allemaal niet uit....
gewoon afspreken en lekker knallen...
komt altijd wel goud dan joah. . .

@bij nader inzien ben ik dit weekend helaas verhinderd....
 
Laatst bewerkt:
hoppahhhh......
full

kombochie @'prive'baantje 8-)
 
wie wil o.a HIER rijden?
genoeg geel zand om helemaal lossss te goaaan.......
en dat zomaar in het wild
full

zondag?
 
tja , ik ben vleugellam .

Mijn schokkert achter heeft het begeven , zelfs op de snelweg doen de oneffenheden me zeer _O-

aanstaand weekend pas kan ik pas gaan sleutelen helaas ,
Ik heb al wel meer ervaring opgedaan en die anakee banden vervangen voor tkc's
Dus ik maak al een betere kans om bij te blijven :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan