Offroadweekje - waarom nou niet in de meivakantie?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Een kennis van mij organiseert offroadvakanties in een warm land. Hij zit redelijk vol geboekt en eea loopt dan ook goed. Het concept is dat je daar naar toe vliegt, en hij gidst en levert de motoren. Wie of waar het is, is niet relevant, ik wil hem niet spammen en dat heeft hij ook niet nodig.

Er is echter 1 onverklaarbaar fenomeen. Zowel vorig jaar als dit jaar heeft ie erg weinig boekingen in de meivakantie. Hij wil er erg graag achter komen waar dit aan ligt, maar ik kan het eigenlijk ook niet verklaren. Zitten de Hollanders liever thuis met Koninginnedag? Is de meivakantie meer een gezinsaangelegenheid? Aan het weer kan het niet liggen, dat is ronduit aangenaam.

Hier zullen toch ook wel mensen rondhangen die dit wel eens gedaan hebben of erover lopen te denken. Is er dan een reden die je er van weerhoudt om in het voorjaar te gaan? Heeft er iemand enig idee hoe dit kan?
 
Als hij goede kortingen geeft dan wil ik wel gaan hoor...

Maar serieus... Ik heb eigenlijk geen idee waarom dat zo is. Ik ga zelf eind mei naar Polen maar eerlijkgezegd let ik zowiezo niet op de schoolvakanties.
 
Ik denk dat veel mensen ook geen vakantie hebben, maar alleen een dag vrij.


:^

Ik denk dat voor veel mensen eind mei begin juni pas de vakantie periode is.
Veel mensen hebben wel vrije dagen, maar voor de meeste mensen is begin mei geen vakantie periode.

Ikke wel, ik ga volgende week op vakantie. *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Hoezo?......ik ga morgen naar Luxemburg voor weer wat mooie klimpartijen in de bossen aldaar......In de Meivakantie dus.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan