Offtopic en vervelende reacties in Techniek

Wanneer er geen grappen meer mogen hier, ga ik @P.H.C. Ritzen , @Rambabbel etc achterna.

Grappen moeten kunnen, maar in het laten ontsporen zijn maar een paar mensen kunstenaars.
Met alle respect, maar jij behoort tot een van de zuurpruimen waardoor ik zelf niet meer reageer in deze sectie.

Voorheen vond ik het wel interessant om mee te lezen en bij te dragen ,maar in dat elitegedrag had ik geen zin meer in. De standaard oude garde die denkt het te zeggen hebben waarbij mods vrolijk aan mee doen. Vervolgels zelf wel lange tenen hebben.
 
Met alle respect, maar jij behoort tot een van de zuurpruimen waardoor ik zelf niet meer reageer in deze sectie.

Voorheen vond ik het wel interessant om mee te lezen en bij te dragen ,maar in dat elitegedrag had ik geen zin meer in. De standaard oude garde die denkt het te zeggen hebben waarbij mods vrolijk aan mee doen. Vervolgels zelf wel lange tenen hebben.
MODBREAK

ontopic
 
Met alle respect, maar jij behoort tot een van de zuurpruimen waardoor ik zelf niet meer reageer in deze sectie.

Voorheen vond ik het wel interessant om mee te lezen en bij te dragen ,maar in dat elitegedrag had ik geen zin meer in. De standaard oude garde die denkt het te zeggen hebben waarbij mods vrolijk aan mee doen. Vervolgels zelf wel lange tenen hebben.
Zot, bedankt daarvoor *O*
 
Ja ik kreeg ook al een boze pm van onze @Duderuud . -O-
Vanwege mijn bijdrage in het gsrijder extra lampen topic.

Dit terwijl wij wel mensen die een herrie uitlaat veroordelen hier of mensen die met gympies, korte broek en t-shirt publiekelijk aan de schandpaal nagelen
Maar iemand die nutteloze dram dram verlichting wil monteren die je vrijwel nooit kan en mag gebruiken is een topper?

Zo hypocriet|(:(
 
Met alle respect, maar jij behoort tot een van de zuurpruimen waardoor ik zelf niet meer reageer in deze sectie.

Voorheen vond ik het wel interessant om mee te lezen en bij te dragen ,maar in dat elitegedrag had ik geen zin meer in. De standaard oude garde die denkt het te zeggen hebben waarbij mods vrolijk aan mee doen. Vervolgels zelf wel lange tenen hebben.
Om die reden lees ik ook nog sporadisch het technische gedeelte.
 
Net heb ik weer een berg offtopic en vervelende reacties verwijderd die helemaal niks toevoegen aan de originele vraag of discussie.

Techniek is een serieus forum. Grappige opmerkingen maken kan in Offtopic maar niet hier. Blijkbaar is men hardleers.

Diegene die zich niet aan deze simpele regel kan houden kan vanaf nu een weekban verwachten.
Lees beleid in techniek nog eens door, ramvol tips waar niks mee gedaan is.

Iedereen kan lid worden van M-F: prima.
Maar random vragen stellen zonder de meest basale informatie te geven ondergraaft de bereidheid om te antwoorden.
 
Dwingend bepalen dat het merk, type, bouwjaar van een motor wordt weergegeven en waar we hem kunnen jatten eventueel kunnen helpen

En geintjes in techniek hou ik helemaal niet van :(
 
Een wijs persoon op MF zei eens; Het is niet de gek die het vraagt maar de gek die het geeft.

Moet er niet aan denken terug te zien welke onzin ik twintig jaar terug postte. Iedereen is eens begonnen. Om iemand te kunnen helpen is soms meer nodig dan technische kennis. Punt is soms dat zo‘n topic snel verloopt en er allerlei mogelijke oplossingen worden aan gedragen (ook door mij..) en dat een rustige en stapsgewijze aanpak dan heel lastig is.

Soms is de ietwat offtopic technisch wel zo interessant dat ik er op door vraag. Hopelijk blijft dat binnen het acceptabele.
 
dunning-kruger-effect-jpg.1471771
 
Wanneer er geen grappen meer mogen hier, ga ik @P.H.C. Ritzen , @Rambabbel etc achterna.

Grappen moeten kunnen, maar in het laten ontsporen zijn maar een paar mensen kunstenaars.
Heb al zoveel gezeur en gezeik naar mijn hoofd gekregen hier van vooral mensen die net zoveel verstand van motoren hebben als de gemiddelde Nederlander van de exacte samenstelling van de kern in de planeet die in een ander zonnestelsel de max snelheid heeft, dat ik het op gegeven moment onbegrijpelijk vond dat er niet ingegrepen werd door mensen die hier de zaak kunnen regelen en niet willen begrijpen dat techniek belangrijk is voor het voorkomen van ongelukken en ellende, domheid werd geoorloofd en zelfs gehonoreerd..., als het maar goedkoop is, werd de nieuwe standaard, op gegeven moment wordt je dan moedeloos van het geven van informatie en goede uitleg, als het toch alleen maar om domheid en goedkoop gaat..., nou dan bras je je motor ook maar zo in elkaar...
 
Probeer de topics waar het mis gaat eens te karakteriseren.... Ik weet zeker dat de gevallen waar het volgens jullie niet goed gaat 9 van de 10 keer gaat om een belabberde openingspost en een TS die alle goede adviezen in de wind slaat, dan krijg je ook dat mensen gaan drammen en ouwehoeren...

Het werd al genoemd: Oorzaak --> Gevolg. Welke zou je dan het beste aan kunnen pakken denk je? ;)
 
Zolang Techniek een gewoon onderdeel van M-F is, zonder zichtbaar en voelbaar verschil met regionaal, off topic etc. zal de standaard M-F cultuur daar ook zijn.

Ik heb gevraagd om over diverse zaken een face to face gesprek te hebben met @Duderuud, maar daar wordt niet op gereageerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan