Offtopic : Medal of Honor

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Erg Offtopic :

Zijn er hier nog MF\'ers die zin hebben (en in het bezit zijn van Medal of Honor) om vanavond even een potje Medal of Honor te doen ? (first person shooter zoals Quake 3 bijv.)

Op dit moment zijn er 2 gegadigden.
 

:) Ja nee :) Het gaat wel om een computerspelletje, maar een beetje elkaar afschieten is toch een leuke manier om even af te reageren van een dag werken? ;) op Got kan ik het wel vragen, dan krijg ik veel reacties, maar met MF\'ers lijk het me leuker, aangezien de meesten (inclusief ik zelf) niet zo goed zijn in spelletjes :) Tegen die-hards spelen is niet leuk.
 
Zal naast vanavond wel vaker worden gespeeld. Alleen zou een snelle server wel handig zijn.
Vanaf april kan ik mooi game-servers hosten bij m\'n zwager, die neemt dan ADSL MAXX bij Cistron. Daar kan KPN een puntje aan zuigen. En dan kunnen we misschien ook wel weer eens GP500 doen ;)
 
ik heb hem,

ik kick iedereens ass!!

KING JOOP ROELS !@! hashhaha, fockers... haha
 
tja, ken niet op de ftp komen, anders had ik hem ff geuped.. :)

R1No, ze zijn onderweg, teminste, heb ze net gefikt..
 
Die zoekfunctie doet wonderen *D

Ik speel nog steeds Medal of Honor, hoe verouderd het ook al is. Ik speel het over Gamespy. Is ook het 1nigste dat ik speel, voor de rest haat ik de meeste spellen :X Zijn er meer mensen die het nog steeds spelen? Is een superspel :) !

Laat het ff weten als je dit nog soms doet dan kan er misschien soms een MF potje gespeeld worden :)
 
Ik speel mohaa via Gamespy, en dan de 1,00 versie. Echter alleen de objective games, de rest is geen uitdaging.
 
als iemand mij ff een meel stuur waar ik hem neer kan halen doet ik dat ff heb het spel vaak gespeeld op ps2 maar pc lijkt me ook lachen
 
Terug
Bovenaan Onderaan