oficiele test jerez 17 febbruari

wie rijd met de bmw m naar huis?

  • stoner

    Stemmen: 10 24,4%
  • pedrosa

    Stemmen: 0 0,0%
  • rossi

    Stemmen: 18 43,9%
  • melandri

    Stemmen: 2 4,9%
  • capirossi

    Stemmen: 2 4,9%
  • hayden

    Stemmen: 4 9,8%
  • hopper

    Stemmen: 2 4,9%
  • edwards

    Stemmen: 2 4,9%
  • andere

    Stemmen: 1 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Terecht allemaal erg voorzichtig, omdat het nog maar het voorseizoen is. Maar voor ons thuis behoorlijk boring om naar te kijken. Niet echt een ondersteuning voor het vormen van je droomteamteam....maar die keuze had ik gelukkig al gemaakt.
 
Als de afstand van Stoner trouwens maar geen voorbode is voor het komende seizoen :? Nou ik reken maar op van niet *D
 
:^

Weet nog wel vorig jaar... Lekker zonnetje erbij, al die gasten lekker knallen op de baan. En toen Rossi gewonnen had, springt ie op het dak van die M4 _O-

Tja, de regen maakt er ook een saaie bedoeling van. Droog weer was leuker geweest :P

En Stoner moet die auto vast bij z'n vrouwtje inleveren _O-
 
:^

Weet nog wel vorig jaar... Lekker zonnetje erbij, al die gasten lekker knallen op de baan. En toen Rossi gewonnen had, springt ie op het dak van die M4 _O-
De M4 die hij vervolgens vergeet op te halen :X

Slim om nu een cabrio neer te zetten om het springen op het dak te voorkomen _O-
 
Dacht ik dus ook :X

Hoop van niet, want dan kun je de TV maar beter uit laten :N

Ik ga er maar vanuit dat de heren ervoor kozen niet te veel op het spel te zetten in deze condities zo vlak voor het seizoen. Hopkins bleef zelfs aan de kant om te kijken en Pedrosa zat denk ik thuis ofzo.

Ach een BMW kunnen de meesten met gemak betalen en is misschien wat aan de goedkope kant :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er maar vanuit dat de heren ervoor kozen niet te veel op het spel te zetten in deze condities zo vlak voor het seizoen. Hopkins bleef zelfs aan de kant om te kijken en Pedrosa zat denk ik thuis ofzo.

Ach een BMW kunnen de meesten met gemak betalen en is misschien wat aan de goedkope kant :P

Denk het ook, de eerste echte vergelijking is op 7 maart na de 1e trainingen :)
 
Terecht allemaal erg voorzichtig, omdat het nog maar het voorseizoen is. Maar voor ons thuis behoorlijk boring om naar te kijken. Niet echt een ondersteuning voor het vormen van je droomteamteam....maar die keuze had ik gelukkig al gemaakt.


wel voorzichtig maar hopkins en pedrosa die in de box blijven vind ik wel jammer (pedrosa: okay hand moet nog ietwat beter worden, ondanks dat hij gister wel reed maar toch ook wel wat last had)

(hopkins : tja jammer dat hij niet rijd)


greets
 
Tis ook maar een test, welliswaar de eerste officiele, maar lijkt mij dat je daar nog niks gaat riskeren. En idd die van vorig jaar was leuker om te kijken.

Ik keek en kijk iig meer uit naar volgende week als het superbike kampioenschap weer begint.
 
Laatst bewerkt:
Tja, de regen maakt er ook een saaie bedoeling van. Droog weer was leuker geweest :P

En Stoner moet die auto vast bij z'n vrouwtje inleveren _O-


Als ik zo'n vrouwtje zou hebben, kreeg ze 'm ook van me. Vind het nou niet bepaald de mooiste BMW. Doe mij maar een M3 dan... Had ie trouwens eind vorig jaar ook al niet zo'n M4 gewonnen met alle qualify's bij elkaar opgteld? Dus nu heeft Miss. A. Stoner er twee in de garage staan...
 
De M4 die hij vervolgens vergeet op te halen :X

Slim om nu een cabrio neer te zetten om het springen op het dak te voorkomen _O-


Maar er was nog wel een motorkap })

(Denk dat BMW het niet echt kon waarderen dat Rossi op dat dakje klom, wat helemaal indeukte :+ . Zal nu wel iets over gezegd zijn...)
 
Ja maar om 'm dan maar gewoon te laten staan ....
Ik moest wel lachen toen ik het vanmiddag hoorde, al vind ik het achteraf enigszins ondankbaar. Maargoed, we kennen de toedracht niet, dus moeten we er ook maar niet al te snel over oordelen.

Hadden jullie trouwens ook meegekregen dat Lorenzo tijdelijk onder begeleiding van een psycholoog loopt?! :P

De test zelf was redelijk saai, maar het weer stond er dan ook niet naar. Beter hadden ze alles een uur opgeschoven, want in de laatste 5 minuten brak de zon door.
Ik vond het in ieder geval leuk om de heren weer is aan het werk te zien op de nationale televisie, en om de laatste GP-nieuwtjes tot me te nemen. Het seizoen is wat dat betreft dus wel weer begonnen, en dat is - ongeacht een spannende of saaie test - altijd positief. :)

Ik verheug me op de superbike's, die volgend weekend van start gaan in Qatar! *O*
 
Nou jij mischien, ik kijk wel ,haha.
Stoner maakte gewoon gehakt van de rest. *D *D *D
Dat is wel een beetje voorbarig om dat nu al te stellen. Vorig seizoen heeft hij gedomineerd als de beste, dat is zeker zo. Vandaag was hij een dikke seconde sneller dan iedereen, maar het was baggerweer en de meeste heren deden gewoon rustig aan.

Zodra de rode lichten in Qatar doven, zullen we zien of je gelijk hebt. :)

Al is het wel benoemenswaardig dat Stoner 9 rondjes reed tegen 15/16 ronden van de rest van het veld.

Edit: Zie nu pas dat je verleden tijd gebruikte, beetje te snel gelezen dus. _O-
 
Laatst bewerkt:
:+ :+ We zullen zien. *D
Nou ja Stoner heeft ook wel speciale banden .

622439_48848.jpg
 
Dat is wel een beetje voorbarig om dat nu al te stellen. Vorig seizoen heeft hij gedomineerd als de beste, dat is zeker zo.

Toch als je het jaarverslag van 2007 keek viel dat best mee. Ja natuurlijk was hij de beste combi man/motor in het veld. Maar niet elke wedstrijd presteerde hij erg goed en hij heeft ook wel wat geluk gehad van uitvallers. Uiteraard start ik hier niet opnieuw de discussie op, want hij heeft verdiend gewonnen :} :} maar de overheersing zoals Doohan en later Rossi daar was niet echt sprake van nu ik het zo in het kort zag.

Maar ja....ouwe koeien...kom op met de trainingen van 8 maart *D
 
Toch als je het jaarverslag van 2007 keek viel dat best mee. Ja natuurlijk was hij de beste combi man/motor in het veld. Maar niet elke wedstrijd presteerde hij erg goed en hij heeft ook wel wat geluk gehad van uitvallers. Uiteraard start ik hier niet opnieuw de discussie op, want hij heeft verdiend gewonnen :} :} maar de overheersing zoals Doohan en later Rossi daar was niet echt sprake van nu ik het zo in het kort zag.

Maar ja....ouwe koeien...kom op met de trainingen van 8 maart *D
:^, hier ben ik het grotendeels wel mee eens ja.
Toch wil ik hier nog even op reageren, maar dan procentueel.
Vorig jaar waren er 18 races, waarvan er (geloof ik) 10 werden gewonnen door Casey Stoner.
10:18x100%=55,5% over het hele seizoen dat gewonnen is door Stoner. Voor één rijder is dat bijzonder (dominerend) veel, zeker als je bedenkt dat er 19 rijders in het veld waren. Dat zou theoretisch betekenen dat elke rijder op 1 na in principe één race op z'n naam kon zetten. :P

Maargoed, genoeg over vorig jaar. Op naar 8 maart, maar daarvoor eerst nog de superbikes op Qatar! *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan