oh kom er eens kijken..

In een woord geweldig!
Maar ja, ehh hij redt het niet bij de bandits he! :9 :9 :9

Enjoy :] :]
 
Hoop voor jou dat je er niet veel klodden mee hebt.
Heb me laten wijsmaken dat de 748 nooit echt op punt heeft gestaan.
 
Ontzettend mooie motor echt waar!! fantastisch... veel beter als die lelijke 2003 ducs die eraan komen :r

Maarruh.. is het nu tegenwoordig nog zo dat je er veel problemen mee hebt.. ik was en ben een beetje in de overtuiging dat de meest kleine onzinnige maar belangrijke dingetjes eraan kapot gaan...
 
Ontzettend mooie motor echt waar!! fantastisch... veel beter als die lelijke 2003 ducs die eraan komen :r

Maarruh.. is het nu tegenwoordig nog zo dat je er veel problemen mee hebt.. ik was en ben een beetje in de overtuiging dat de meest kleine onzinnige maar belangrijke dingetjes eraan kapot gaan...

Kun jij ook wel eens reageren zonder die kots-smilies als iemand iets vraagt of een motor presenteert? Zeg dan gewoon alleen dat het een gave motor is! Let op, doe ik het effe voor:

Gave motor DucBlade!! :)
 
Heb er ook 7 jaar voor gespaard... toen ik in 1994 de eerste 916 zag was ik meteen gek van die motor, alleen wou mijn bankrekening niet mee. Maar toen dacht ik al: als ik me ooit zo'n fietsje kan aanschafffen dan .... En ok het is wel geen 998 maar we zijn toch al op de goeie weg. (hoop ik ??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan