oh onze lieve buren toch

hunter87

MF'er
31 dec 2008
57
0
oh men ik ben boos!!!!!

wij wonen in een woonwijk en hebben een grote schuur met 4 motoren erin staan.
onze buren(lees gereformeerde alternatieve vage personen) waren niet blij met 1 motor, toen de 2e, toen me broer en nu met de mijne zijn ze echt boos.
om elk dingetje lopen ze dan ook wel te zeuren. mijn vader en ik werken onregelmatig en het komt nog wel eens voor dat wij vroeg(tussen half 5 en 6uur) weggaan met de motor.
deze week ga ik dus iets later, om kwart voor 7, met de motor weg. ik loop met hem de schuur uit, start achter in het pad was, en met een minuut weg en hebben ze geen last van me.
ik kwam dus net thuis, ligt er een briefje op de deurmat:

aan degene(ikke :)) die sochtends vroeg liever met de auto wil gaan want anders worden hun wakker!!!!! dit is een dringend verzoek anders gaan ze een klacht indienen bij de politie/gemeente.

nou krijg wat!!!! |(
sorry ben boos moet het ff van me af schrijven!!!!! :(

ik zit er al aan te denken om hem morgen eerst in de schuur(de deur aan hun kant open zetten ;) ) de motor even warm te laten lopen, flink te gassen en dan langzaam voor hun huis langs weg te rijden. het liefst nog even doen of ik wat vergeten ben en lekker bij hun voor de deur te gaan stoppen en zitte rommelen in me tanktas.. :D
(ik heb en yamaha fazer+demper dus zn echt super blaas shopper geluid komt er niet uit) :]
 
Laatst bewerkt:
of je regelt een sjonniekar met bulderpijp.... eens zien hoe lang ze liever hebben dat je met de auto gaat...
 
Misschien even killertje erin monteren en als het een standaard pijp is niet te lang voor de deur laten draaien maar gewoon starten wegrijden.
Als het dan nog niet goed is demper eraf en db contest voor de deur.
 
losbol: ik, meisje van net 1.65 met een motor door en pas van 90 cm breed en een heuvel op zie ik dat niet doen om dat pad te lopen

lemmy: tja me vader rijd een yamaha dragstar en heeft gaatjes in zn pijpen dus hem lief aan kijken of ik die een x mee mag haha. kijken wat ze liever willen
 
wat een onoverkomelijke problemen weer zeg.
Vooral het gas dr op morgenochtend, dat zal de oplossing zijn.
 
tussen 7.00u en 22.00u hebben zij geen poot om op te staan,
tussen 22.00u en 7.00u heb jij geen poot om op te staan.
Tenminste, wat geluidsoverlast betreft geloof ik...

Beter een goede buur dan een verre vriend... probeer er samen uit te komen!

Gr. Vier
 
drum&bas. ik heb een laser uitlaat en heb me demper er (nog) netjes in zitten
 
losbol: ik, meisje van net 1.65 met een motor door en pas van 90 cm breed en een heuvel op zie ik dat niet doen om dat pad te lopen

lemmy: tja me vader rijd een yamaha dragstar en heeft gaatjes in zn pijpen dus hem lief aan kijken of ik die een x mee mag haha. kijken wat ze liever willen
ohw, dus eigenlijk ben JIJ het slachtoffer
 
Ik vind wel dat je buren gelijk hebben. O-)
1 motor hmm maar 4 van die bruldingen dat is gewoon asociaal.
Gewoon de auto pakken en de uitlaatdemper demonteren en heel gevoelig laten warmdraaien liefst voor hun slaapkamer.
Daarna kunnen ze kiezen jij met de motor :Y en jij met de auto :N
 
tussen 7.00u en 22.00u hebben zij geen poot om op te staan,
tussen 22.00u en 7.00u heb jij geen poot om op te staan.
Tenminste, wat geluidsoverlast betreft geloof ik...

Beter een goede buur dan een verre vriend... probeer er samen uit te komen!

Gr. Vier
Tsja en was is nu geluidsoverlast, dat is nl. behoorlijk subjectief.
Ik vermoed dat de plizie en de gemeente er iig weinig tegen zullen doen
 
losbol: ik, meisje van net 1.65 met een motor door en pas van 90 cm breed en een heuvel op zie ik dat niet doen om dat pad te lopen

lemmy: tja me vader rijd een yamaha dragstar en heeft gaatjes in zn pijpen dus hem lief aan kijken of ik die een x mee mag haha. kijken wat ze liever willen


ok, dat maakt het wat lastiger.

Ander idee, gewoon starten en wegrijden? je motor een minuut stationair laten draaien is nergens voor nodig.
 
Praten praten praten.... Da's het enige dat helpt. "Wraakacties" werken alleen maar averechts.

Knelpunten van beide partijen bespreekbaar en inzichtelijk maken, dan komt er vanzelf een oplossing. (al dan niet met geweld...)
 
Ik vind wel dat je buren gelijk hebben. O-)
1 motor hmm maar 4 van die bruldingen dat is gewoon asociaal.
Gewoon de auto pakken en de uitlaatdemper demonteren en heel gevoelig laten warmdraaien liefst voor hun slaapkamer.
Daarna kunnen ze kiezen jij met de motor :Y en jij met de auto :N
Wat wil je hiermee bereiken? Ik ga liever redelijk om met mn buren dan ze kosten wat het kost te zieken.
 
jah IK ben het slachttoffer, ik moet van hun met de auto...

kevinblade: ok er staan er 4 waarvan de mijne best veel word gebruikt, die van me vader op mooie dagen. me moeder op zondag en me broer wanneer die wil maar dan alleen in het weekeind... is niet asso.. ;)
 
jah IK ben het slachttoffer, ik moet van hun met de auto...
Ze willen niet gewekt worden door jou.
Dit betekend dus OF niet zo lang de motor laten draaien OF ergens ander de motor onnodig lang 'warm'laten draaien.
Btw, je voelt je het slachtoffer, je bent het niet. In mijn ogen ben je een aansteller, dat dan weer wel :)
 
losbol: lees eens goed.. ik ben met een minuut weg. dus het ene pad door rijden, dan het volgende pad tussen de 2 blokken door endan door de straat. kost misschien niet eens een minuut.... :) ik laat hem echt niet warm lopen, dat idee had ik om ff debiel terug te doen.

ferrekou: nou mijn buren zijn niet normaal. noujah volgens hun wel maar is onze hele buurt anders. iedereen heeft problemen met ze en nu hebben ze het op onze/mijn motor gemunt.
 
Stop een briefje bij hun door de bus dat je hun adviseert richting de veluwe te gaan wonen met al die gereformeerde k*tdorpen daar.
Moeten hun niet werken?
huur is een dodge charger en ga daar is mee naar het werk... tril ze het bed uit!
wakker worden! werken!
 
als ze direct dreigen met de politie dan ook gewoon sochtends met veel gas wegrijden.

laat ze dan maar zeiken, achterlijke tering refo's

die klote klokken rammelen ook altijd zondags als normale mensen willen maffen
 
ferrekou: aansteller? ikke?
nee hoor ik heb geen problemen met ze, ben gewoon ff boos en moet het ff kwijt(ben alleen thuis) dan jullie andere motorrijders maar. hun stellen zich aan. wat boeit het nou dat je om 10 voor 7 gewekt word. wij worden door hun om half 6/6uur wel gewekt als ze weer eens vroeg gaan muziek maken, of de kinderen tikkertje op de trap spelen.. ;)
 
tsja... ik zou gewoon eens even aanbellen en vragen waarom ze een brief in je bus stoppen en je niet gewoon persoonlijk aanspreken :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan