oh onze lieve buren toch

Een vreemde reactie omdat ik in tegenstelling tot jou geen vreemde raadgevingen heb gegeven.
Dus jij kent mij helemaal niet en ik ken jou wel na al die posts in dit draadje.
Dat zegt wel genoeg over je algemene haat tegen iedereen die een andere mening heeft dan jij toch?


nee hoor geen haat.

als je goed had gelezen dan zag je dat we eerst rekening hielden met de buren.
dus op een normale tijd "stil" zijn.
bij weg gaan en thuis komen stil zijn.

buren waarschuwen als er een feestje was (dat was echt sporadisch in het begin).

alleen begonnen ze te zeiken over de meest achterlijke dingen.
en als ik na een bepaalde tijd niet meer de trap af mag om te pissen of doortrekken dan gaat de knop om bij mij.
en dan kan ik idd gekke dingen bedenken al waren mijn huisgenoten er ook niet vies van :')

en achteraf heb ik de buren een dienst bewezen. ze zijn verhuist op het moment dat de huizenprijzen en markt op de top was :+

maar goed, serieus met mensen in conversatie gaan die met een stopwatch gaan meten :')
 
nee hoor geen haat.

als je goed had gelezen dan zag je dat we eerst rekening hielden met de buren.
dus op een normale tijd "stil" zijn.
bij weg gaan en thuis komen stil zijn.

buren waarschuwen als er een feestje was (dat was echt sporadisch in het begin).

alleen begonnen ze te zeiken over de meest achterlijke dingen.
en als ik na een bepaalde tijd niet meer de trap af mag om te pissen of doortrekken dan gaat de knop om bij mij.
en dan kan ik idd gekke dingen bedenken al waren mijn huisgenoten er ook niet vies van :')

en achteraf heb ik de buren een dienst bewezen. ze zijn verhuist op het moment dat de huizenprijzen en markt op de top was :+

maar goed, serieus met mensen in conversatie gaan die met een stopwatch gaan meten :')


Hmmmmm.............als jij goed leest dan zou je kunnen zien dat ik het over al jou posts heb in dit draadje.
Daar zie ik dat jij geen enkele kritiek normaal kan bekijken en dat je meteen met extreme dingen aan komt zetten om mensen de mond te snoeren.
Je snapt dus wel dat ik jou totaal niet geloofwaardig vindt en dat is dan meteen ook het einde van deze discussie.
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan