oh onze lieve buren toch

zo goeiemorgen!
ben ik weer. ik ben gistern na de buren gegaan. paps was ze ook helemaal zat dus die mee. briefje op tafel gelegd en om uitleg gevraagd. hun wekker gaat om (lach niet) 5 voor 7. ik rij om 10 voor 7 weg, ze wilde dus niet voor hun wekker gestoord worden.
hele discussie gehad enz. zijn er nog niet uit gekomen. hun vinden dat ik met de auto moet gaan zodat hun geen last van mij hebben. nou ik vind het onzin, ik ga met het vervoersmiddel wat ik wil en ga niet voor hun met de auto omdat hun het graag willen.
ik heb ze ook netjes uitgelegd dat ik hem de schuur uit rol, start en bijna weg ben. dat het nog geen minuut duurde. nou daar over die ene minuut is er een volle discussie geweest. dus we hebbnen een deal gemaakt. hun gingen naar voren(jah heel erg! maar ok..) met een stopwatch. ik ging met me vader na achter. als ik binnen een minuut voor was en de straat uit ben mag ik met de motor van ze en gaan ze er geen probleem van maken en als ik er langer over deed moest ik met de auto. (wedstrijdje!! :D)
dus ik de motor gepakt en ik was makkelijk binnen een minuut de straat uit. dus ik ga voortaan gewoon op de motor na me werk en we horen ze (als het goed) is niet meer over.. ;)

_O- _O- _O-

Met een heuse stopwatch nog wel!!!

En dat over één minuut, en vijf minuten _O-

Hilarisch!

Maar wel opgelost (voor nu, want wacht maar tot je een keer langer dan een minuut er over doet; ze houden het iedere ochtend bij).
 
Dan gaan ze toch gewoon 5 minuten eerder naar bed als ze langer willen slapen. zo gezellig zullen ze niet zijn als ze zo moeilijk doen over zoiets onbenulligs.
 
Dan gaan ze toch gewoon 5 minuten eerder naar bed als ze langer willen slapen. zo gezellig zullen ze niet zijn als ze zo moeilijk doen over zoiets onbenulligs.

lees van het begin al mee.... ik vind de meest leuke reactie

@ TS die opsomming die je geeft waarover al gezeur is geweest, zegt naar mijn mening al genoeg over deze buren......


toen ze met die stopwatch kwamen.... ging je toen niet vragen of Frans bauer in hun huis was verstopt? respect dat jullie nog daarop serieus reageerde.... ik had me zwaar in de maling genomen gevoeld.........]fijn dat het voor nu is opgelost, meld je tzt nog eens waarover ze nu weer klagen.... misschien straal uit tuinslang verspreid" een harde straal geeft zo een blikkerig geluid op de tank van de motor"
 
Laatst bewerkt:
Het is altijd het beste dat je het gezamelijk oplost.

Volgens mij (en mijn collega (is docent recht)) mag je een normaal vervoermiddel op een normale manier starten en hier mee wegrijden, dag en nacht. De motor voldoet toch aan de wettelijke normeringen? - Zo ja, dan kunnen ze je nooit iets maken. Dus als je er echt niet met ze uit komt .... laat de politie gewoon komen en een uitspraak doen. :]
 
Hey.. rij nu een xv750 SE uit 84',
vertrek dinsdag voor mn werk 4.5 maand naar buitenland, daarna komt er een harley (wss iets richting fatboy/heritage)
ben nog aant bekijken,

@drinkyoghurt, jajaaa.. leef nog steeds;) de nieuwe motor..njah..lees boven

Groeten !
Nou, succes in Buitenland dan, en met 't waarmaken van je droom.
 
:(
Dat is toch gewoon het allerbelachelijkste wat ik ooit gehoord heb. |(
Dus je buren gaan bepalen, met welk vervoermiddel jij naar je werk mag gaan, hoe laat je van huis mag vertrekken en hoe lang je er over mag doen om van je eigen terrein tot op de openbare weg te geraken?????????

Sorry hoor, maar hier was ik dus niet eens op ingegaan. Ik zou wel hebben voorgesteld om dan niet om 10 voor 7 maar om 7 uur naar mijn werk te vertrekken, als ze daar niet mee akkoord waren gegaan: pech gehad.....
Wat deze mensen je flikken vind ik een regelrechte beperking van je persoonlijke vrijheid.
Dit soort mensen veroorzaken bij mij gewoon de zin om zo snel mogelijk uit dit takkeland te vertrekken (zo gauw het financieel mogelijk is, zit deze jongen in Oostenrijk....)

Willen iedereen dwingen te leven volgens de regels van hun god, maar ondertussen zijn ze zo star in hun houding dat ze die regels zelf vergeten zijn.....stelletje godsdienstfreaks :r

het is ook niet iets waar je mee 'akkoord' moet gaan, maar als je zeker weet dat je binnen een minuut weg bent (vanaf moment motor starten tot straat uit) dan zou ik die kans grijpen om van het gezeur af te zijn hoor :) :Y

TS wist zeker dat ze de overlast al tot het minimum beperkte en blijkbaar heeft ze dat niet alleen hier gepost, maar heeft ze daar ook gelijk in ;)

Iemand die 100% zeker weet dat hij/zij goed handelt kan in een geval als dit best de andere partij (in dit geval de buren) een poepie laten ruiken :P

Als ze had getwijfeld over de tijd, dan had ze er niet op in moeten gaan en dit als (terecht) kinderachtig en asociaal afdoen en alsnog de wijste zijn door dit soort 'eisen' van de buren weg te glimlachen en ze nog een fijne avond (en nachtrust) toe te wensen.

Het is natuurlijk van de zotten dat zij gaan bepalen of jij met de auto of motor naar je werk mag :') _O- kommop!

Maar in dit geval heeft TS er goed aan gedaan om 'mee te werken' aan de stopwatchtest, omdat ze de komende tijd iig haar gelijk heeft gehaald.

Netjes gedaan TS :) :Y
 
@ TS die opsomming die je geeft waarover al gezeur is geweest, zegt naar mijn mening al genoeg over deze buren......


toen ze met die stopwatch kwamen.... ging je toen niet vragen of Frans bauer in hun huis was verstopt? respect dat jullie nog daarop serieus reageerde.... ik had me zwaar in de maling genomen gevoeld.........]fijn dat het voor nu is opgelost, meld je tzt nog eens waarover ze nu weer klagen.... misschien straal uit tuinslang verspreid" een harde straal geeft zo een blikkerig geluid op de tank van de motor"

:^
Kan er idd op wachten, de volgende klaagsessie.
Dat soort mensen leeft hier voor.


Knap dat je zelfbeheersing niet hebt verloren :}
 
ik had gewoon volgas in N, gegeven totdat ze zeide dat de minuut om was, en dan gezegd, 'ik neem toch lekker de motor iedere ochtend, dus wen er maar alvast aan _O-
 
Hallo Hunter,
Ik heb niet alles gelezen, maar wel genoeg.
Tenzij je een paar open pijpen of andere kabaalmakers op je fiets geschroefd hebt, vind ik die buurtjes een stel enorme, zielige, zeurpieten. Kunnen beter ergens ver weg op de hei, bos, eiland, woestijn of op de maan gaan wonen. Hebben ze van niemand meer last.
Ik zou ze bij de eerste gelegenheid een paar oordoppen kado doen.
Veel succes verder.
 
haha..met een stopwatch...
ik had denk ik hetzelfde gedaan als skippy,
njah ik had denk ik gezegdt weet je wat jullie moetten doen,
jij(mevrouw) moet even naar de keukentafel lopen en eroverheen buigen, en jij(meneer) moet die stopwatch aanzetten en binnen een minuut zo VER mogelijk in dr reet proberen te duwen..


maar goed,
met de auto gaan ipv de motor omdat hun 5 minuten langer willen slapen haha
rare mensen op deze wereld
 
Regelmatig om 05.00 uur oid wakker worden van anderen is gewoon heel erg vervelend. Los van wettelijk toegestaan etc.

Slechte slapers komen gewoon niet meer in slaap dan.


oordopjes aanschaffen? ik krijg van die dingen voor in de bouw(schuim gele dopjes) gratis @ m'n stage adres, heb ze een keer ingedaan voor 't motor rijden en kon mijn laser uitlaat nauwelijks horen toen ik OP de motor zat, dan moet het van weet ik veel wel niet hoeveel kilometer al helemaal niet meer hoorbaar zijn.
 
het is ook niet iets waar je mee 'akkoord' moet gaan, maar als je zeker weet dat je binnen een minuut weg bent (vanaf moment motor starten tot straat uit) dan zou ik die kans grijpen om van het gezeur af te zijn hoor :) :Y

TS wist zeker dat ze de overlast al tot het minimum beperkte en blijkbaar heeft ze dat niet alleen hier gepost, maar heeft ze daar ook gelijk in ;)

Iemand die 100% zeker weet dat hij/zij goed handelt kan in een geval als dit best de andere partij (in dit geval de buren) een poepie laten ruiken :P

Als ze had getwijfeld over de tijd, dan had ze er niet op in moeten gaan en dit als (terecht) kinderachtig en asociaal afdoen en alsnog de wijste zijn door dit soort 'eisen' van de buren weg te glimlachen en ze nog een fijne avond (en nachtrust) toe te wensen.

Het is natuurlijk van de zotten dat zij gaan bepalen of jij met de auto of motor naar je werk mag :') _O- kommop!

Maar in dit geval heeft TS er goed aan gedaan om 'mee te werken' aan de stopwatchtest, omdat ze de komende tijd iig haar gelijk heeft gehaald.

Netjes gedaan TS :) :Y

Om zo'n zeikerige buurtgenoot in DE nederlandse lachfilm van de jaren 80 te citeren:

Hij:
"En verleden week was ik opeens mijn gouden pen kwijt."
Zij:
"Maar Jan, die had je in je andere jasje gestopt!"
Hij:
"Daar gaat het niet om, HET GAAT OM HET PRINCIPE"


Ik was er dus niet op ingegaan, omdat het niets oplost. Ze vinden binnen de kortste keren wel weer een andere reden om erover te zeiken.

"What we've got here is failure to
communicate.
Some men you just can't reach...
So, you get what we had here last week,
which is the way he wants it!
Well, he gets it!
N' I don't like it any more than you men."
Of om in bijbelse termen te blijven: Oog om Oog, Tand om Tand.....of ook wel: wie niet horen wil, moet voelen....


Waar haalt dat volk het gore lef vandaan om TS voor te schrijven hoe lang ze erover mag doen voordat ze vanuit haar stalling op de openbare weg is en met welk vervoermiddel ze naar haar werk moet gaan?????

Zij schrijft hun toch ook niet voor naar welke kerk ze moeten gaan?... om maar even bij het thema te blijven........kansloos B|
 
Laatst bewerkt:
Dan gaan ze toch gewoon 5 minuten eerder naar bed als ze langer willen slapen. zo gezellig zullen ze niet zijn als ze zo moeilijk doen over zoiets onbenulligs.
Gaat niet over 5 min. Het wil ook voorkomen dat er eerder naar het werk gegaan wordt.
 
:(
Dat is toch gewoon het allerbelachelijkste wat ik ooit gehoord heb. |(
Dus je buren gaan bepalen, met welk vervoermiddel jij naar je werk mag gaan, hoe laat je van huis mag vertrekken en hoe lang je er over mag doen om van je eigen terrein tot op de openbare weg te geraken?????????

Sorry hoor, maar hier was ik dus niet eens op ingegaan. Ik zou wel hebben voorgesteld om dan niet om 10 voor 7 maar om 7 uur naar mijn werk te vertrekken, als ze daar niet mee akkoord waren gegaan: pech gehad.....


ik kan niet om 7 uur weg gaan. ben ik zelf elke keer te laat voor me dienst. haha en nee geen dienst van de politie.. :P heeft er wel wat mee te maken ;)
 
oh men ik ben boos!!!!!

wij wonen in een woonwijk en hebben een grote schuur met 4 motoren erin staan.
onze buren(lees gereformeerde alternatieve vage personen) waren niet blij met 1 motor, toen de 2e, toen me broer en nu met de mijne zijn ze echt boos.
om elk dingetje lopen ze dan ook wel te zeuren.

(...)ik kwam dus net thuis, ligt er een briefje op de deurmat:

aan degene(ikke :)) die sochtends vroeg liever met de auto wil gaan want anders worden hun wakker!!!!! dit is een dringend verzoek anders gaan ze een klacht indienen bij de politie/gemeente. (...)
Hmz... Wat voor een type grefo's zijn het? Anders kom ik 'ns langs en bel bij hen aan om te vragen wanneer 's zondags hun kerkdienst begint. 't Is altijd leuk om in vol motor-ornaat bij een kerk aan te komen. (En ik zing de rest er doorgaans uit...) })

Lieve kaartjes met bijbelteksten terug sturen is wellicht ook een optie (al ben ik bang dat dat net zo goed werkt als 's ochtends expres je motor warm laten draaien: niet).
Tips: filippenzen 1:9 'En dit bid ik, dat uw liefde nog steeds meer overvloedig moge zijn in helder inzicht en alle fijngevoeligheid, om te onderscheiden, waarop het aankomt.'
Of filippenzen 4:4 'Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend.' Al zullen echte grefo's reageren met dat je bijbelteksten niet zo mag misbruiken.
 
ik had er niet eens mee in discussie gegaan... 1minuut.. dikke l*l :W

doe lekker mijn eigen gemakje, warmlopen 5minuten oke begrijpelijk maar de tuin/steeg uitrijden om 7 uur.. komop, dat is een normale tijd.

95% van Nederland staat om 7 uur op waar jankt dat volk nou om??
 
ik zou het heerlijk vinden gewekt worden door een motor :)

als er een radiostation is met heel de dag motorgeluiden zou ik daar naar luisteren :P
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat je buren een tikkie wereldvreemd zijn, maar het zijn wel je buren.

Ik denk alleen wel dat je, als je wel erg vroeg weg moet je als wisselgeld je brommert vòòr je huis moet laten overnachten. Niet zeuren dat dat niet kan, die van mij (fazer met standaard demper) staat altijd buiten.

Iemand die om half zes 's ochtends bij mij achter door de steeg rijdt, daar heb ik ook veel moeite mee, ja. En nee, ik ben geen refo. (heeft er trouwens geen ruk mee te maken)
 
Ik denk alleen wel dat je, als je wel erg vroeg weg moet je als wisselgeld je brommert vòòr je huis moet laten overnachten. Niet zeuren dat dat niet kan, die van mij (fazer met standaard demper) staat altijd buiten.
Mja en er zijn dus buurten waar als je dat doet, je lopend naar je werk kan -O- . Dus dat is niet altijd een optie.
 
Mja en er zijn dus buurten waar als je dat doet, je lopend naar je werk kan . Dus dat is niet altijd een optie.

dat zijn de buurten waar deze buurtjes allang op hun bek getimmerd zouden zijn als ik het klaaggedrag mag geloven.

Zal wel meevallen dus. Goed slot, erom klaar.
 
ze staan zelf om 10 voor zeven op, dus ik denk niet dat ze 7 uur een probleem hadden gevonden ;) :P

Hoho, erger nog. 5 voor 7 want zij gaat om 10 voor 7 weg en dan zijn ze 5 minuten eerder wakker en dus langer bij elkaar _O-

snappie nog ik nie snappie nie
 
Terug
Bovenaan Onderaan