oh onze lieve buren toch

dat zijn de buurten waar deze buurtjes allang op hun bek getimmerd zouden zijn als ik het klaaggedrag mag geloven.

Zal wel meevallen dus. Goed slot, erom klaar.
Dat hoeft perse. Ik woon in een normale buurt. Allemaal nieuwbouw, in de bollenstreek en toch presteert men het om m'n autoradio uit m'n auto te jatten terwijl deze op de oprit naast het huis staat. Dus no way dat ik m'n motor 's avonds buiten zou laten staan (zeker m'n SM, die neem je onder je arm mee).

Maargoed, ik zou gewoon schijt hebben aan de buren in dit geval. Ze komen kennelijk van een andere planeet want het gedrag wat ze vertonen is niet normaal te noemen.
 
Wat een gezeur om niks zeg. Ik laat zelfs de motor al warmlopen terwijl ik mijn helm en handschoenen aandoe.

Mijn buurman heeft een scootertje wat volgens mij meer lawaai maakt dan mijn motor, en daar heb ik zelfs geen last van. Dus je buren zijn zeiknichten ;)
 
Maargoed, ik zou gewoon schijt hebben aan de buren in dit geval. Ze komen kennelijk van een andere planeet want het gedrag wat ze vertonen is niet normaal te noemen.
Jij kijkt denk ik nooit naar de rijdende rechter? Elke week weer dergelijke onzinnige burentwisten. Wacht maar tot de TS gedaagd wordt... :+
 
zo heb ik ook van die leuke buren
kreeg ook een briefje of ik wat aan me geluid kon doen want ik heb ze wakker gemaak op woensdag om 8uur en die dag hadden ze eindelijk vrij en wilde graag uit slapen
ja nog ff zal ff aan heel de buurt vragen of ze een lijst in me bus doen waarneer ze uit slapen
gekke
 
zo heb ik ook van die leuke buren
kreeg ook een briefje of ik wat aan me geluid kon doen want ik heb ze wakker gemaak op woensdag om 8uur en die dag hadden ze eindelijk vrij en wilde graag uit slapen
ja nog ff zal ff aan heel de buurt vragen of ze een lijst in me bus doen waarneer ze uit slapen
gekke

wij hadden ook zeikerds van buren.

eerst waren we gewoon heel netjes, na 9 uur geen kabaal meer van pc's, tv, muziek.
netjes aanbellen als er een feestje was en dat we voor 12 uur de stad in gingen.

maar goed, dat mens begon te zeiken.
begon met dat ze een huisgenoot rond 8 uur gitaar hoorde spelen.
of dat ze iemand een spelletje hoorde spelen.
op het laatst kwam ze klagen dat we savonds naar de wc gingen waarvoor we 2 trappen omlaag moesten :')
en of we niet zo vaak wouden doortrekken omdat je dat hoorde.

maar zelf wel op zondagochtend 8 uur met de klopboormachine gangs.

kregen we zulke berichtjes door de brievenbus omdat wij dus hun gezeik zat waren en ons als echte studenten gingen gedragen:

r756qp.jpg


wat dat asociale probleem was weten we nog steeds niet al hebben we een vermoeden :')
 
Laatst bewerkt:
wij hadden ook zeikerds van buren.

eerst waren we gewoon heel netjes, na 9 uur geen kabaal meer van pc's, tv, muziek.
netjes aanbellen als er een feestje was en dat we voor 12 uur de stad in gingen.

maar goed, dat mens begon te zeiken.
begon met dat ze een huisgenoot rond 8 uur gitaar hoorde spelen.
of dat ze iemand een spelletje hoorde spelen.
op het laatst kwam ze klagen dat we savonds naar de wc gingen waarvoor we 2 trappen omlaag moesten :')
en of we niet zo vaak wouden doortrekken omdat je dat hoorde.

maar zelf wel op zondagochtend 8 uur met de klopboormachine gangs.

kregen we zulke berichtjes door de brievenbus omdat wij dus hun gezeik zat waren en ons als echte studenten gingen gedragen:

[afbeelding]

wat dat asociale probleem was weten we nog steeds niet al hebben we een vermoeden :')

Ha, het briefje bewaard. Mooi *D

Ik was ooit voor de 1e keer in een bepaalde straat in Nuenen. Daar had ik mijn autootje, een Fiat Seicento at the time, op de hoek geparkeerd. Foei toch Karl :Z Binnen een half uur zat er een briefje achter de ruit met een nogal dreigende toon. Iemand kreeg zn bestelbusje niet meer op zijn eigen oprit ( :X ), de volgende keer zou diegene zelf het autootje verplaatsen en "dat wil ik niet". Zoiets.

Nou ja, 5 meter naast mijn autootje stond er (gewoon óp de oprit nota bene) een bestelbusje bij een huis en een man te grasmaaien. Die heb ik gelijk even "geconfronteerd". Uiteindelijk is die vent hard hollend zn huis ingerend, deur dichtgegooid en nooit meer teruggezien. Hij was onder de indruk })

Moraal vh verhaal: zeikerds heb je overal :z
 
zo goeiemorgen!
ben ik weer. ik ben gistern na de buren gegaan. paps was ze ook helemaal zat dus die mee. briefje op tafel gelegd en om uitleg gevraagd. hun wekker gaat om (lach niet) 5 voor 7. ik rij om 10 voor 7 weg, ze wilde dus niet voor hun wekker gestoord worden.
hele discussie gehad enz. zijn er nog niet uit gekomen. hun vinden dat ik met de auto moet gaan zodat hun geen last van mij hebben. nou ik vind het onzin, ik ga met het vervoersmiddel wat ik wil en ga niet voor hun met de auto omdat hun het graag willen.
ik heb ze ook netjes uitgelegd dat ik hem de schuur uit rol, start en bijna weg ben. dat het nog geen minuut duurde. nou daar over die ene minuut is er een volle discussie geweest. dus we hebbnen een deal gemaakt. hun gingen naar voren(jah heel erg! maar ok..) met een stopwatch. ik ging met me vader na achter. als ik binnen een minuut voor was en de straat uit ben mag ik met de motor van ze en gaan ze er geen probleem van maken en als ik er langer over deed moest ik met de auto. (wedstrijdje!! :D)
dus ik de motor gepakt en ik was makkelijk binnen een minuut de straat uit. dus ik ga voortaan gewoon op de motor na me werk en we horen ze (als het goed) is niet meer over.. ;)

Maar eigenlijk wel de discussie min of meer verloren door die stopwatch actie. Op het moment dat duidelijk werd dat hun wekker 5 minuten later gaat had je de discussie moeten afkappen om aan te geven hoe belachelijk dit is.

Achteraf praten is makkelijk, dat dan weer wel :')
 
wij hadden ook zeikerds van buren.

eerst waren we gewoon heel netjes, na 9 uur geen kabaal meer van pc's, tv, muziek.
netjes aanbellen als er een feestje was en dat we voor 12 uur de stad in gingen.

maar goed, dat mens begon te zeiken.
begon met dat ze een huisgenoot rond 8 uur gitaar hoorde spelen.
of dat ze iemand een spelletje hoorde spelen.
op het laatst kwam ze klagen dat we savonds naar de wc gingen waarvoor we 2 trappen omlaag moesten :')
en of we niet zo vaak wouden doortrekken omdat je dat hoorde.

maar zelf wel op zondagochtend 8 uur met de klopboormachine gangs.

kregen we zulke berichtjes door de brievenbus omdat wij dus hun gezeik zat waren en ons als echte studenten gingen gedragen:

[afbeelding]

wat dat asociale probleem was weten we nog steeds niet al hebben we een vermoeden :')


gewoon een hele nacht pr0n afdraaien, dan zullen ze of stoppen met zeuren omdat ze bevredigd zijn of verhuizen vanwege het slechte plot. Hoe dan ook win/win :')

maar wat een stelletje zeikerds zeg, ik zou het juist grappig vinden om een dronkaard om 4 uur onzin te horen lullen, maarja, ik ben ook een geval apart :+
 
laat de politie gewoon komen en een uitspraak doen. :]

De politie doet geen uitspraken. Dus laat ze maar gewoon een klacht indienen en laat het voor de rechter komen. Je mag een voertuig inderdaad gewoon op elk tijdstip van de dag starten, mits dat op een normale manier gaat. Als het gewoon een motor is met de juiste demper, dan gaat geen rechter je dat verbieden.
 
Als mensen toch eens elkaar wat meer gunnen... wat een gedoe zeg.

Ik sta regelmatig voor 5.00 op, nog ff krijg ik gezeur dat ik mijn tuinhekje moet smeren want die piept... :?
 
Als mensen toch eens elkaar wat meer gunnen... wat een gedoe zeg.

Ik sta regelmatig voor 5.00 op, nog ff krijg ik gezeur dat ik mijn tuinhekje moet smeren want die piept... :?
Kijk daar had je natuurlijk al lang wat aan kunnen doen, ik bedoel je zegt zelf al dat ie piept .
En als het jou al opvalt wat denk je dat dat bij de buren doet dan ?? :+ :+ :+
 
Kijk daar had je natuurlijk al lang wat aan kunnen doen, ik bedoel je zegt zelf al dat ie piept .
En als het jou al opvalt wat denk je dat dat bij de buren doet dan ?? :+ :+ :+

:P Denk dat de TS zelf ook doorheeft dat haar motor geluid maakt... snap niet dat ze hem niet gewoon tot aan haar werk drukt :P


Maar goed dat ik de truck hier toch niet bij huis kan krijgen :P
 
ik zou gewoon een brief schrijven dat je last hebt van hun kinderen die tikkertje op de trap spelen met het verzoek of ze hun kinderen weg willen doen
 
ik zou gewoon een brief schrijven dat je last hebt van hun kinderen die tikkertje op de trap spelen met het verzoek of ze hun kinderen weg willen doen


des noods via Marktplaats ofzo :X _O- _O-

oefff.. zouden mensen dat snappen?? Ik betwijfel het.. je hebt mensen met redelijk overleg,
maar je hebt ook mensen die koste wat t kost, zich vastbijten aan wat ze ALLEEN maar ZELF willen..
 
wij hadden ook zeikerds van buren.

eerst waren we gewoon heel netjes, na 9 uur geen kabaal meer van pc's, tv, muziek.
netjes aanbellen als er een feestje was en dat we voor 12 uur de stad in gingen.

maar goed, dat mens begon te zeiken.
begon met dat ze een huisgenoot rond 8 uur gitaar hoorde spelen.
of dat ze iemand een spelletje hoorde spelen.
op het laatst kwam ze klagen dat we savonds naar de wc gingen waarvoor we 2 trappen omlaag moesten :')
en of we niet zo vaak wouden doortrekken omdat je dat hoorde.

maar zelf wel op zondagochtend 8 uur met de klopboormachine gangs.

kregen we zulke berichtjes door de brievenbus omdat wij dus hun gezeik zat waren en ons als echte studenten gingen gedragen:

[afbeelding]

wat dat asociale probleem was weten we nog steeds niet al hebben we een vermoeden :')


Dat jij een aso bent weet ik nu wel na al je posts in dit draadje.
 
dank je!

als mensen zoals jou dat zeggen, zegt dat genoeg.

mensen zonder ballen '(


Een vreemde reactie omdat ik in tegenstelling tot jou geen vreemde raadgevingen heb gegeven.
Dus jij kent mij helemaal niet en ik ken jou wel na al die posts in dit draadje.
Dat zegt wel genoeg over je algemene haat tegen iedereen die een andere mening heeft dan jij toch?
 
wij hadden ook zeikerds van buren.

eerst waren we gewoon heel netjes, na 9 uur geen kabaal meer van pc's, tv, muziek.
netjes aanbellen als er een feestje was en dat we voor 12 uur de stad in gingen.

maar goed, dat mens begon te zeiken.
begon met dat ze een huisgenoot rond 8 uur gitaar hoorde spelen.
of dat ze iemand een spelletje hoorde spelen.
op het laatst kwam ze klagen dat we savonds naar de wc gingen waarvoor we 2 trappen omlaag moesten :')
en of we niet zo vaak wouden doortrekken omdat je dat hoorde.

maar zelf wel op zondagochtend 8 uur met de klopboormachine gangs.

kregen we zulke berichtjes door de brievenbus omdat wij dus hun gezeik zat waren en ons als echte studenten gingen gedragen:

[afbeelding]

wat dat asociale probleem was weten we nog steeds niet al hebben we een vermoeden :')

_O- _O- _O- 8-)

en.. ja.. ik ben ook een vervelende student die overlast veroorzaakt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan