Ohjajoh verbrand de boel

Nou ik heb het filmpje ook gezien, maar ik snap de nut er niet van
Kan iemand mij dat eens uitleggen
Je koopt een band met meer rubber dan wat je normaal wegrijdt (tot het profiel op is). Het overtollige rubber waar ook voor betaald is levert op deze manier nog tenminste wat leuks op :)

Geldt natuurlijk niet voor koppelingen }) :P
 
Nou ik heb het filmpje ook gezien, maar ik snap de nut er niet van
Kan iemand mij dat eens uitleggen

Nee nee niet blond

Elly
schater.gif
 
Sorry hoor maar vind t ook wel een beetje dom. Als ie rolt rolt ie, je beter ff naar z`n 3 over kunnen schakelen. En heb je wel eens gedacht aan hoe warm je motor word als ie stil staat en vol staat te knallen. Heb zelf laats ook ff t laatste van mn band gebruikt, maar dan een roling burnout. Duurde ongeveeer een meter of 30 en toen stond m`n temp meter op de 110 dus vond t wel genoeg. Ff een rondje rijden en dan weer gaan leek me t beste!
 
Waarom ik mijn koppeling gebruikte? Omdat ik wilde schakelen onder het burnen.. Maar dat lukte dus niet.. :( Voortaan zet ik hem gewoon in zijn twee en laat ik hem een minuutje staan.. :)
Overigens werd mijn temperatuur niet meer dan 106 graden.. ik heb er nog op gelet.. :)

hoezo dat wilde niet? gewoon van 1 => 2 schakelen met de koppeling en daarna door de versnellingen heen zonder koppeling, dus voet onder versnellingspookje, druk opbouwen met je voet, even gas dicht en meteen weer open. dan staat ie in een andere versnelling. althands bij mijn R6 wel.

naja. of inderdaad gewoon geen burnouts meer maken :+

vind het wel zonde van zo'n koppeling. '(
 
Degene die mijn motor koopt, zal met een nieuwe koppeling rijden. Die zit er namelijk een weekje in nu. En hij gaat als de brandweer !!

en ik zou als ik jou was als de zodemieter alle oliefilters verschonen,anders draait ie als het tegenzit(lees verstopt)via het bypassventiel onpureolie door je lagers |(

ojajohh :?

zo niet? waarom dan toch :+
 
Nou ik heb het filmpje ook gezien, maar ik snap de nut er niet van
Kan iemand mij dat eens uitleggen

Nee nee niet blond

Je moet het zien als al mensen die op een chopper (e.d.) rijden. Rijd het beter? NEE Kun je beter door sturen (bijz. verr. e.d.) NEE, etc. etc.

BTW: Waarom zowieso motorrijden wanneer je het overdekt in een blik kan doen????????

M.a.w. misschien deed hij het wel voor de lol en heeft het helemaal geen nut...
(Soms levert een burn-out op de stoep van de bandenboer wel eens een korting op, maar die korting is niet zo hoog als een nieuwe koppeling vrees ik! }) )

Dus... Bijna alles wat met :] te maken heeft weinig nut, maar het is zo :9~ & :9 !!!


:+


Anyway: Cool filmpje!!! SMOOOOKIN'!!!
 
Hoi zag hem net pas...

Kijk en dan begrijp ik dat mensen een rook en kankervrije werkplek willen ;)


Maar ff wat anders ik gebruik nooit de koppeling...

en dat burnen moet je ook niet te lang doen..das niet goed


Als je wiel lekker spint dus niet pas na 5 minuten gewoon rustig koppeling loslaten naar voren leunen en poten op je stepjes...


Rock and roll!! maar ja ik heb net ook een nieuwe band heb je de jouwe nog?

doe ik hem op die andere velg..minimaal 170 moet ik hebben macx 180 anders past die niet
 
Aha.. een kenner.. dat heb ik inderdaad gedaan!! :} Dit over verzoek van KMS, die het grapje wel kent.. Ik ben namelijk niet de eerste die zijn koppeling affikt met een burnout.. ;)

dus ook het gaasje bij de opzuigingang,daar zit dan de meeste derrie,kost je ook weer een carterpanpakking 13euro ofzo.
 
Lekker slecht voor het blok en dan doel ik niet eens op de toeren maar op de smerige rookinlaat die jou filters inzuigen. Nee niet bij stil gestaan he? Vraag een motor specialist maar eens hoe slecht en dik deze rook eigenlijk wel niet is.
 
Leuk filmpje.
En ik ken dat gevoel wat jij nu hebt.
Begin van het jaar op het allerlaaste eindje van de Maasvlakte stond ik dus ook met een versleten koppeling.
Ook even een burnout doen. Dan een rolingburnout. Koppeling los rem in en blijven gassen. Daarna rem iets lossen en langzaam naar voren.
Tot ik dus stil stond? He? koppeling los in zijn eerste versnelling en het gas erop en toch stilstaan???

De ANWB heeft me toen dus thuis moeten brengen.
Nee ik doe het ook nooit meer.
 
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit iemand zo zijn motor horen verneuken tijdens een burn out.
Weet niet wat je allemaal aan het doen bent, maar hoor continue je toerental stijgen en dalen, je zit tegen het rood aan, je staat gewoon je motor te slopen.
Als je wilt dat die meer rookt moet je gewoon opschakelen, hoef je minder toeren te draaien en draait je wiel toch sneller, en dus meer rook.

En ik heb meer dan genoeg burn outs gemaakt, zonder me koppeling te verkloten.

Typisch geval van totaal gebrek aan enig technisch inzicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan