Ohjajoh verbrand de boel

Willen jullie aub op tijd reageren als ik ooit van plan zou zijn om van deze man een motor te kopen? :+
 
Zoals jullie al gehoord hadden, heb ik onlangs mijn banden vervangen en mijn koppeling. Mijn koppeling heb ik namelijk in het onderstaande filmpje mee opgerookt.

http://www.heijblok.com/markusburnt.wmv (Ohjajoh is begonnen met roken)

Geniet er dus van !! Ik ga dit namelijk NOOIT meer doen !!

Weet je zeker dat je dit NOOIT meer doet. O-) :+

Wel een gaaf filmpje trouwens. :9~
 
maar waarom toch die klote-herrie in dat filmpje gemixed? Zo hoor je de motor toch haast niet meer?


MAzzel,

Roland
 
Zo, scherpe ogen.. Inderdaad staat er "burnout". Dit is bij S&G-banden in Numansdorp. Deze gasten hebben zoveel motoren die willen roken over de vloer dat ze een speciale plek ervoor gemaakt hebben.
hehe vind het bordjre wel erg grappig.
een bord met: burn-outs hier, was nog leuker :+
 
geinig hoor...
maar wrom zat je elke keer aan je koppeling te jengelen???want met burnen hoef jij je koppeling niet te verbranden...
 
hoe krijg je het voor elkaar om je koppeling op te roken? als je wiel eenmaal spint dan raak je hem toch niet meer aan?? (misschien alleen om ff op te schakelen van 1 => 2, maar de rest doe je toch zonder koppeling?)

vaag dat je koppeling dat niet kan hebben. kijk als je met half-ingeknepen koppeling staat te burnen. jah dan snap ik het. maar zo stom ben je toch niet?

wat ging er (achteraf gezien) fout?

ps. jammer dat de wind de verkeerde kant op stond
 
hoe krijg je het voor elkaar om je koppeling op te roken? als je wiel eenmaal spint dan raak je hem toch niet meer aan?? (misschien alleen om ff op te schakelen van 1 => 2, maar de rest doe je toch zonder koppeling?)

vaag dat je koppeling dat niet kan hebben. kijk als je met half-ingeknepen koppeling staat te burnen. jah dan snap ik het. maar zo stom ben je toch niet?

wat ging er (achteraf gezien) fout?

ps. jammer dat de wind de verkeerde kant op stond
Ja, dat zat ik ook al te denken...hoe kan je koppeling nou op z'n donder krijgen, die gebruik je toch helemaal niet?

[me]Tr@x die zit te denken dat we dit mischien van tevoren hadden moeten vertellen...[/me]
 
hoe krijg je het voor elkaar om je koppeling op te roken? als je wiel eenmaal spint dan raak je hem toch niet meer aan?? (misschien alleen om ff op te schakelen van 1 => 2, maar de rest doe je toch zonder koppeling?)

vaag dat je koppeling dat niet kan hebben. kijk als je met half-ingeknepen koppeling staat te burnen. jah dan snap ik het. maar zo stom ben je toch niet?
:^ :? Je houdt je koppeling in en laat hem in één klap los bij voldoende gas, daarna: eraf blijven !!!! ( maar dat weet je nu ook ;) )
 
:^ :? Je houdt je koppeling in en laat hem in één klap los bij voldoende gas, daarna: eraf blijven !!!! ( maar dat weet je nu ook ;) )
Zal het onhouden als ik weer eens ga burnen. :+

Nu slipt ie :P

Of komt dat omdat ik iets teveel paardjes op mn gewone koppeling losgelaten heb :X
 
Nou ik heb het filmpje ook gezien, maar ik snap de nut er niet van
Kan iemand mij dat eens uitleggen

Nee nee niet blond

Elly
 
Terug
Bovenaan Onderaan