Ohlins FG/RT 801 Voorvork - R1 2007-2008

nee sorry mij te duur... marktprijs is rond de 900u van die dingen.
 
nou de marktprijs ligt wel een beetje hoger , kun je zien dat er geen verstand van hebt.
het is daarom dat je reageert, je bent ze ook nog niet tegen gekomen voor die prijs zeker
 
Nieuw zijn deze meer dan 2500 euri.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ze op de tweedehandsmarkt nog niet vaak boven de 1000 euro heb zien verkopen.
Op ebay stranden ze vaak op 800 a 900 euro.

Maar iemand die hem echt nodig heeft zal zeker meer betalen...?
 
já ebay vanuit Amerika zeker ,je vergeet wel dat er dan nog een hoop douanekosten bij komen
ik heb er al al 2 opgekocht voor vrienden, maar ik heb altijd nog €1500 betaald
ze zijn dan ook in nieuwstaat, maar deze gaat niet voor minder dan €1400 de deur uit
ik heb alle tijd van de wereld , maar bedankt
 
Beetje off track maar ik blijf dit soort discussies interessant vinden. Verkoper vindt zijn product een bepaalde waarde hebben, de "markt" geeft aan dat deze waarde te hoog en onderbouwt dat deels. Verkoper raakt geïrriteerd en reageert emotioneel. Prachtig!!

Anyhow free kick en succes!! De zomer is nog lang.
 
Laatst bewerkt:
NEE DIT HEEFT NIKS MET IRRITATIE TE MAKEN , MAAR DE MARKTWAARDE LIGT GEWOON HOGER
LAAT DIE PERSOON DIE HEM VOOR €900 GEKOCHT HEEFT MAAR EENS MELDEN
IK ZIT TOCH AL LANG GENOEG ,OP MF EN ZOEKEN NAAR ALLES MAAR SORRY IK BEN ZE
NOG NOOIT TEGENGEKOMEN EN DAT WETEN JULLIE OOK WEL.
IEDEREEN WIL ALLES VOOR WEINIG NATUURLIJK MAAR VOOR TOPSPUL BETAAL JE GEWOON
 
ik kan me niet voorstellen dat jij zelf meer dan 900euro voor die vork betaald hebt of zit ik er ver naast..
 
NEE DIT HEEFT NIKS MET IRRITATIE TE MAKEN , MAAR DE MARKTWAARDE LIGT GEWOON HOGER
LAAT DIE PERSOON DIE HEM VOOR €900 GEKOCHT HEEFT MAAR EENS MELDEN
IK ZIT TOCH AL LANG GENOEG ,OP MF EN ZOEKEN NAAR ALLES MAAR SORRY IK BEN ZE
NOG NOOIT TEGENGEKOMEN EN DAT WETEN JULLIE OOK WEL.
IEDEREEN WIL ALLES VOOR WEINIG NATUURLIJK MAAR VOOR TOPSPUL BETAAL JE GEWOON

CAPS LOCK staat aan....

free kick
 
Past maar tot 2012 op de r1!vanaf 2012 heb je op de linkerpoot een gat nodig voor je tractioncontrole sensor.
 
r91rw6.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan