Ohlins stuurdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisgsr

Die hard MF'er
2 jan 2008
888
13
Noord Brabant
Afgelopen week gekocht van een mede-forummer , wegens het niet kunnen wennen aan het zwaardere sturen op de openbare weg weer te koop aangeboden.

Ohlins stuurdemper , 18 standen verstelbaar ,niet lek of iets dergelijks.
Past in ieder geval op de GSX-R modellen k1-k9 , overige motoren niet bekend.
Komt op de plaats ven de originele stuurdemper.

Er is dus absoluut niets mis met deze demper maar aangezien ik de meeste kilometers op de openbare weg maak , bied ik hem weer te koop aan.

Vaste prijs 125 euro ,heb ik er ook voor betaald.
full
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week gekocht van een mede-forummer , wegens het niet kunnen wennen aan het zwaardere sturen op de openbare weg weer te koop aangeboden.

Ohlins stuurdemper , 18 standen verstelbaar ,niet lek of iets dergelijks.
Past in ieder geval op de GSX-R modellen k1-k9 , overige motoren niet bekend.
Komt op de plaats ven de originele stuurdemper.

Er is dus absoluut niets mis met deze demper maar aangezien ik de meeste kilometers op de openbare weg maak , bied ik hem weer te koop aan.

Vaste prijs 125 euro ,heb ik er ook voor betaald.[afbeelding]


zit een draaiknop op om hem in te stellen :+
 
:^

En in de meest "lichte" stand voel je zo'n Öhlins niet eens, dus ik vermoed dat TS 'm ergens verkeerd gemonteerd heeft gehad (al vraag ik me wél af óf dat überhaupt mogelijk is :o ).

Tegen de klok in draaien = Meer open, dus mínder weerstand.

Overigen wel een nette prijs voor zo'n ding :Y Ding past eigenlijk op alle fietsen waarvoor Öhlins zo'n ding leverd, alleen zul je er dan ander bevestigingsmateriaal bij moeten aanschaffen (NIET GOEDKOOP, dat spul).
 
Laatst bewerkt:
gewoon verkeerd gezet. hij moet zo staan dat je er net niks meer van merkt tijdens normaal sturen....
ik zeg: afstellen dat ding en lekker zelf houden!
 
:^

En in de meest "lichte" stand voel je zo'n Öhlins niet eens, dus ik vermoed dat TS 'm ergens verkeerd gemonteerd heeft gehad (al vraag ik me wél af óf dat überhaupt mogelijk is :o ).

Tegen de klok in draaien = Meer open, dus mínder weerstand.

Overigen wel een nette prijs voor zo'n ding :Y Ding past eigenlijk op alle fietsen waarvoor Öhlins zo'n ding leverd, alleen zul je er dan ander bevestigingsmateriaal bij moeten aanschaffen (NIET GOEDKOOP, dat spul).

Op de meest lichte stand stuurt ie nog steeds zwaarder dan de originele. ( misschien dat de originele lek is dan ofzo ........ik vind het op straat in ieder geval niet fijn sturen na 2 jaar de originele gewend te zijn)
En verkeerde montage is inderdaad niet mogelijk voor iedereen die een sleutel vast kan pakken ten minste :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan