Ohw fuck (hoe het niet moet)

Het is hun motor niet, maar die van de bank :)

En ja, ze gaan na de crash gewoon om een nieuwe (van de bank :P )
Kan, maar op een geven moment houdt het gewoon op...je kunt niet door blijven creditcards aan te schaffen om het ene gat met de andere te vullen. (Sprak ik met een jonge meisje in Los Vegas en die had er 5....|()( en vooral die zielige mensen achter fruitautomaten aldaar)...

Nouja, niet mijn manier van leven....
 
Kan, maar op een geven moment houdt het gewoon op...je kunt niet door blijven creditcards aan te schaffen om het ene gat met de andere te vullen. (Sprak ik met een jonge meisje in Los Vegas en die had er 5....|()( en vooral die zielige mensen achter fruitautomaten aldaar)...

Nouja, niet mijn manier van leven....

Mensen leven van dag tot dag...
 
Min of meer een paar rondjes op een parkeerterrein, er komt geen meter openbare weg aan te pas. (en als het nat is word er geen examen afgenomen, zelfs niet voor auto rbw)

En Dan kopen ze vervolgens een snelle motor.....
 
Heeft een motorexamen daar zo weinig om het lijf?

Ach, je moet wat verkeersborden kennen, de US heeft er minder dan wij, en je moet kunnen slalommen en remmen, dat is het zo'n beetje.


The California Motorcyclist Safety Program (CMSP), administered by the CHP, is the official state-approved training course for bike riders. After completing the course, you will receive a Certificate of Completion of Motorcycle Training (Form DL 389), which can be used to earn a test waiver. The CHP course usually takes place over a weekend, and there is a fee. The DMV course requires no extra fee and takes only a few minutes. Both courses require you to complete the basics of safety and defensive riding, such as driving in a tight circle, weaving through cones, and applying the handbrake after accelerating to come to a hard, quick stop, etc
 
Vroeger in NL kon je met een oefenvergunning gelijk al op stap...en pas daarna met een paar lesjes je rbw halen, althans zo is het in ‘73 bij mij gegaan.

Ben iig blij dat ik het overleefd heb en met VRO/RMT/circuitdag veel bewuster ben gaan rijden...

Af en toe kijk ik op YouTube...die durven denk ik dan....en heb ik van die schreeuwende Yanks voor een paar maand genoeg van...
 
Laatst bewerkt:
Dr zitten ook wel flink wat mallooten bij zeg. Ook met zo weinig kleding aan, valt mij in veel gevallen op.
Tja. Het "beschermende kleding op de motor" verschijnsel is in de rest van de wereld nu eenmaal minder standaard dan bij ons. Dat ze er qua kleding bij rijden als ieder ander.in hun land is zo bezien niet zo heel vreemd.
 
Tja. Het "beschermende kleding op de motor" verschijnsel is in de rest van de wereld nu eenmaal minder standaard dan bij ons. Dat ze er qua kleding bij rijden als ieder ander.in hun land is zo bezien niet zo heel vreemd.
Ja onbegrijpelijk. Ik snap opzich best dat als je een kort stukje rijd niet altijd op en top bekleed bent. Maar als je van plan bent dit soort capriolen uit te halen dan zou je toch verwachten dat je wel ff goede kleding aantrekt.
 
Ach de meesten hebben tenminste nog een helm op.
Op Hawai is alleen oog bescherming verplicht.
Dus een zonnebril is voldoende.
[032646].jpg


[032585].jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan