Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Oi :]

memento_mori

Die hard MF'er
16 aug 2006
434
194
Italie
Oi,

Na een paar maanden meelezen, besloot ik dat aanmelden toch de beste optie was. Ik ben 20 jaar op het moment van schrijven, gisteren heb ik de intakeles gehad welke erg goed is bevallen. De planning voor het examen voertuigbeheersing staat op 4 oktober dus relatief dichtbij. Ik les op een Honda CBF. Uiteraard ben ik voor 4 oktober 21 jaar oud, dus ga ik op voor het rijbewijs zonder beperking. Ik ben btw woonachtig in Vlissingen.

Toekomstbeeld: Suzuki GSX-R 600/750 in de zwart/grijze combinatie. Of het nieuwere model CBR 600 maar dat ligt nog een beetje buiten het budget.
 
Laatst bewerkt:
Hoi , welkom bij het mf !

zoals je weet is wel een gebruik dat een mooi plaatje van je zelf neer moet zetten ...
 
Gedenk te sterven

Aparte nick

Welkom
 
nou zeg , als je een paar maanden heb meegelezen moet je dat toch wel weten
 
Wikepedia :
Memento mori is een Latijnse zin die traditioneel wordt vertaald als Gedenk te sterven. Vrijere vertalingen zijn Bedenk dat u sterfelijk bent of Denk aan je eigen sterfdag.

ehhh.. moet je niet te letterlijk vertalen. Maareh heeft wel iets van : carpe diem quam minimum credula postero.
Zo en nu willen we een plaatje.
 
mooie zuignap op m`n kop,lekker hoor.
ach ,ik denk niet meer dat ik verder vraag ,ik wel eens iets anders krijgen als waar ik op gehoopt had..