oil is oil !! , oil ain't oil Al!!

Je laat het overkomen alsof je van merk wil switchen. Waarom wat anders nemen als je tevreden over het huidige bent. Zou gewoon weer die Castrol Superbike nemen. Er zijn mensen zat hier die er goede ervaringen mee hebben blijkt.
 
ik wil wel syntetische, verder maakt t merk me geen ruk uit.voor castrol,had ik shell quadro g3 en g5.ik zag dat ducati nu shell advance "voorschrijft", maar die deal heb ik natuurlijk wel door, eerst agip en nu shell, jaja! ;) maar ik bedoel eigenlijk te zeggen ,heb me 5 jaar niet met olie bezig gehouden, en wil nu nieuwe, dus ik wil gewoon wat advies van me neutrale motor vriendjes!! 8-)
 
Wat ook een erg goede motorolie is : Bel Ray 10W50 EXS. Is syntetisch. Is me aangeraden voor mijn VMax door de Franse tuner.
Alleen eeeehhhhh, is slecht vinden in Nederland en nu gebruik ik........ Castol Superbike R4 olie :) , naar volle tevredenheid overigens!

_________________
Nitrous: lethal speed through chemistry.

[ Dit Bericht is bewerkt door: nitromax op 2001-08-14 16:43 ]
 
Wat de fabrikant voorstelt is echt onzin, In Nederland adviseert Yamaha Castrol, en in andere landen andere merken, dus dat advies is alleen maar commercieel.

 
Wat ook een erg goede motorolie is : Bel Ray 10W50 EXS. Is syntetisch. Is me aangeraden voor mijn VMax door de Franse tuner.
Alleen eeeehhhhh, is slecht vinden in Nederland en nu gebruik ik........ Castol Superbike R4 olie :) , naar volle tevredenheid overigens!

hoeveel liter wil je hebben, volsyntheet , mijn Vmax is er ook mee gevoerd , dus moeilijk valt wel mee, bestellen voor bij de koffie ?
 
Op 2001-08-13 20:45, schreef nitromax:
Wat ook een erg goede motorolie is : Bel Ray 10W50 EXS. Is syntetisch. Is me aangeraden voor mijn VMax door de Franse tuner.
Alleen eeeehhhhh, is slecht vinden in Nederland en nu gebruik ik........ Castol Superbike R4 olie :) , naar volle tevredenheid overigens!

hoeveel liter wil je hebben, volsyntheet , mijn Vmax is er ook mee gevoerd , dus moeilijk valt wel mee, bestellen voor bij de koffie ?

Ik ben te lui om echt te zoeken bedoel je? ;) Enne....koffie? Met een slagroomgebakje svp Niels! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan