Ok mensen even dit over richting aangeven

BlackBird39

MF'er
6 jul 2004
40
0
Amersfoort
GODVERDOMME DAT DING ZIT ER NIET VOOR NIKS!!

Zo dat moest ik even kwijt, sorry hoor maar vandaag weer de nodige aso's tegengekomen die denken dat ze geen richting aan hoeven te geven omdat HUN wel weten dat ze af moeten slaan.

Voor mij mogen ze 1000 Euro boete geven aan mensen die menen dat ze geen knipperlicht hoeven te gebruiken!
Dat ding zit er niet voor niks, is wel zo sociaal om anderen te laten weten wat je van plan bent!

:(
 
GOOOOOOSSSEFRABAHHHHH...stress int verkeer is geloof ik niet zow heel erg gezond. Dingen die je toch niet kan veranderen...moet je je niet druk over maken.

Maar tis &^%^*%$%$#*(^&^%^wel hendig irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *D
 
GODVERDOMME DAT DING ZIT ER NIET VOOR NIKS!!

Zo dat moest ik even kwijt, sorry hoor maar vandaag weer de nodige aso's tegengekomen die denken dat ze geen richting aan hoeven te geven omdat ZIJ wel weten dat ze af moeten slaan.

Voor mij mogen ze 1000 Euro boete geven aan mensen die menen dat ze geen knipperlicht hoeven te gebruiken!
Dat ding zit er niet voor niks, is wel zo sociaal om anderen te laten weten wat je van plan bent!

:(
Doe normaal niet zo aan spelling enzo, maar als je het ook nog eens in hoofdletters doet...

Maar ik ben het met je eens, hoewel ik het zelf ook nog wel eens vergeet...
 
Try 40 ton stil te zetten omdat je denkt dat iemand de rotonde niet afgaat en dat dus wel doet... :( Met de motor maak ik me der niet zo druk om.

Vind het trouwens gevaarlijker dat er mensen zijn die richting naar rechts aangeven als ze een rotonde opkomen maar rechtdoor of 3/4 rond gaan.
 
Kom ook motorrijders tegen die geen richting aangeven in vergelijkbare situatie's.

Ook beboeten :?
Tuurlijk niet... Zijn toch motorrijders... Die doen alles goed en als ze het niet goed doen, moet dat gedoogd worden... :z

Of motorrijders die vergeten hun knipperdinges UIT te zetten, waardoor het voor jou, nietsvermoedende automobilist, lijkt alsof ze voor je rechtsaf gaan en dan vervolgens toch doodleuk rechtdoor komen. Daar mag dan wel minstens € 1500,- op staan. B|
 
Nee, motorrijders die richting aangeven maar toch rechtdoor blijven rijden..... dat is pas irritant B|









:+

Maar wel gevaarlijk natuurlijk.
 
Hij heeft het niet over automobilisten maar over verkeersgebruikers in het algemeen, motorrijders die het niet doen dus ook gewoon beboeten lijkt me.
 
Kom ook motorrijders tegen die geen richting aangeven in vergelijkbare situatie's.

Ook beboeten :?


Inderdaad.... B|

Ik heb vaak wel eens het idee dat veel mensen op dit forum vinden dat motorrijders goden zijn en enkel automobilisten te bekritiseren zijn. Motorrijders doen namelijk alles perfect en zijn perfecte weggebruikers...
 
Inderdaad.... B|

Ik heb vaak wel eens het idee dat veel mensen op dit forum vinden dat motorrijders goden zijn en enkel automobilisten te bekritiseren zijn. Motorrijders doen namelijk alles perfect en zijn perfecte weggebruikers...
Ja... Wat klopt daar niet aan, dan? :?
 
Inderdaad een ergernis.. stond vrijdag stil bij een rotonde, 2 auto's op de rotonde. Goed de 1e slaat af zonder richting aan te geven, dus ik werd al pissig.

Sta ik daar nog te wachten want er komt nog een auto aan, gaat ook zonder richting te geven de rotonde af! Heb hem de blik des doods gegeven en ben pisnijdig weggescheurd :(
 
Inderdaad een ergernis.. stond vrijdag stil bij een rotonde, 2 auto's op de rotonde. Goed de 1e slaat af zonder richting aan te geven, dus ik werd al pissig.

Sta ik daar nog te wachten want er komt nog een auto aan, gaat ook zonder richting te geven de rotonde af! Heb hem de blik des doods gegeven en ben pisnijdig weggescheurd :(
Dat maakte vast indruk vanachter je donkere vizier. :P
 
Goh geef mij dan ook maar een boete van 1000 euro omdat bij de auto van zaak de knipperlichten elke keer doorbranden en ik ze dus niet kan gebruiken. Ik zou dus wel willen, maar kan niet, mede doordat de garage nog steeds de boel niet goed kan repareren. Goed het is irritant als mensen ze niet gebruiken terwijl ze het wel doen...
 
Goh geef mij dan ook maar een boete van 1000 euro omdat bij de auto van zaak de knipperlichten elke keer doorbranden en ik ze dus niet kan gebruiken. Ik zou dus wel willen, maar kan niet, mede doordat de garage nog steeds de boel niet goed kan repareren. Goed het is irritant als mensen ze niet gebruiken terwijl ze het wel doen...
Voor de wachtende maakt het geen enkel verschil op de schaal van irritantheid of je te lui bent om de richtingaanwijzer te gebruiken of te lui om de boel goed te laten maken hoor... :?

Jij kiest er zelf voor om te gaan rijden terwijl ze t niet doen, die wachtenden hebben daar vast geen enkele inspraak in ;)

ALs je weet dat je richtingaanwijzers het niet doen, mag je dan uberhaupt gaan rijden met zo'n auto :?
 
Rotondes.. altijd leuk, gister nog over het hoofd gezien toen ik al op de rotonde zat met de auto nog wel notabene... wat heb ik de kerel laten schrikken met m'n toeter :)

Maar ze mogen van mij wel boetes op het niet gebruiken van knipperlichten doen. Maar ook als je ze idd aan laat. Maargoed, als de politie daar boetes aan wil uitdelen, moeten ze eerst eens leren dat ze zelf ook niet mogen bumperkleven als ze ergens graag langs willen.
 
Ik heb vaak wel eens het idee dat veel mensen op dit forum vinden dat motorrijders goden zijn en enkel automobilisten te bekritiseren zijn. Motorrijders doen namelijk alles perfect en zijn perfecte weggebruikers...
[/quote]

Goden is wel wat overdreven,maar mijn ervaring met motoren in het verkeer is toch heel wat beter als met de meeste auto s. Motoren zijn toch bewuster met rijden bezig omdat het vaak hobby is,het bewust zijn van hun kwetsbaarheid. En de motorrijders over het algemeen minder stress hebben als de gemiddelde autopiloot van tegenwoordig.
 
Goden is wel wat overdreven,maar mijn ervaring met motoren in het verkeer is toch heel wat beter als met de meeste auto s. Motoren zijn toch bewuster met rijden bezig omdat het vaak hobby is,het bewust zijn van hun kwetsbaarheid. En de motorrijders over het algemeen minder stress hebben als de gemiddelde autopiloot van tegenwoordig.

Sommige mensen, voornamelijk op supersports denken echt wel dat ze goden zijn.
Wat voor stunts die soms uithalen in het verkeer... maar dat heb je natuurlijk ook met automobilisten.

Chopperrijders denken ook dat ze goden zijn, ze vinden het volk op supersports, allroads en offraods te min en groeten daarom meestal niet :o
 
Sommige mensen, voornamelijk op supersports denken echt wel dat ze goden zijn.
Wat voor stunts die soms uithalen in het verkeer... maar dat heb je natuurlijk ook met automobilisten.

Chopperrijders denken ook dat ze goden zijn, ze vinden het volk op supersports, allroads en offraods te min en groeten daarom meestal niet :o


Cool ik heb een chopper én een supersport... Dan ben ik de opppergod })
 
Terug
Bovenaan Onderaan