Okay mensen, ik zoek snel antwoord

code

Die hard MF'er
19 jan 2004
990
1
Komt ie luitjes.:

Ik heb toevallig nog een kaartje liggen voor lowlands en ben van plan morgenvroeg af te zakken naar het festival. Gezien ik op geen enkele manier iemand van dat festival te pakken kan krijgen vraag ik het maar aan jullie.

-ik heb 1 motor.

-zonder tent

-ik ga dezelfde dag weer weg

-even lopen is voor mij geen probleem

-Hoe zit het met mijn helm?, mijn jas?, en mijn broek?

-zijn er kluisjes?

-zo ja , waar dan? op de camping of het festivalterrein?

-zijn die groot genoeg die kluisje voor mijn kleding en helm?

-of moet ik de hele rattaplan aanhouden totdat ik weer weg ga?

-mag ik ook headbangen met een helm?

Als jullie het weten zou ik dat tof vinden,want ik ben nu nog helemaal nergens.

groet, Code.
 
Tja.....

Kan ik geen antwoord op geven. Tegenwoordig is het allemaal goed geregeld op dat soort evenementen. Er is altijd wel iets aanwezig in de vorm van een betaalde garderobe, anders zou ik gewoon het dichtsbijzijnde station opzoeken en daar voor 1 euri een kluisje pakken. ken je meteen met de (pendel)bus naar het festivalterrein. Wat betreft die laatste vraag: Ik heb gehoord dat er dit jaa een aparte stage is waar alleen mensen met helm geplaatst mogen HB-en. Dat maakt het wat eerlijker.
 
Ik heb begrepen dat er een compleet ingerichte garderobe balie is met meisjes in uniform om kleding en helmen op te bergen.
Fitnesruimte + zwembad en sauna ook aanwezig, alles mobiel uiteraard
Headbangen met helm mag, maar wel vizier omhoog.
Tip: Ga er niet heen en ga lekker motorrijden
 
Tja ik ga niet naar lowlands maar als ik ging dan kon ik mijn helm (zelfs 2 als het moet) mijn jas en mijn broek gewoon in mijn motor achter laten.
Zou zelf een kampeer uitrusting mee kunnen nemen :9~
:) :) :)
 
ik ga toch maar voor 1 dag, het kon zijn dat iemand wist of er lockers waren op het terrein of iets dergelijks om je spullen in te proppen. Jeeeeesss, het was maar een vriendelijke vraag.
 
Ik ga NOOIT naar een festival met de motor, en ast effe kan met openbaar vervoer anders ter plaatse overnachten: kun je pinten pakken zoveel je wil. Pintendrinken en motorrijden gaan nu eenmaal niet samen
 
nog bedankt voor de reacties guys! Ik heb toch nog een koper voor het kaartje gevonden die 'm vanochtend op is komen halen. Dus ik blijf lekker thuis. Beetje motor poetsen ofoz.....
 
lekker lowlands op tv kijken, doe ik ook al jaren.
gelukkig zenden ze alleen de muziek uit en niet die gare zij-programmas (toneel enzo :r )
 
Terug
Bovenaan Onderaan