Okay, wie dan?

klopt: op een CB400N van 2000,- hollandsche florijnen.kan ik me wel wat bij indenken, maar koop dan niet meteen die R1 (of zelfs een R6) op afbetaling, maar gewoon een Fazer, Bandit oid voor een paar duizend euris.... da's inderdaad nog linker: de onbenullen, de onbezuisden, de ongeremden...

HJ

als je circuit wilt gaan rijden ga je toch niet eerst een lompe fazer/bandit oid kopen...

dan koop je idd een R6 oid.. daar kun je tenminste even mee vooruit
 
Aan allen die hier komen opscheppen over hun schaamranden:

Durven jullie ook in de regen te rijden?

:Y

Keien?
P1030938.JPG


Zand?
P1030966.JPG


Modder?
DSCN1587.JPG


(hoef je trouwens niet per se voor naar Marokko...)

En wat als het minder dan 10°c is? Lekker in de auto hé :Y

:N

Sneeuw? IJs?
07022010(002).jpg


Sinds ik twee jaar het onverharde wegennet heb ontdek heb ik veel bijgeleerd!

HJ
 
Laatst bewerkt:
Mag iemand ff zelf weten waarvoor die ze motor koopt?!!

Denk je dat opa boer met ze Ferrari er elke rit het uiterste uithaalt?


Vrijdag topic op woensdag?
Ban ofzo?!!! :+
 
als je circuit wilt gaan rijden ga je toch niet eerst een lompe fazer/bandit oid kopen...

dan koop je idd een R6 oid.. daar kun je tenminste even mee vooruit

... dat bedoel ik dus: ze verschijnen met een R6 en kunnen er niks mee... dan rij je dus eigenlijk voor l*l ... zeker wanneer dan iemand je met z'n suffe BMW inhaalt... da's sneu. Daarna zijn ze zo geintimideerd dat het bij die ene circuitdag blijft })

HJ
 
Laatst bewerkt:
Ik niet, in ieder geval.
110 snelweg met de MZ 300, 90 op de binnenwegen. En dat is inclusief zandbanen, modderbanen, en slechte wegdekken in de buurt van Graetheide.
70 tot 80 op de binnenwegen met de DT 25, daar doe ik dus geen snelweg mee, dat beesje trekt max. 80 met wind mee, 70 met wind tegen. En ook weer zandbanen, modderbanen, wat je maar wilt.
Ofwel: Je rijdt zo hard als jijzelf, en je motor, kan.
Meestal is 30 op een modderbaan leuker dan 120 op de snelweg!
Die schaamhaartjes, en schaamrandjes, nu, met een nagelkinippertje en de Dremel kun je daar al een hoop van af doen!
Groeten,
Eduard
 
:Y

Keien?
[afbeelding]

Zand?
[afbeelding]

Modder?
[afbeelding]

(hoef je trouwens niet per se voor naar Marokko...):N

Sneeuw? IJs?
[afbeelding]

Sinds ik twee jaar het onverharde wegennet heb ontdek heb ik veel bijgeleerd!

HJ
Ja boeiend, SCHAAMRAND, pose een foto van je schaamrand! pas dan kan je echt rijden man :Y

:+

zegt de man met 6 mm schaamrand rechts, en ooit schaamrandloos links :X
hebben jullie dat trouwens ook, aan een kant een kleinere schaamrand?
Schaamrand op de voorband wil je niet weten van mij, gaat zeker om 2 centimeter, maar ja dat krijg je met een 70 ipv. 60 band :9
 
Aan allen die hier komen opscheppen over hun schaamranden:

Durven jullie ook in de regen te rijden? Nee, tuurlijk niet, lekker in de auto hé :Y

En wat als het minder dan 10°c is? Lekker in de auto hé :Y

In de regen rijden? Ja hoor, waarom niet?
Naar mijn idee is zo rond de 10 graden ideaal motorweer :)
 
wat boeit het nou of iemand er het maximale uithaald!!
Als degene er gewoon lol aan heeft om met z'n 180pk sterke r1 gewoon rond te touren en op het rechte eind er een keer stevig het gas op te gooien is dat toch ook lekker??

Ik heb zelf sinds maandag weer een andere motor, incl. schaamranden, dus als die ergens zou staan denk jij daar heb je weer zo'n man!!
Dit is de band van de motor die ik net verkocht heb, dus je zou je kunnen vergissen ;) ;)

GroteFoto-XX48SC3F.jpg
 
ik schaam me niet voor m'n schaamranden..
let er ook totaal niet op bij anderen..

mja heb wel plezier op m'n motor..
 
ga gelijk de schaamranden eraf rijden :Y is het erg als het regent :?

tja het is het verkennen van je motor zo zie ik het..

veel motorrijders beginnen natuurlijk niet vol gelijk de knie aan de grond enz enz
als ik een ritje maak met mijn motor is het ook niet elke keer datik er alles uithaal, ligt er dan altijd aan waar ik rij de bochten, bekend terrein..
 
Die zijn er niet.

jawel, die rijden in de GP/Moto2/125/BSB/WSBK etc etc

on-topic; zal mij aan m'n reet roesten of iemand het maximale uit z'n motor denkt te halen, als je schik hebt in het rijden en je hebt een motor waar je trots op ben ben je klaar en kan je al die jaloerse typetjes uitlachen :Y

'kijk hem op z'n r1/gsxr/blade met dikke schaamranden'

:r

gun een ander z'n plezier!
 
Ik haal wel het maximale uit m'n motor, dus TS kom een keer naar Nijmegen! Gaan we eerst samen naar m'n schaamranden kijkuh, zit niks dus zo uitgekeken en vervolgens gaan we samen knallen! :W
antwoord op je vraag: IKKUH IKKUH IKKUH, rijd iig het merendeel het stront voor de ogen :W
wat een topic trouwens :')
 
Ik haal wel het maximale uit m'n motor, dus TS kom een keer naar Nijmegen! Gaan we eerst samen naar m'n schaamranden kijkuh, zit niks dus zo uitgekeken en vervolgens gaan we samen knallen! :W
antwoord op je vraag: IKKUH IKKUH IKKUH, rijd iig het merendeel het stront voor de ogen :W
wat een topic trouwens :')

best knap :Y
 
Zolang je er zelf maar plezier in hebt toch?

Ik reed vroeger met al te beste schaamranden rond maar had nog veel plezier in het motorrijden. Nu is aan de ene kant m'n schaamrand verdwenen en aan de ander kant nog een klein beetje over, funfactor is hetzelfde gebleven.
 
tjonge jonge de enige rand waar ik me voor schaam is die bruine omdat ik spontaan in me broek schijt als ik die zure postjes hier lees , het is niet eens vrijdag. :( :P
 
Laatst bewerkt:
... dat bedoel ik dus: ze verschijnen met een R6 en kunnen er niks mee... dan rij je dus eigenlijk voor l*l ... zeker wanneer dan iemand je met z'n suffe BMW inhaalt... da's sneu. Daarna zijn ze zo geintimideerd dat het bij die ene circuitdag blijft })

HJ

Poeh, niet beledigend bedoeld ofzo, maar volgens mij hebben we te maken met een echte motorgod hier.

Wilt u uw wijsheid even delen en mij vertellen wat voor motor je moet kopen als je op de weg comfortabel rustig wilt rijden zonder de hele tijd te moeten bleren in je toeren, en als beginner toch af en toe een circuitdagje kunt pakken zonder "voor l*l te staan" terwijl een BMW je inhaalt?

Ik kom u toch al regelmatig tegen in topics, terwijl u verteld hoe geweldig u bent. Ben het wel eens dat u naar het schijnt (aan de hand van foto's) inderdaad leuke dingen doet. Maar verder bent u erg kortzichtig in waar een motor voor is of kan zijn. Voor wat ik begrijp bent u van mening dat je een motor altijd tot het uiterste moet gebruiken waarvoor ie is. Als ik woon-werk wil rijden MOET ik dus een tourbuffel kopen, omdat ik op een sport-tour voor sjaak rij als ik me niet enigzins aan de regels hou?

Wat moet ik kopen als ik interesses op meerdere gebieden heb, en als het oog ook nog wat doet en ik toevallig ook van sportiever hou, een geen zin heb om 2 motoren in mijn schuur te hebben?
 
tjonge jonge de enige rand waar ik me voor schaam is die bruine omdat ik spontaan in me broek schijt als ik die zure postjes hier lees , het is niet eens vrijdag. :( :P
:^ :')

Oh en verder is dit topique wel epic fail.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel even een foto van de achterband van de TS zien....

Je hoeft trouwens echt geen KD te maken om je schaamrand weg te werken,zonder KD kun je zelfs nog schuiner :)



Als je ff gelezen had...
ik heb schaam :$ randen waar mijn oma nog de rillingen van zou krijgen had zij nog geleefd, God hebbe haar ziel.
Ik vroeg me alleen af waar die gasten die het uiterste er uit halen nou Potjandosie zijn gebleven, want daar ga ik weer: ik zie ze niet hier in de Hofstad en omstreken, en ook niet in de rest van NL
 
wat boeit het nou of iemand er het maximale uithaald!!
Als degene er gewoon lol aan heeft om met z'n 180pk sterke r1 gewoon rond te touren en op het rechte eind er een keer stevig het gas op te gooien is dat toch ook lekker??

Ik heb zelf sinds maandag weer een andere motor, incl. schaamranden, dus als die ergens zou staan denk jij daar heb je weer zo'n man!!
Dit is de band van de motor die ik net verkocht heb, dus je zou je kunnen vergissen ;) ;)

[afbeelding]




Mooie foto man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan