Oke, be bigger than they are

Hoi Floortje,

Ik ben hier nog niet zo lang bekend. Ik rijd een V45 Magna. En ik heb wel begrepen dat ik ze hier op de kast jaag als ik het over mijn grote liefde onder de motoren heb. T\'is een =..= :)
(H)oly (D)evil :?


Groetjes :]
 
Ik hoop dat het zo niet is.
Tuurlijk vinden de meeste een HD\'er niks, meeste zijn nog steeds sportieve gekken.
Evenzeer zal je op een forum met meerderheid aan HD rijders grapjes (de ene al wat flauwer dan de andere) en ander gedoe meemaken ten opzichte van racers.

Eigenlijk moet je bij al die \"HD sucks\", \"Goldwing is log\" enz. gewoon \"voor mij\" bijdenken. Denk dat je dan in de meeste situaties de juiste toon van de post te pakken hebt.
*einde te serieuze post van pooh*

Dat vind ik noe een seen *verstandige* opmerking!! Ik vind eigenlijk alle type fietsen wel wat hebben, dus ben maar gaan rijden wat ik binnen mijn budget het fijnste vond..

Bijlage: image001.jpg
 
Iedereen moet rijden op de fiets die hij wil, heb daar geen problemen mee en respecteer die keuze...

Mijn hart ligt bij supersport en ik kan me niet voorstellen dat dat ooit gaat veranderen... :)
 
Kan het niet laten om hierop te reageren. Ik heb mij net aangemeld en heb geen idee wat voor mensen zich hier bevinden, maar als ik het zo lees hoef ik hier niet veel vragen te stellen over mijn fiets.

Ik rijd een GoldWing 1500SE met aanhanger en inderdaad koelkastje. Dit omdat als mijn vriendin en ik weggaan zij rekening moet houden met haar allergie (eten dus).

Bovendien vind ik het heerlijk rijden op een GW. Ik ben geen racetype.

Verder kan je met een GW ook aardig racen geloof ik, bekijk volgende filmpje maar eens ... http://youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Ik bedoel maar..

Ik zie wel hoe dit loopt.

Groetjes Edi
 
Heel goed eagel, gewoon bij het begin beginnen. U heeft nog zo'n 164.000 topics te gaan.

Liever niet allemaal omhoog schoppen :+
 
Kan het niet laten om hierop te reageren. Ik heb mij net aangemeld en heb geen idee wat voor mensen zich hier bevinden, maar als ik het zo lees hoef ik hier niet veel vragen te stellen over mijn fiets.

Ik rijd een GoldWing 1500SE met aanhanger en inderdaad koelkastje. Dit omdat als mijn vriendin en ik weggaan zij rekening moet houden met haar allergie (eten dus).

Bovendien vind ik het heerlijk rijden op een GW. Ik ben geen racetype.

Verder kan je met een GW ook aardig racen geloof ik, bekijk volgende filmpje maar eens ... http://youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Ik bedoel maar..

Ik zie wel hoe dit loopt.

Groetjes Edi

Hmmm... Allergie met eten?? vertel is meer?


BTW dat is een Goldwing 1800, ik d8 dat het een 1500 zou zijn :N
 
Laatst bewerkt:
Ik dat hele topic doorgelezen.. inclusief verwijzingen naar een ander (gesloten) topic waar Floortje in 'uitgescholden' werd.. etc.. voordat ik zie dat het een topic uit 2001 is :X

anyway.. welkom Eagle !
 
Ik ook :) Zag al wel dat het uit 2001 was maar was nieuwschierig naar de vorderingen van Floortje :) Ze is dus ondanks haar grote woorden wel gewoon vertokken
 
ff oftopic }) }) })


ik heb een paar keer een wedstrijdje gedaaan met me oude fzr 400, tegen een nieuwe goldwing en heb hem er altijd uitgereden, zowwel bochten, rechte stuk en topsnelheid....

alleen jammer dat je met de goldwing wel vonken kan maken in de bochten en ik nog niet met me fzrettje, volgende x maar een stukkie ijzer onder me laarzen binden....
 
Kan het niet laten om hierop te reageren. Ik heb mij net aangemeld en heb geen idee wat voor mensen zich hier bevinden, maar als ik het zo lees hoef ik hier niet veel vragen te stellen over mijn fiets.

Ik rijd een GoldWing 1500SE met aanhanger en inderdaad koelkastje. Dit omdat als mijn vriendin en ik weggaan zij rekening moet houden met haar allergie (eten dus).

Bovendien vind ik het heerlijk rijden op een GW. Ik ben geen racetype.

Verder kan je met een GW ook aardig racen geloof ik, bekijk volgende filmpje maar eens ... http://youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Ik bedoel maar..

Ik zie wel hoe dit loopt.

Groetjes Edi

Damn, heeft een Goldwing echt een koelkast!!?
Ik dacht dat dat een grapje was
 
Kan het niet laten om hierop te reageren. Ik heb mij net aangemeld en heb geen idee wat voor mensen zich hier bevinden, maar als ik het zo lees hoef ik hier niet veel vragen te stellen over mijn fiets.

Ik rijd een GoldWing 1500SE met aanhanger en inderdaad koelkastje. Dit omdat als mijn vriendin en ik weggaan zij rekening moet houden met haar allergie (eten dus).

Bovendien vind ik het heerlijk rijden op een GW. Ik ben geen racetype.

Verder kan je met een GW ook aardig racen geloof ik, bekijk volgende filmpje maar eens ... http://youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Ik bedoel maar..

Ik zie wel hoe dit loopt.

Groetjes Edi

Jij typt wel heel langzaam. :+

Nu snap ik dat GW rijders geen snelheidsduivels zijn, maar je kan het overdrijven he? :)

[me="Flagg"]vindt alles op 2 wielen mooi....[/me] nou ja behalve een Virago dan....
 
Ben afgelopen weekend met een groep van 7 motorrijders wezen rijden() in Luxemburg.
Een van die motoren was een Goldwing met een bestuurder van 70 jaar.
Ok, we hebben regelmatig gewacht tot hij zich weer bij ons voegden maar ik stond er vele malen van te kijken hij hij deze reus met behoorlijke snelheid door de bocht wist te persen. Boven verwachting wat de motor allemaal kan...
En hij, de bestuurder? Hij was , wat ons groepje betreft, de beste coureur :Y
Waarvan acte. *O*
 
Kan het niet laten om hierop te reageren. Ik heb mij net aangemeld en heb geen idee wat voor mensen zich hier bevinden, maar als ik het zo lees hoef ik hier niet veel vragen te stellen over mijn fiets.

Ik rijd een GoldWing 1500SE met aanhanger en inderdaad koelkastje. Dit omdat als mijn vriendin en ik weggaan zij rekening moet houden met haar allergie (eten dus).

Bovendien vind ik het heerlijk rijden op een GW. Ik ben geen racetype.

Verder kan je met een GW ook aardig racen geloof ik, bekijk volgende filmpje maar eens ... http://youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Ik bedoel maar..

Ik zie wel hoe dit loopt.

Groetjes Edi
Edi verdwenen, Floortje verdwenen :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan