Oke, be bigger than they are

Floortje

Rookie
8 dec 2001
26
0
Zie boven, hierbij bied ik mijn excuses aan de mods, dat ik me liet opfokken door bepaalde lieden die met argumenten niet kunnen winnen, met de overgrote meerderheid hier valt best te praten, dus zal hier nog vaker terugkomen. Je had gelijk dat je er een slot op gooide, zal zulke opmerkingen voortaan maar negeren. Peace.
 
dit begint al een heel stuk verstandiger te klinken, blij dat je je niet laat wegjagen, het kan hier inderdaad best heel gezellig zijn hoor! :]
 
Goed van je dat je dit post Floortje, geen hard feelings vanaf hier, je was niet de enige die iets te ver ging in dat topic, en zoals eerder gezegd: welkom hier, ik hoop dat je regelmatig terug zult komen. :)
 
Goed van je dat je dit post Floortje, geen hard feelings vanaf hier, je was niet de enige die iets te ver ging in dat topic, en zoals eerder gezegd: welkom hier, ik hoop dat je regelmatig terug zult komen. :)

Maak je daar maar geen zorgen over :]
 
OK, mooi zo. :)

Offtopic: Je woont in de buurt van Rotterdam, al bij de motorbeurs geweest?
 
Tuurlijk, (ga morgen) Blijft toch mooi al dat nieuwe spul, die 500 is niet mijn eindstation, al blijf ik apetrots op mijn honda (afbetaald en wel) de volgende? So many choises? TDM 900, VFR 900? BMW? Triumph? Wie zal het zeggen, \"een slimme meid is op haar toekomst voorbereid\"? We zullen zien! Ech wel!!!!!
 
Tuurlijk, (ga morgen) Blijft toch mooi al dat nieuwe spul, die 500 is niet mijn eindstation, al blijf ik apetrots op mijn honda (afbetaald en wel) de volgende? So many choises? TDM 900, VFR 900? BMW? Triumph? Wie zal het zeggen, \"een slimme meid is op haar toekomst voorbereid\"? We zullen zien! Ech wel!!!!!
Ik ben er morgen ook, dus misschien komen wel elkaar wel tegen dan. :)

Alleen zou ik niet weten hoe we elkaar moeten herkennen.
 
ik heb Floor geloof ik een paar maanden geleden gezien bij Hans v. Wijk motoren te Zoetermeer.(was een feestdag geloof ik)
Althans,daar reed ook zo\'n \"vrachtwagen\" met meisje achterop.
excuses ook van mij,zal niet meer \"vies\" praten,BAH.
 
Ik ben er morgen ook, dus misschien komen wel elkaar wel tegen dan. :)

Alleen zou ik niet weten hoe we elkaar moeten herkennen.

You tell me! Ik spreek je wel aan dan! (mocht het zover komen) Die zwarte cb 500 S is van mij!!!! (en van mij alleen)
 
In deze verzoenende sfeer, als \'wiedergutmachungsschnitzel\' voor mijn opmerking over de breedte van goldwings en auto\'s een pro-goldwing plaatje :]

Edit: waarom komt \'t plaatje nu als link en hoe krijg ik \'m gewoon tussen de text?

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/482/06d386f9744106d52a6b67d05a5240c0 (Goldwing.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik loop al jaren te hopen dat ze een Honda Goldwing Cup gaan organiseren.
Ter opvolging van de GSX-R en R6 Cup.
Een Goldwing Cup lijkt me echt geweldig! :)
Moet kunnen, ze racen immers ook met vrachtwagens.
 
Whehehe, zie je zo\'n kudde olifanten (niet slecht bedoelt! I
heart.gif
dumbo!!)al met z\'n alleen die eerste bocht in stormen?!
:}
 
Ik loop al jaren te hopen dat ze een Honda Goldwing Cup gaan organiseren.
Ter opvolging van de GSX-R en R6 Cup.
Een Goldwing Cup lijkt me echt geweldig! :)
Moet kunnen, ze racen immers ook met vrachtwagens.
Op zondag 09 december 2001 23:36 schreef poohbeer het volgende:
Whehehe, zie je zo\'n kudde olifanten (niet slecht bedoelt! I
heart.gif
dumbo!!)al met z\'n alleen die eerste bocht in stormen?!
:}

LOL
Kap nah, dadelijk ga ik die Goldwings nog leuk vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan