Okee, dan wel geen motor maar toch.

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
http://www.madass.nl/

wat een gaaf ding joh......

madass2.jpg
 
De MadAss is de eerste naked bromfiets. Hij is flitsend, snel, cool, futuristisch en ...onbescheiden als het gaat om zijn prestaties en aantrekkingskracht: hij scheurt je uit de kleren.
De MadAss: een bromfiets zonder ballast met 50cc pure dynamiek en een wegligging die in zijn klasse ongeëvenaard is. Zelfs motorrijders zijn er jaloers op.
Ghehehe :+ , uhuh:
Maximum koppel: 3,2 Nm bij 6000 tpm
Maximum vermogen: 2,2, kW bij 7500 tpm
Hm niet echt indrukwekkend! :) Maar het is dan ook maar een brommer. Leuk ding hoor!
Maar zeker niet de "eerste naked bromfiets", da's onzin natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Tsja zoiets als snorfiets is wel lolzz, dan een open pijpje erop zette whaha.
Ik hoor het al helemaal aankomen, mwhowooop (zwaar geluid) en dan 2x kijke --> whhaha een brommert!!
 
is ook een 110 en 125 cc versie van!!! :]

Bijna goed, er komt ook een 110 en een 124 cc versie aan, maar die zijn nog niet leverbaar, gaat nog een jaartje duren:

Betreft: levering MadAss 50 cc


Nijmegen, 22.04.2004


Beste relatie,

Eindelijk is het dan zover: de eerste MadAss’s worden begin mei bij de dealers afgeleverd. Alle aanloopproblemen zijn verholpen en ze zien er piekfijn uit.

Let wel: het gaat hier om de 50cc MadAss! De grotere broers, met de 110 cc en 125 cc motoren, zijn nog volop in ontwikkeling bij Sachs en zullen pas over een klein jaar op de Nederlandse markt verschijnen. Daarover zullen we u tegen die tijd nog volop informeren.

Mocht u nog vragen hebben over de levering van de 50cc MadAss, dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen: 024- 3734000.

Met vriendelijke groet,

Frans Brittijn
Brittijn Import B.V.

125 CC versie zou zeker een gaaf zijn voor 'erbij'.
 
Ja oma, ik weet het, maar ik gebruik de zoekmachine tenminste...

Zag em in de ProMotor vandaag, de 125 cc, wel een geinig ding. Zit er toch aan te denken om er straks een aan te schaffen, 1 op 40 verbruik, scheelt 1/3 met koekblik en meer dan de helft met de monster. Kan lekker binnendoor naar mijn werk, 25 km, is met zo'n ding goed te doen. Sneller dan een (standaard) scooter en je kunt als je wil (en durft :) ) er legaal de snelweg mee op. Ben nu al benieuwd naar de reacties, als je met zo'n ding invoegt _O-

Iemand hier al zoiets live gezien of op gereden?
 
Ja oma, ik weet het, maar ik gebruik de zoekmachine tenminste...

Zag em in de ProMotor vandaag, de 125 cc, wel een geinig ding. Zit er toch aan te denken om er straks een aan te schaffen, 1 op 40 verbruik, scheelt 1/3 met koekblik en meer dan de helft met de monster. Kan lekker binnendoor naar mijn werk, 25 km, is met zo'n ding goed te doen. Sneller dan een (standaard) scooter en je kunt als je wil (en durft :) ) er legaal de snelweg mee op. Ben nu al benieuwd naar de reacties, als je met zo'n ding invoegt _O-

Iemand hier al zoiets live gezien of op gereden?
Lijkt mij ook wel cool heen- en weerding :}

[edit]Gelijk maar ff de site weer gechecked, staat nog niet echt veel info over [/edit]
 
Laatst bewerkt:
hehe, zo'n ding zag ik gister staan tegenover de tramhalte waar ik stond te wachten. En aangezien de tram toch nog lang niet kwam, ben ik er een rondje omheen gelopen.

Zat in eerste instantie te twijfelen of het een motor was of niet en toen zag ik het blokje. Zag em ook wegrijden en hij was vele malen stiller dan mijn scooter toentertijd.. O-)
 
Niet gereden, wel gezien. De bromfiets uitvoering dan. Wel een stoer ding. :Y
 
Ik vind ze wel leuk :Y zag ze vorig jaar ook op Fighterama en pas eentje bij Motoprut Wateringen.
 
LANG LEVE DE HONDA 4-TAKT
je ziet die blokjes tegenwoordig overal onder.
en ze klinken zo mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan