Okee, dan wel geen motor maar toch.

Even plaatje voor de verhoudingen brommert - volwassen mens

full
 
wat een lelijk ding...en niet vooruit te branden. De gemiddelde oma op dr vivacity rijd dat ding er nog uit..
 
full


Ohlins voorvork erin, open koppelingsdekseltje erop en een open termignoni eronder en gaan over de autobaan *O*

Ben benieuwd hoe snel de KLPD je eraf haalt
(en dan lekker een lange neus trekken _O- )
 
Laatst bewerkt:
wat een lelijk ding...en niet vooruit te branden. De gemiddelde oma op dr vivacity rijd dat ding er nog uit..
Lelijk ding :? Die vent die er op zit bedoel je?

En je moet van zo'n ding ook geen wereldprestaties verwachten natuurlijk, zoiets koop je voor de gein en om zuinig van A naar B te rijden, bijv. in de stad, stukkie snelweg meepikken, enz.

ik vind em *O*
 
kwali van de blokjes verschilt enorm. zijn zo veel immi viertakt blokjes voor je SS en je dax enzo op de markt atm, en ze kosten ook geen drol meer. die 125cc dingen zijn meestal goedkoper dan 50 cc, en als je blok naar de neten is kan je beter nieuwe kopen dan reviceren, ben je goedkoper uit
 
Motor (125 cc uitvoering)

Bouwwijze: 1-cilinder 4-takt

Koelsysteem: Rijwind

Cilinderinhoud: 125 cc

Vermogen: 9 pk

Gewicht: 85 kg

Max. snelheid: 90 km/uur

Overige

Leverbare kleur: zwart en geel

Leverbaar: Mei 2006 (onder voorbehoud)

Consumenten prijs: 2280,- (incl. btw & BPM)

Garantie: 2 jaar

-----------------------------

Motor ( 50 CC uitvoering )

Bouwwijze: 1-cilinder 4-takt

Koelsysteem: Rijwind

Kleppen: 2

Boring x slag: 39 x 41,4 mm

Cilinderinhoud: 49,5 cc

Maximum vermogen:

* * 2,0 kW bij 7000 tpm

Maximum koppel:

* * 3,2 Nm bij 4300 tpm

Aantal versnellingen:

* * schakel: 4 (3.273, 1.938, 1.350, 1.044)
* * automaat: 2-traps automaat

Startsysteem: elektrisch en kickstart

Rijwielgedeelte

Lengte: 183 cm

Breedte: 78 cm

Hoogte: 101 cm

Zithoogte: 86,5 cm

Bandenmaat voor: 90/90-16

Bandenmaat achter: 120/80-16

Voorrem: 260 mm schijfrem hydraulisch

Achterrem:

* * schakel: 215 mm schijfrem mechanisch
* * automaat: 215 mm schijfrem hydraulisch

Drooggewicht: 85 kg

Tankinhoud: ca. 5 Liter

Overige

Leverbare kleur: zwart en zilver

Leverbaar:

* * schakel: direct
* * automaat: juni 2005

Consumenten prijs:

* * schakel: 1999,- (incl. btw)
* * automaat: 1799,- (incl. btw)

Garantie: 2 jaar

-----------------

die info staat gewoon bij specs.

Te koop bij: http://www.sachs.nl en dan naar dealers (boven in de site)

Grtzzz Simon. 8-)
 
Ik heb laatst op dit ding gereden.

full


Goeie ouwe BMX tijd..

Schakelen is heel apart. Opschakelen is naar beneden, 4 versnellingen 110 cc, 4 takt. Leuk ding.
 
Even terug naar boven en foto bekijken en dan je afvragen wat de verhouding is tussen brommer, de gebruiker/bereider en de KETEKENPLAAT. _O- _O

Geen porem, die nieuw brommerplaatjes en ook geen wegkomen meer aan voor de politie.

*O*
Maar dat is nou juist zo geinig, niemand verwacht dat het een motor is (op kenteken na dan)
 
Zonder nog te kijken, onder een eurorooitje? :?

(kwam er van de week achter dat ook een hoop spul bij Ikea uit China komt)

[me]Corneoo kruipt liever niet op een chinese brommert...[/me]

Je mag kijken, ik kon het niet vinden op die site..

EUR 300,-

Ik heb 'm nog niet in het Ikea krantje gezien trouwens, misschien goed idee..
 
Mwoah, voor 300 euro wil ik hem er best bij hebben hoor als klooi maar wat rond fiets!

Gaat toch niet erg hard, dus eng is het niet denk?

Lekker klooien en als je op je bek gaat, nou en? 300 euro.... *O*
 
Vertel?? Tzijn vast hele goede blokjes!
Ik heb begin dit jaar met een eigenaar van een Madass staan praten.
Die was er niet zo goed over te spreken. De electronica en de afwerking waren niet goed. Het blok was op zich wel goed maar het kon beter.
 
Ik heb begin dit jaar met een eigenaar van een Madass staan praten.
Die was er niet zo goed over te spreken. De electronica en de afwerking waren niet goed. Het blok was op zich wel goed maar het kon beter.

:^ Ik heb er ook voor gekeken, de brommer versie dan. Maar de elektronica is grandioos slecht.
Na 2004 of iets zijn ze wel een stuk verbeterd kwa afwerking en motorisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan