Ola met de motor naar Spanje (salou)

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Heb net een camping besproken voor 18 dagen in Salou *D *D *D
We gaan begin juli richting de costa del sol.
De planning is dat we in 3 etappe's rijden, om de kust met palmbomen te bereiken.
Enin frankrijk 2x een hotelletje te pakken

Wordt weer niet veel meenemen dit jaar, want met z'n 2en op de motor blijft er weinig ruimte over voor bagage.

Maar oooh wat heb ik er zin in, Lekker racen langs de kust op m'n hopelijk andere motor (zxr750). *D *D

Heeft er iemend een paar leuke routes richting spanje (touristische B wegen!!) :)

Zijn er hier nog meer Motorrijders :) die met de motor richting spanje vertrekken.

spanje here we come *D *D *D
 
Ik heb dat jaren geleden ook gedaan en als je wat campingspullen kan meenemen dan zou ik zeker een tussenstop op camping moto maken.
 
hola chico, muy bien! Espero que tu gusta sus vacaciones en salou, y sabes: los holandeses estain borracho de mierda, espero tu no conduitor borracho a moto, pero a las chicas!!!
Buen vacaciones con tu amigo, y escrito como tu experiancas.
Hasta Luego!
 
er zijn nog meer woorden belangrijk hoor!
Knappe meid : Guapa (wappa)
Kont : Culo (kuloo)
Neuken : Foyar (fojar)
ik hou van je : te quiero (te kjèro)
GVD : Joder (Godèr)
Strand : playa (plaja)
met citroen : con limon (kon limon)
ik heb een dikke suzuki gsxr 750, wil je hem zien? Hola Guapa, Ya tengo un gordo suzuki gsxr 750, quieres ver la moto?? o quieres foyar conmigo?
no??? Joder!!
:+
 
er zijn nog meer woorden belangrijk hoor!
Knappe meid : Guapa (wappa)
Kont : Culo (kuloo)
Neuken : Foyar (fojar)
ik hou van je : te quiero (te kjèro)
GVD : Joder (Godèr)
Strand : playa (plaja)
met citroen : con limon (kon limon)
ik heb een dikke suzuki gsxr 750, wil je hem zien? Hola Guapa, Ya tengo un gordo suzuki gsxr 750, quieres ver la moto?? o quieres foyar conmigo?
no??? Joder!!
:+
*D
 
er zijn nog meer woorden belangrijk hoor!
Knappe meid : Guapa (wappa)
Kont : Culo (kuloo)
Neuken : Foyar (fojar)
ik hou van je : te quiero (te kjèro)
GVD : Joder (Godèr)
Strand : playa (plaja)
met citroen : con limon (kon limon)
ik heb een dikke suzuki gsxr 750, wil je hem zien? Hola Guapa, Ya tengo un gordo suzuki gsxr 750, quieres ver la moto?? o quieres foyar conmigo?
no??? Joder!!
Ja, jij bent dé man, hoor!Spoedcursusje gehad? ;)

On-topic: gebied boven Barcelona en richting Andorra is idd het mooiste om te :] .
Ninjabiker heeft daar pas ook gereden.
 
zeg, hoe zit dat met diefstallen enzo? Worden motoren niet makkelijk gestolen zo op vakantie als je ligt te tukken in je hotelletje? Heb nog geen cijfers gezien/gehoord, dus het kan een foute veronderstelling zijn, maar hoe regelen jullie dat? Extra sloten? Extra verzekering?
 
ik heb een dikke suzuki gsxr 750, wil je hem zien? Hola Guapa, Ya tengo un gordo suzuki gsxr 750, quieres ver la moto?? o quieres foyar conmigo?
no??? Joder!!
:+
Whoehahaha 8-)
Ik mis nog een stukje vertaling van de laatste zin.. :P *D
 
Ga je op een zxr750.

Wil ik wel eens weten wat je meeneemt met zijn tweeen (en hoe)

Heb er namelijk ook een en meer als 2 onderbroeken en een shirt krijg ik niet mee
 
M'n vriendin moet binnenkort examen spaans doen. Dus dat spaans zit wel goed, en ik verwacht eigenlijk in salou dat je met engels en nederlands ook aardig uit de voeten kan.

Hoe ik alle zooi ga meeslepen is voormij ook nog de vraag, Er zal wel geen kofferset bestaan voor de ZXR750.

Maar met een dikke tanktas en een rugtas en zadeltassen moet ik al een heel eind komen, anders moet m'n vriendin maar 2 grote boodschappen tassen vasthouden aan iedere kant.
 
Ik ga vanavond de kaart ermaar eens bij pakken *D , en proberen een leuke route in elkaar te draaien (zal toch wel veel snelweg met tolwegen worden).

Zijn er nog plaatsen die ik niet mag missen op mij route richting Spanje !!!

Verder ben ik opzoek naar een lowbudget Intercom setje, zag zo'n setje bij motozoom (ja bij motozoom!!! :) ) voor 40 euro. Het zal wel niet helemaal super zijn, maar wat erbij stond is dat het bij 120km nog verstaanbaar is (kunnen we elkaar alleen maar verstaan bij het optrekken en remmen, rij meestal 130+)
oh en niet vergeten in de file.

Misschien heeft er iemand nog een setje op zolder liggen :) :) ,


De bescherm hoezen van de de zadeltassen hou je niet heel bij 170km/ph
full
 
Zo zag het eruit wanneer we hadden uitgepakt

locatie: Mimizan Plage, Voorbij Bordeaux.
full
 
ik heb wel een set tassen voor op de motor (2x 45 liter).

ze zijn van track.
het is effe puzzelen maar past perfect.

Kijk maar eens dat topic : "is hier interesse" voor zoiets is het.
 
Het inpakken is toch echt het minst leuk aan de vakantie
We hebben vorig jaar tijdens onze trektocht door Frankrijk zeker de boel wel 8 keer ingepakt. Soms met 25 a 30 graden :) , en zeer regelmatig met regen :( .

En zo zag het eruit wanneer we alles hadden ingepakt.
full
 
PS de kawa ZZR600 uit 1992 met 55000 opde teller
is waarschijnlijk vanaf volgende week te koop

voor een vast bedrag van 2100 euro, maar meer bieden mag ook.
 
Hoi,

ik heb ook een zzr en een zxr gehad. Maar die tassen die je op je zzr hebt zitten gaan nooit passen op een zxr. De zxr heeft z'n uitlaat veel hoger zitten!
Als ik met de zxr op vakantie ging, zonder duo, kon ik al niet veel meenemen..laat staan met duo.
Misschien kan je een deel van de spullen per post alvast opsturen...heb dit namelijk zelf overwogen dit jaar (op sp1 naar italie...).

iig prettige vakantie!!!

ps. 1 pak durex, kom je daar niet te kort aan in Salou....?
 
Terug
Bovenaan Onderaan