Old School Motorlaarzen

36E80C98-51A7-45A1-9153-49FA95A9EDE9.jpeg
 
Was jarenlang een running gag in het M-F Zoetermeer topic; die eeuwige paarse/mintgroene laarzen voor de tigste keer in de aanbieding van de aanbieding bij Hans van Wijk... Notabene jouw winkel @Rob RD !
Tering die zijn in de kleur van mijn 600 (ex Robert). Die wil ik sowieso
 
Vroeger had je het type "Monza" met een rits, 2 gespen en een stiksel op de schachten in de vorm van vele ruitjes. Waardeloze dingen, pijn bij het schakelen. Ik denk dat Rob zoiets bedoelt.
 
Iedereen die in de 80er jaren motor reed kent de leren sok met zachtrubberen zool, in combinatie met de overwegend zwarte leren overall gedragen door mannen op Nico Bakker Kawas en Martin Yamaha's. Fotos worden echt noodzakelijk.
 
Iedereen die in de 80er jaren motor reed kent de leren sok met zachtrubberen zool, in combinatie met de overwegend zwarte leren overall gedragen door mannen op Nico Bakker Kawas en Martin Yamaha's. Fotos worden echt noodzakelijk.
Ik ben juist blij dat die dingen niet meer bestaan.
 
Mijn ouwe die aan vervanging toe zijn.
Daytona Le Mans...
Ze komen op Marktplaats nog voorbij voor zowat 100 eurie. Niet mijn maat

20190819_224222.jpg



20190819_224158.jpg
 
Bij Joost?
 
O
Mijn ouwe die aan vervanging toe zijn.
Daytona Le Mans...
Ze komen op Marktplaats nog voorbij voor zowat 100 eurie. Niet mijn maat

Bekijk bijlage 1419909


Bekijk bijlage 1419908
ke, die zijn wel echt op 😂

Ik(vrouw) rijd voorlopig met enkellaarsjes die ik ook gebruik voor boswandelingen. Ben ‘verliefd’ op de motorlaarsjes van Falco, maar kan niet alles (rijbewijs + volledig pak) in 1x aanschaffen
 
Dainese heeft redelijk wat sportieve laarzen in het assortiment zonder al te veel plastic en poespas..

Zoiets bijvoorbeeld lijkt me redelijk overeen te komen met jou wensen?

 
Dainese heeft redelijk wat sportieve laarzen in het assortiment zonder al te veel plastic en poespas..

Zoiets bijvoorbeeld lijkt me redelijk overeen te komen met jou wensen?

Nee, klassieke laarzen zitten als een sok om je voet, zijn van leer, hebben geen waterdicht membraan en geen enkele protectie. Allemaal eigenschappen die de Dainese Tempest niet heeft.
 
Nee, klassieke laarzen zitten als een sok om je voet, zijn van leer, hebben geen waterdicht membraan en geen enkele protectie. Allemaal eigenschappen die de Dainese Tempest niet heeft.

Ik hoor nog weinig positieve eigenschappen :+

Ik maakte uit de startpost op dat het met name om de hoeveelheid plastic ging, met name op de neus, en dat lijkt me bij de diverse dainese's mee te vallen.
Maar Leren sokken... nee dat zijn ze niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan