old-timer rijers?

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.850
5.746
omg.Helmond
Nou ben ik zelf wel een grensgeval, met 'n fiets uit '75, maar toch.

Ik zie dat onder motoren verschillende kopjes staan, en met name bij choppers en off-roads zie ik dat daar de verschillende voorkeuren goed tot hun recht komen.

da zou'k ok wel wille voor 'ouwe fietsen'

Ik hoef natuurlijk geen rubriek voor solo-mio, maar misschien dat er meer fans zijn van ouwetjes?

(polletje is vast overdreven, maar ik probeer nou eenmaal graag alles uit)
 
Laatst bewerkt:
kijk, zolang 'oudjes'-topics nergens echt opvallen zijn er niet genoeg om er een eige forum voor aan te maken.
Dat forum zou namelijk quasi leeg blijven en de andere ook ietsje leger maken. Sommige fora (waar net veel oudjes in kunnen) hebben het nu al maar net druk genoeg om echt intressant te zijn.
Zou je 'oudjes'-topics dus echt geen goed doen, want niemand leest een quasi leeg forum
 
Ik ben zeker voorstander van een apart forum voor de "old-timers" maar idd wat pooh zegt, dan wel als er blijkt dat er genoeg "vraag" naar is.. :)
 
Nou ben ik zelf wel een grensgeval, met 'n fiets uit '75, maar toch.

Ik zie dat onder motoren verschillende kopjes staan, en met name bij choppers en off-roads zie ik dat daar de verschillende voorkeuren goed tot hun recht komen.

da zou'k ok wel wille voor 'ouwe fietsen'
gelijk heb je.... als je een "motor-forum" bent, moet je er zijn voor alle vormen soorten en maten.... en je moet ze ook de tijd geven om te groeien....
 
wat is voor jullie een old-timer
vanaf welk bouwjaar :?
Jouw 750kz is zeker ook van '79 :)
(kun je trouwens al wel klassieker verzekering op krijgen)

Maar ik hou nie zo van grenzen trekken. Dus daarom noemde ik het bovenaan al steeds 'ouwe fietsen', zodat je zelf uitmaakt of je daar bij hoort of niet.

De officiele grens is idd 25jaar vanaf dat de motor op kenteken is gekomen.
 
heb er ééntje in afbraak van 1979 Kz en een andere van 1982 Ka en de laatste aanwinst komt van over de grens en is van 1980 Kz
 
kewl!
( kz = 'fragile fun, while it lasts' volgens ouwe motor-artikelen. )
( En als ik de mijne ooit kwijt wil, weet ik waar ik zijn moet. :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan