Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
he kenners der mooiste bikes ooit gemaakt!

Als alles gaat volgens plan ben ik binnen een paar weken ook trotse eigenaar van een 91'er 750...Wat vraagjes...
-Wat is het verschil tussen de oliekoeler en de latere waterkokers? Qua rijden en onderhoud bedoel ik...(dat de vloeistof anders is is me geheel duidelijk:-) )
-zijn er mogelijkheden de ouwe bakken nog wat meer ballen te geven (uitlaat of andere zaken)
-Zijn er technische aspecten die echt goed bekeken moeten worden voorde aanschaf, of spreken we van de ''normale check''?

tips, tricks welkom!

Dank u zeer...

(owja, de gs500e gaat er dan uit...)
 
he kenners der mooiste bikes ooit gemaakt!

Als alles gaat volgens plan ben ik binnen een paar weken ook trotse eigenaar van een 91'er 750...Wat vraagjes...
-Wat is het verschil tussen de oliekoeler en de latere waterkokers? Qua rijden en onderhoud bedoel ik...(dat de vloeistof anders is is me geheel duidelijk:-) )
-zijn er mogelijkheden de ouwe bakken nog wat meer ballen te geven (uitlaat of andere zaken)
-Zijn er technische aspecten die echt goed bekeken moeten worden voorde aanschaf, of spreken we van de ''normale check''?

tips, tricks welkom!

Dank u zeer...

(owja, de gs500e gaat er dan uit...)



hallo welkom :)


volgens mij kom jij van mijn youtube account? "warm gereden gixxer" :]


of niet, :P






magoe,
een oliegekoelde is echt oldskool, maakt gewoon mooie herrie :} :9~
en minste onderhoud aan nodig en het stevigste blok wat Suzuki ooit gemaakt heeft O-)

verder heeft ie flink pit en karakter voor zo'n ouwe jongen :Y




checken;

banden, ketting
ratelt de NAKS heel erg, abnormale geluiden bij gas geven.
staat het achterwiel recht tov voorwiel.
gaat ie goed in de versnellingen en klinkt ie "gezond"
[ff vergeten; electrische circuit ff goed controleren met draaiend stuur tegelijk,
vanwege draadbreuk etc, en jiffieschakelaar goed controleren. ]

verder is het gewoon goan, :] :}





:W
 
Laatst bewerkt:
Oliekoel, gefeliciteerd kerel. Alles wel in orde? Behoudens KLPD-shit?

Dude, ik reed vanmiddag rond kwart over twee Gouda uit richting Bergambacht en zag iemand op een roodwitte Gixxer die ook naar mij keek. Was jij dat?
 
Hey haya :W


kut dan is ie gejat B| :P



nee man, ik was gewoon aan het werk, maar ga zo toch ff checken of ie er nog staat ;)
 
he kenners der mooiste bikes ooit gemaakt!

Als alles gaat volgens plan ben ik binnen een paar weken ook trotse eigenaar van een 91'er 750...Wat vraagjes...
-Wat is het verschil tussen de oliekoeler en de latere waterkokers? Qua rijden en onderhoud bedoel ik...(dat de vloeistof anders is is me geheel duidelijk:-) )
-zijn er mogelijkheden de ouwe bakken nog wat meer ballen te geven (uitlaat of andere zaken)
-Zijn er technische aspecten die echt goed bekeken moeten worden voorde aanschaf, of spreken we van de ''normale check''?

tips, tricks welkom!

Dank u zeer...

(owja, de gs500e gaat er dan uit...)


omdat het een oliekoeler betreft ook ff goed door het peilglaasje kijken rechts, voor de goede oliestand ongeveer iets boven het midden van het glaasje bij motor rechtop en in evenwicht,



:)
 
Heb ik. Motorcorner.nl

Motor zag er goed uit zag ik in gerard zijn topic


hey mieluh,


ik heb je foto eindelijk gespot in het "motorpak topic" *D
mooi pakkie :Y


en succes bij de tandarts
ben je al geweest zie ik, alles oké? O-) :)
 
Laatst bewerkt:
@Mieluh thanks :) dat scheelt weer wat geld *O*

@SD hoe is het?

btw iemand nog kont onderdelen nodig? 8-)
 
Laatst bewerkt:
FF inbreken.....
Zo weer terug van vakantie 8-)
Heb een hoop terug te lezen zie ik al B|
@olie gefeliciteerd gozer *O*


Straks ff bij lezen...............laterzzzzz :W
 
@ sd: alles prima. Voel er helemaal niks van. Gast was ook binnen 1 minuut klaar. Tand eruit enkon weer gaan. Voortand nog ff bijgemaakt want die was afgbroken met kabels strippen :+
 
@ sd: alles prima. Voel er helemaal niks van. Gast was ook binnen 1 minuut klaar. Tand eruit enkon weer gaan. Voortand nog ff bijgemaakt want die was afgbroken met kabels strippen :+



bij gebrek aan een tang heb ik dat ook wel es gedaan met een dikke kabel :o :X
gelukkig bleef de tand heel, *D


maar gelukkig dat alles zo gepiept was met die kies,
zat je niet onder de verdoving en nu nog steeds?
 
Laatst bewerkt:
@SD heb jij een idee hoe ik mn onderschrift goed krijg :?

je kunt maar 255 tekens invoeren en als ik de complete linken invoer is het veulste lang..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan