Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stelletje studenten, beetje nachtbraken hierzo :+

Olie, een vervolg studie zorgde er bij mij voor uberhaubt op gesprek te komen destijds. Tuurlijk is het doorzetten maar het betaald wel uit uiteindelijk :Y

Ik mocht deze pijp overnemen voor €80,- maar tis geen echte Yoshi dus heb hem laten liggen.
Kan je de maaltjes met foto's wel doorsturen ManxR

Wel een erg goede copy dan! Voor 80,- had ik em wel willen hebben, echt of niet....(bij wijze van dan, heb al zooi genoeg :+ )
 
Stelletje studenten, beetje nachtbraken hierzo :+

Olie, een vervolg studie zorgde er bij mij voor uberhaubt op gesprek te komen destijds. Tuurlijk is het doorzetten maar het betaald wel uit uiteindelijk :Y

:')

andere issues mate,
ik wou wel maar mocht niet baten...
heb het al achter me gezet (hoewel de wond vers is)

student for laaaaif :Y

DR anus!, ik wil wel voor je komen werken als we maar ergens tropisch zitten fool!
detacheer mij effe wereldwijd! ;)
op zoek naar ascaris :+
@ steen! for your eyes only!!! klik!
DB wees gewaarschuwd :+

candee asses!
 
Stelletje studenten, beetje nachtbraken hierzo :+

Olie, een vervolg studie zorgde er bij mij voor uberhaubt op gesprek te komen destijds. Tuurlijk is het doorzetten maar het betaald wel uit uiteindelijk :YWel een erg goede copy dan! Voor 80,- had ik em wel willen hebben, echt of niet....(bij wijze van dan, heb al zooi genoeg :+ )

Nergens op de pijp staat ook maar iets wat er opmwijst dat Yoshimura is. Geen sticker op de mantel of logo op het eindstuk of wat dan ook. De beste man zakte na het horen van dat gelijk met €100,-!
De pijp staat al enige tijd op MP eerst voor €180,- en inmiddels voor €100,-.




Mogguh all :W
 
:')

andere issues mate,
ik wou wel maar mocht niet baten...
heb het al achter me gezet (hoewel de wond vers is)

student for laaaaif :Y

DR anus!, ik wil wel voor je komen werken als we maar ergens tropisch zitten fool!
detacheer mij effe wereldwijd! ;)
op zoek naar ascaris :+
@ steen! for your eyes only!!! klik!
DB wees gewaarschuwd :+

candee asses!

lekkah
 
Eindelijk....
vandaag berichtje van Hilltech dat zuigerveren binnen zijn.
Motor staat volgende week voor mij klaar! Ik zal kijken of ik de voor en na vermogens-uitdraaien kan posten.

Dit weekend LAN-Party dus ik zou toch niet kunnen motorrijden.
Laat de zomer maar komen!

@Oliekoel: ik durf d'r wel een kratje bier (of een tray Schultenbrau) op te zetten dat je uiteindelijk (binnen nu en 2 jaar) een interne opleiding doorknalt.
Maatje van mij hetzelfde: vervolgstudie niet afgemaakt, paar jaar aangeklooid. Toen vond 'ie iets wat hij écht leuk vond en dook hij -op kosten van de baas- de college-banken weer in.
Je hebt nu gewoon de economie niet mee. Maar dat veranderd wel. Die drive om te leren blijft.

En nu weer koffie, gisteren weer bezig geweest met de Dive master-opleiding en lag pas om 01:30 in bed.
 
Laatst bewerkt:
Kak.... Verkeershobbel over het hoofd gezien... Poef zij mijn voorvorkkeerring.... :(
 
Oei das kak! Flipp...

@ rest: mogguuuuhhhhh... dalijk weer lekker naar school, slootjes met rokjes kijken...:-)

Had ik al verteld dat ik niet goed ben in kijken met mn ogen?:+
 
Morge alle :W

Is dit wat?
SMS :Y :)
Of
SMS :N :r
Naar 555-stupid, en breng je stem uit!? *D
En win een doosje bougie vonken in kleur en grote naar keuze *O* .
full
 
Ik vind het wel een mooi detail.

Maar ik moest wel 2x kijken voordat ik het snapte.
Jouw gevoel voor perfectie en detail is echt bizar. Maar dat vond ik ook al toen ik de fiets IRL zag.
 
Nergens op de pijp staat ook maar iets wat er opmwijst dat Yoshimura is. Geen sticker op de mantel of logo op het eindstuk of wat dan ook. De beste man zakte na het horen van dat gelijk met €100,-!
De pijp staat al enige tijd op MP eerst voor €180,- en inmiddels voor €100,-.




Mogguh all :W

Dan kun je gemakkelijk een koopje scoren en dat gaat Manx dus ook doen :+ Veel details wijzen op een echte Yoshi logo's of niet :Y

Overigens is een aansluitdiameter van 50-51mm wel klein, te klein voor een 750 of 1100. Typisch een 400cc diameter. Diameter van een origineel 91-er spruitstuk uitgaand is inwendig al 54mm.
 
Dan kun je gemakkelijk een koopje scoren en dat gaat Manx dus ook doen :+ Veel details wijzen op een echte Yoshi logo's of niet :Y

Overigens is een aansluitdiameter van 50-51mm wel klein, te klein voor een 750 of 1100. Typisch een 400cc diameter. Diameter van een origineel 91-er spruitstuk uitgaand is inwendig al 54mm.

DSCF2398.jpg

DSCF2396.jpg

DSCF2399.jpg
 
Laat die brede blauwe lijn dan ook doorlopen.

Zat ik ook aan te denken, is/was uiteindelijk ook de bedoeling maar de donkerblauwe folie moet ik dan laten maken in one-way folie anders dekt hij de koplampen te veel af.
En meneer bromsnor zal dan maar al te graag z'n bonnenboekje willen pakken als ik aangehouden wordt.








Oo wacht, ik rij toch nooit dus aangehouden worden is nihil _O-
 


en gedaan met werken voor deze week, eindelijk, want ben helemaal op..


ikkzie, thx voor de waarschuwing en de tip.. :} ;)

maar in dit geval... heeft Uwe gelijk... :P

hoeft de verkoper natuurlijk niet te weten... O-) O-) heb m dus net een mailtje gestuurd.. O-) benieuwd wat ie antwoord... :P

(voor jouw 11 was ie idd ook veel te klein geweest Ikkz, ook daar heeft Uwe gelijk).. dit is wel degelijk een ouwe yoshi demper, EN voor een 400.. :9 die hadden een veel kleinere diameter, en daarom werd door yoshi geen logo op de eindkap gegraveerd, is namelijk te klein om het netjes te kunnen doen

op de carbon dempers waren de schildjes ook gekleefd (dus zal hier wsl verloren gegaan zijn), niet gepopnageld, omdat carbon dan gaat scheuren rond de popnagelgaten..

;)
 
Laatst bewerkt:
Morge alle :W

Is dit wat?
SMS :Y :)
Of
SMS :N :r
Naar 555-stupid, en breng je stem uit!? *D
En win een doosje bougie vonken in kleur en grote naar keuze *O* .[afbeelding]


ziet er goed uit mate, ik vraag me af of het met ook het donkerblauw erbij niet iets 'te' zou worden.... maar smaken verschillen natuurlijk... ;)

zuchtttt, ik moet nog steeds een vel zwart van die koplampfolie hebben... en zeggen dat ik r vroeger met hopen had... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan