Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen motorliefhebbers,

Ik heb vanaf november 2011 een Suzuki GSX-R 750 uit 1987. Heeft nu zo'n 52000 gelopen, hele goede banden, ketting, tandwielen en accu, motorisch perfect.

Deze heeft wat kuipschade (zo gekocht), dit is te zien op http://www.ejvl.nl/images/schademotor/
Nu is het ook zo dat ik niet kan wennen aan de race houding, al rijd ik er niet zo heel veel op, snel last van de rug, benen en dergelijke.
Wat zou ik het beste kunnen doen?

1. Niet zeuren en gewoon doorrijden, het went vanzelf.
2. Een ander stuur of iets dergelijks kopen waardoor je een andere houding krijgt.
3. Motor verkopen in huidige staat.
4. Motor opknappen en dan verkopen.
5. Anders

Stel dat ik zou willen verkopen, wat zou zoiets ongeveer waard zijn, zowel inclusief de schade of met gerepareerde schade?

Alvast dank allen!
21052012063.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die is gaaaaf! Erg mooi die kleuren.

Wat ik zou doen, Niet weg doen, opknappen en kijken of je verhoogde clipons kan kopen. op mijn TLS heb ik Clipons van Nikko bakker en daardoor zit ik net even iets rechterop (scheeld 2-3 cm) Zo'n fiets moe tje echt niet weg doen...
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen motorliefhebbers,

Ik heb vanaf november 2011 een Suzuki GSX-R 750 uit 1987. Heeft nu zo'n 52000 gelopen, hele goede banden, ketting, tandwielen en accu, motorisch perfect.

Deze heeft wat kuipschade (zo gekocht), dit is te zien op http://www.ejvl.nl/images/schademotor/
Nu is het ook zo dat ik niet kan wennen aan de race houding, al rijd ik er niet zo heel veel op, snel last van de rug, benen en dergelijke.
Wat zou ik het beste kunnen doen?

1. Niet zeuren en gewoon doorrijden, het went vanzelf.
2. Een ander stuur of iets dergelijks kopen waardoor je een andere houding krijgt.
3. Motor verkopen in huidige staat.
4. Motor opknappen en dan verkopen.
5. Anders

Stel dat ik zou willen verkopen, wat zou zoiets ongeveer waard zijn, zowel inclusief de schade of met gerepareerde schade?

Alvast dank allen!
[afbeelding]

Wat heb je zelf in gedachten voor een prijs dan? Ik zou de gixx zo aanpassen dat rijden erop dragelijk wordt en er van gaan genieten. Verkopen zou eeuwig zonde zijn! Mits je deze voor de juiste prijs aan een liefhebber kwijt raakt :)
 
Wat flip zegt.

Da's een hele mooie motor en als het motorkarakter je aanspreekt (en dat doet het waarschijnlijk) dan is het jammer om vanwege de zithouding de fiets weg te doen.

Een ander stuur / set clip-ons zit er zo op, en als je de originele onderdelen bewaart kun je 'm altijd nog goed verkopen. Ik zou wel kijken wat je voorkeur heeft, verhoogde clip-ons of echt een superbike stuur.
 
Tnx voor de antwoorden.
Het karakter spreekt mij inderdaad wel aan, het rijd fantastisch.
Ik heb echt geen enkel idee wat zoiets waard is, met de kuip beschadigingen misschien €1000?
Ik ga me eens verdiepen in een stuur en clip-ons.
 
Zucht...., heb 3 afgebroken uitlaatbouten in de kop voor die turbogix zitten, eentje ervan is nu gevuld met een afgebroken boor en de andere met een afgebroken linksdraaiende tap...., en alles is loeihard!

Bah, rotklusjes -O-

Heb het ding eerst maar weer aan de kant gegooid en ben gaan grasmaaien :]
 
Hangt er vanaf wat voor schade, zo op die foto die je poste zag ik niet echt schade?
 
Oja das zonde. Maar als het alleen kuipschade is zou ik dat lekker gaan opknappen.
 
Mee eens, probeer vervanging te vinden en dan gewoon opknappen.
Zo'n oude slabbert is de moeite wel waard :Y
 
Mee eens, probeer vervanging te vinden en dan gewoon opknappen.
Zo'n oude slabbert is de moeite wel waard :Y

Als je een liefhebber bent EN je weet het te waarderen en je wil er langere tijd mee blijven rijden. Uiteindelijk kan het natuurlijk nooit uit financieel gezien.
 
Goedemorgen motorliefhebbers,

Ik heb vanaf november 2011 een Suzuki GSX-R 750 uit 1987. Heeft nu zo'n 52000 gelopen, hele goede banden, ketting, tandwielen en accu, motorisch perfect.

Deze heeft wat kuipschade (zo gekocht), dit is te zien op http://www.ejvl.nl/images/schademotor/
Nu is het ook zo dat ik niet kan wennen aan de race houding, al rijd ik er niet zo heel veel op, snel last van de rug, benen en dergelijke.
Wat zou ik het beste kunnen doen?

1. Niet zeuren en gewoon doorrijden, het went vanzelf.
2. Een ander stuur of iets dergelijks kopen waardoor je een andere houding krijgt.
3. Motor verkopen in huidige staat.
4. Motor opknappen en dan verkopen.
5. Anders

Stel dat ik zou willen verkopen, wat zou zoiets ongeveer waard zijn, zowel inclusief de schade of met gerepareerde schade?

Alvast dank allen!
[afbeelding]


mooi~! heb ik ook, jij hebt een Canades of Amerikaanse versie zie ik.


Wat je ervoor kan krijgen?
met schade niet meer dan 750 euri, zonder schade max 1500 euri. [ws tussen de 1100/1300]
ik heb namelijk zelf ook een keer geprobeerd hem te verkopen,



niet doen! krijg je spijt van, en daarom heb ik het ook niet gedaan, ;)

IMAG0800.jpg

P7060045.jpg
 
Helleuwww............... weer terug van het visjes kijken in Egypte. Behalve dat ook een hele reut oldskool brommerts gezien daar, van de meest onbekende merken.

main02_boxer-150firstride_560x420.jpg


8+Sep+08+Aswan+Island+Hotel+(13).JPG


motorcycle.jpg


bikefamily-5%2528822%2529%2521.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan