Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #36

date-agenda, wat gaan we binnenkort doen? [minimaal 10 stemm

  • indoor ski/snowboard/bar/restaurant in landgraaf.

    Stemmen: 2 20,0%
  • komend seizoen een weekend te gaan toeren.

    Stemmen: 0 0,0%
  • pannekoekenmeet @ cold months, Brrrrr!!

    Stemmen: 5 50,0%
  • bbq weekend@ Belgium!

    Stemmen: 3 30,0%
  • glowgolf, gehost door Wixje :)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als mensen vragen hebben over olie gekoelde gixxers dan ben ik nog steeds bereid om die mensen te helpen maar dan zal je de vragen in het techniek topic moeten stellen

Mikuni 38mm

Voor 38mm's op een 1100 is 150-155 een goede start en de luchtregelschroef mag zo'n 2.5-3.5 slagen uit gedraaid worden
(ik meen dat er standaard een 127,5 sproeier in zit maar dat zal ook wel van land tot land schelen)
Zijn de carbs al gemonteerd? zo niet houd er rekening mee dat de binnenkabel waarschijnlijk te kort is (geen vrijeslag op het gas hendel)
Dit is niet op te lossen met de stelschroeven,ik verander meestal het gasdraaideel om wel weer vrije slag te krijgen(5-6 mm van de aanslag af snijden net voor het gaatje van het tonnetje
Ik laat ook de benzineslangen tussen de carbs door lopen en niet er achter om heen en ik verdraai de vlotterbak ventilatie's naar benden ipv dat ze naar achteren wijzen
Je kan slangen van 5cm op de ventielatie maken maar ik heb het nooit nodig gevonden en ik heb het "zijwind verhaal" nooit gemerkt (zie http://oldskoolsuzuki.info/patrick/articles/bst38ss/bst38ss.htm )
Vergeet niet de hele lange veren om de benzine slagen te doen
Die veren zijn er niet om jou het leven zuur te maken maar die voorkomen dat de benzineslangen gaan knikken
Maak de benzine slangen niet langer want dan knikken ze!!!!!! ook als je dikkere "auto" benzineslangen gebruikt,ook hier geldt "stock is best"
De veren kan je met een tide-wrap 15mm voor het einde van de slang tegen houden zodat de slang op de benzinekraan te krijgen is
Powerjets zijn waarschijnlijk afgedopt in de vlotterbak maar die werken toch niet met open filters maar ze geven je wel 10 chip shop points (maar dat had je al gelezen in de link die ik je gaf ;-) )
Gasnaalden kan je lekker zo laten staan en dynojet kids zou ik niet aan beginnen bij deze super carbs
Verder......kleppen stellen (ik zet ze zelf aan de strakke kant,beter voor het motortje en ze zijn stiller)
En na het kleppen stellen goed synchroon stellen,neem daar de tijd voor)

thanks!
heb ik ook wat aan, ik ga de 38" ers gebruiken bij de ombouw van mn gsxr750 met 1200 bandit blok.
Alleen zijn dat 38mm carbs van een gr7ac uit '90, dus de naalden en buizen zijn anders dan bij de gr7aa.
Wat voor een luchtfilter(s) heb jij gebruikt bij de genoemde carb. afstelling?
 
thanks!
heb ik ook wat aan, ik ga de 38" ers gebruiken bij de ombouw van mn gsxr750 met 1200 bandit blok.
Alleen zijn dat 38mm carbs van een gr7ac uit '90, dus de naalden en buizen zijn anders dan bij de gr7aa.
Wat voor een luchtfilter(s) heb jij gebruikt bij de genoemde carb. afstelling?

2 dubbele bmc's werken het beste, alhoewel de verschillen niet enorm zijn, zolang je het maar bij een degelijk merk houdt.
 
Zo dit deeltje is ook weer bijna teneinde....
Denk dat #37 er ook niet meer inzit.

Na 6 jaar hier op MF is het wel leuk geweest.....

:W

Ah jawel joh, gewoon doen *O*

Gewoon een beetje on topic blijven en lol hebben met elkaar, dat lukt ons best.

Weltrusten :W
 
Laatst bewerkt:
Weet je, ik heb al dat geneuzel van de laatste tijd niet gevolgd, en daarom bemoei ik me daar ook niet mee. Maar ik vond het hier altijd gezellig en wil het OST niet zien sterven, dus daarom heb ik besloten om alvast maar een nieuw deeltje te beginnen.

Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #37

Zie het als een frisse start, en wie mee wil is welkom op één voorwaarde: The past is the past, dus kom niet om ruzie te maken, hou het gezellig en blijf alsjeblieft on topic.

Kortom, gewoon lekker doorgaan dames en heren,
het OST is wat mij betreft nog lang niet dood!

*O* :W
 
Prima, hoewel te vroeg mik ik hier dan een slotje op, en ik hoop dat we elkaar niet meer "nodig hebben". ;)

Veel plezier en hou het leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan