OldSkool Gixxer Meeting "Groeten uit Brabant!!"

LeonR

MF veteraan
2 feb 2010
3.574
0
Zeist
Namens het Oldskool-Gixxer-Topic presenteer ik jullie:


Na aanleiding van het aantal "onbekende" Oldskoolers die we tijdens de MFMM hebben gezien,
onstond bij mij het idee om een nieuwe OldSkool Gixxer Meeting op te zetten,
en de eigenaren van deze machines te ontmoeten en daarmee onze gezellige groep nog wat uit te breiden.. *O* (de "onbekende" zal ik proberen op te sporen via M-F en pb-en)

Om van deze meeting een leuk OldSkool dagje te maken, lijkt het me leuk om er een
meet&greet/foto/toer meeting van te maken..

Voor deze meeting heb ik (volgens mij) een leuk dorpje uitgezocht (nee dit keer niet in Zeist)..
Zoals de meetingname al zegt is het in brabant kut 8-) .. Jaja OldSkoolers goes Maaskantje kut!!!!!! *O*
Voor sommige is het misschien even rijden (Zwolle-Maaskantje 1,5uur :] ) maar voor onze Belgische vrienden is het een keer wat dichterbij..

Mijn opzetje is dat we iets buiten Maaskantje verzamelen(locatie n.t.b.)
en daarna zal onze "toer"door Maaskantje langs alle bekende plekken
beginnen,zoals de supermarkt, het pleintje en parkje e.d...
Tussendoor kunnen we uiteraard even een hapje eten bij de plaatselijke snackbar.. :9

Let op!!: bij dit cafetaria kan ALLEEN contant betaalt worden!!!

Hier en daar kunnen we even stoppen voor een fotoshootje, sigaretje enzo..
Een fotograaf heb ik al gevonden (Fab weet het alleen zelf nog niet), die telefoon-foto's zijn mooi maar spiegelreflex is mooier.. :+

opwarmer-tje



Disclaimer: (gejat uit een andere topic)
* Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, ik neem nergens aansprakelijkheid voor. Jullie rijden toevallig achter mij aan omdat ik zo'n mooie sticker op mijn kentekenplaat heb, ofzo.
* Het wordt gewoon een normale rit, rij in baksteen-formatie, en ga niet lopen wheelieën of andere ongein in de groep, daar is later genoeg tijd voor.
* Iedereen is volwassen, iedereen kent de regels van groepsrijden. Doe je niet enigzins normaal of veroorzaak je gevaar, dan moet ik de persoon in kwestie helaas verzoeken om de groep te verlaten. :) wij zijn niet gek :N
=>ter verduidelijking: ik neem geen enkele vorm van verantwoordelijkheid op mij, ik heb alleen dit gedeelte (meeting) uitgewerkt in topicvorm!



Aanmelden:
We hebben nu 32 motoren die mee willen, dus dat is al aardig wat *O*
Hier komen de nieuwelingen evt nog bij, dus zeg richting de veertig..
Dit lijkt me een mooi aantal om aan te houden, want we gaan op een zondag naar een klein dorpje en niet naar de MaccieD in Veenendaal, en vindt dat we daar ook rekening mee moeten houden. Tuurlijk zijn ze daar al wat gewend,maar niet iedereen die daar woont vindt al die toeristen leuk, en een grote groep motoren die in je dorp gaan meeten en rondrijden levert sowieso al meer overlast, en ik wil niet dat we na een kwartier al worden verbannen uit Maaskantje/Den Dungen door een paar zure dorpelingen die de blauwe bellen..

Dit is enkel mijn mening, en zou het opprijs stellen als jullie die ook geven..


Aanwezigen:
1. LeonR + vriendin '88 gsx-r 750 naked *
2. Ikkz '91 gsx-r 1100 *
3. Suzukidude91 '91 gsx-r 1100 *
4. Timmeeeeh +1 '88 gsx-r 750 *
5. Hayahar '?? gsx1300r Hayabusa *
6. Oliekoel ovb (as usual _O- ) *
7. Mieluh ovb gsx-r 750 S-F *
8. gsx-ro ovb *
9. droopyfret ovb *
10. Fabjan +vriendin +fototoestel '90 1100 naked
11. ..Marco.. ovb gsx-r 1100W
12. fastbike gsx-r 750 srad *
13. B.B.I.L ovb '91 gsx-r 1100 S-F *
14. Remove Before Flight '92 gsx-r 1100
15. ManxR '90 gsx-r 1100 cafe racer + ManxR junior*
16. Azathoth *
17. gixxser750w *
18. gsx-rr ovb '86 gsx-r 750 *
19. fly boy ovb gsx-r 750 *
20. Atez ovb *
21. ex-wereldkampioen endurance ovb '89 gsx-rr 750 *
22. blola ovb *
23. BaveR ovb *
24. EllenGevaar85 Kwalijksaki *
25. RidingSports *
26. CBRenee (op z'n gixxer) *
27. Jenser1
28. renevtr (op z'n gixxer) *
29. maxvanninhuys '98 gsx-r 600 *
30. Danny boy ovb OP Z'N EIGEN GIXXER!!!! '91 gsx-r 1100 Dimitri over Danny Boy *
31. TambuGSXF ovb gsx-r 750W *
32. Stefan Mertens gsx-r 750W *
33. Tej '93 gsx-r 600W
34. Proffie
35. Unkwn '88 gsx-r 750 *
36. Wallie0487 '92 gsx-r 750 *
37. Redline Rider komt misschien ff kijken
38. Malamute gsx-r *

Locatie: Maaskantje KUT!!!
Datum: 11 sept *BAM* zonne grote vuurbal jonguh _O-

UPDATE
JAJA Heren nog ff en dan is het zo ver

*O* !!!!11 SEPTEMBER GAAN WE NAAR MAASKANTJE!!!! *O*

vandaag had ik ff tijd om er een bliksem bezoek te brengen, en de boel te bekijken..

Op verzoek zal het verzamelpunt bij de Burger King bij De Lucht-West aan de A2 zijn..
Laten we hier tussen 11:30 en 12:00 verzamelen, en dan rijden we naar snackbar 't Pleintje(helaas waren ze op vakantie maar ik zal ze nog ff bellen als ze terug zijn)



naast de snackbar ligt het bekende Pleintje



Hier is zat ruimte voor onze motoren(of het mag weet ik niet, maar volgens mij mag alles in Maaskantje :) )..

Voor de rit vanaf de Burger King naar Maaskantje lijkt het me handig om het groepsrijden toe te passen:

*een voor en achterrijder (met vest),
*baksteensgewijs,
*we komen 2 stoplichten tegen (zonder flitsers) als het aan mij ligt blocken we ze zodat we in 1 keer doorrijden..
*en we rijden met gepaste snelheid..

Mochten er mensen uit het zuiden (of A59) die geen zin hebben om eerst nog naar de Burger King te rijden, dan zouden ze evt bij het benzinestation bij de afrit kunnen wachten, vanaf daar kun je ons langs zien komen, als de voorrijder(met vest) langs komt heb je nog tijd om aan te sluiten..

Korte routebeschrijving vanaf de snelweg A2:
A2->afslag 22-> bovenaan naar links (benzinepomp is naar rechts)-> Als maar rechtdoor
-> eerste stoplicht naar links-> als maar rechtdoor (wel op de doorgaande weg blijven!!!)
->na de KERK is het de tweede rechts-> en dan zit 't Pleintje aan de rechter kant..


LET OP: MAASKANTJE IS EEN 30KM ZONE!!! maar ze rijden er als koekwausen _O-

Afspreekplekken:

Zeist @the Hotspot (zelfde straat zelfde kant andere garage):
LeonR, Jenser1

A1: afslag Apeldoorn-zuid bij de shell naast MacD:
Hayahar, Ikkz, renevtr

A12: MacD Gouda:
Fabjan, Suzukidude91,

Amsterrrdam ZuidOost: foodcourt:
Oliekoel,Unkwn

Tilburg BP:
Azathoth, stefan_mertens

Tankstation afslag 22:
Maxvanninhuys,

A2 Verzamelpunt BK de Lucht West:
de rest :+
 
Laatst bewerkt:
Sorry Gerard, maar de voorgaand zijn altijd wat noordelijker geweest, dus dacht we doen het nu wat zuidelijker..

Maar hoe lang is het voor jou? 2 uurtjes ofzo...
lekker achter je kuipie kruipen en gaan toch..
 
En het bijna altijd centraal en nooit in het Noorden....Tjek mijn commentaar in OST.
Plak het anders samen met de Explosion meeting
 
Sorry Gerard, maar de voorgaand zijn altijd wat noordelijker geweest, dus dacht we doen het nu wat zuidelijker..

Maar hoe lang is het voor jou? 2 uurtjes ofzo...
lekker achter je kuipie kruipen en gaan toch..

Hallo Leon :)

Met noordelijk(er) bedoel ik toch echt Groningen :)

En 2 uur rijden op een 98 gixxer.... :')

In ieder geval bedankt voor je reactie, en alvast veel plezier :]

:W
 
ph ja HdG BR het lijkt ook zo op mekaar _O-

Mocht er echt niemand komen, gooi ik m wel om naar het noorden, gaan we naar het Venetië van het noorden ofzo.. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan