oldskool gixxer meeting september

Waar meeting 25 september?

  • X

    Stemmen: 0 0,0%
  • X

    Stemmen: 1 12,5%
  • X

    Stemmen: 0 0,0%
  • X

    Stemmen: 7 87,5%
  • Amsterdamse bos

    Stemmen: 0 0,0%
  • Oudekerkeplas

    Stemmen: 0 0,0%
  • zandvoort mini meet combo

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders, namelijk:

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Hee wel even in het topic reageren als je een datum kiest he ;)
 
18 september! en wat ik al zei in het oldskool topic: ouderkerkerplas is een fijne locatie. Veel ruimte en centraal gelegen. afrit ouderkerk/transferium vanaf de a2. *O*
 
denk dat 18 september een aantal mensen ook naar SOT gaan in utrecht. ik wel iniedergeval :)

en een week later zal jij shift00 ook niet kunnen :X

denk dat ik deze keer zal moeten laten schieten. ik snap wel dat je het nog met mooi weer wilt proberen. maar misschien is iets later toch fijner ivm de planning van de meeste mensen. ikzelf heb geen problemen met temp rond het vriespunt :]
 
amsterdamse bos daar is genoeg ruimte en barbecues staan overal
Lijkt me een prima plan als het weer een beetje meewerkt.
of
18 september! en wat ik al zei in het oldskool topic: ouderkerkerplas is een fijne locatie. Veel ruimte en centraal gelegen. afrit ouderkerk/transferium vanaf de a2. *O*


/edit: Tijdens de oldskool meeting zouden we een industrie terreintje op kunnen zoeken O-)

ook een prima plan :9~

ik maak wel even een nieuw polletje, de datum lijkt me wel vast te staan namelijk *D
 
Ik ben daar als deelnemer, niet als organisatie helaas. En het staat dan helemaal vol met auto's, maar een stel gixxers kunnen er ook wel bij! Heb je wel meteen een hoop bekijks! en kapitein koek is er geloof ik ook bij die dag. :)

het begint een beetje door elkaar te lopen en ik zal het ook op het andere topic posten maar zandvoort is ook aardig centraal lijkt me *D : zandvoort? *O*
 
Ben er wel, maar helaas gixxerloos... meestal staan de mini's aan de binnenkant van de tarazanbocht. Op het asfalt terrein voor de tunnel rechts is geloof ik een slalom competitie en verder zal er vast wel ergens een plekje zijn waar de gixxers kunnen parkeren. Kom jullie wel opzoeken! :W *O* :Y
 
Ha, dat gaat voor de poort worden, mannen.

Ik weet nl. per ongeluk dat er een Lotus-clubdag is deze zondag op Zandvoort, waar ik zelf ook niet meer naartoega omdat de entree SCHRIKBAREND duur is.


Ook voor Lotus-rijders met zo'n stukje cultural heritage......Grrrrrr Het wordt nooit meer iets met Zandvoort en het historisch racen in Nederland.

Dat zal dus voor de poort worden...

Jilles.
 
Ha, dat gaat voor de poort worden, mannen.

Ik weet nl. per ongeluk dat er een Lotus-clubdag is deze zondag op Zandvoort, waar ik zelf ook niet meer naartoega omdat de entree SCHRIKBAREND duur is.


Ook voor Lotus-rijders met zo'n stukje cultural heritage......Grrrrrr Het wordt nooit meer iets met Zandvoort en het historisch racen in Nederland.

Dat zal dus voor de poort worden...

Jilles.

Inderdaad!!!

Het is best jammer dat die Lotus Yups (vooral die gene met die Superseven's) even willen posen op het circuit....... Moeten wij omstanders daar dan zoveel geld voor betalen??????, alsof we allemaal willen kijken naar een open verlengde regenton met 4 zijwieltjes!! Het zou verboden moeten worden :( :(

Ik heb gezegd!!!! :Y ;)
 
Ik ben er in ieder geval wel! Al is het in mijn eentje! :P *O* :W
Ik kom alleen echt niet vroeger dan 1400 denk ik zo. Met een lekkende radiateur.. is er eigenlijk wel één gixxer bij van de mensen die komen die 100% is?
 
Ik ben er in ieder geval wel! Al is het in mijn eentje! :P *O* :W
Ik kom alleen echt niet vroeger dan 1400 denk ik zo. Met een lekkende radiateur.. is er eigenlijk wel één gixxer bij van de mensen die komen die 100% is?

Ook 100% met deze temperaturen , !!!

Ik ook mits redelijk bal bla die bla.
 
Terug
Bovenaan Onderaan