===>Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' deel 2<

Status
Niet open voor verdere reacties.
eb zelf ook een b12 gehad machtige motorfiets,vandaar ook men vraag of het mogelijk is ,hou nogal van kopel :-)

Wat betreft de onderdelen mail mij anders ff prive mbt kostprijs +evt. verzendkosten

greetz
 
je moet de oliepan, ontsteking, dynamo en neutraal schakelaar overzetten!!!!!

ff vragen voor in de toekomst. zijn de aansluitingen van een bandit dan anders dan van de gsxr?

heb alleen ervaring in het van 750 na 1127 gebeuren. en mocht dit ooit soep worden zijn er altijd wel wat jongere 1200's te vinden. weet ik meteen waar op te letten :+
 
ff vragen voor in de toekomst. zijn de aansluitingen van een bandit dan anders dan van de gsxr?

heb alleen ervaring in het van 750 na 1127 gebeuren. en mocht dit ooit soep worden zijn er altijd wel wat jongere 1200's te vinden. weet ik meteen waar op te letten :+

oliepan moet je verwisselen omdat anders je uitlaat niet meer gaat passen. die van een gixxer is heel anders van vorm dan die van een bandit ivm de uitlaatbochten die onder het blok doorlopen. Daardoor moet je ook de olieaanzuiging van de bandit overnemen en 1 klein intern olieleidinkje.

de neutraalswitch is totaal anders qua aansluiting, waarom precies weet ik niet, maar ook gewoon overzetten.

de ontsteking...idem..al geldt dat alleen voor bepaalde gixxerblokken, want mijn 92'er blok had de zelfde aansluiting als de bandit, dus zal waarschijnlijk alleen blokken van Voor 91 betreffen.
 
o ja...en de dynamo..die is identiek, maar de bandit heeft een langere kabel eraanvast zitten....

je kan dus ook de kabels vervangen, maar dit is simpeler *D

zelfde geldt ook nog voor de aarde....bandit heeft een langere kabel..
 
En dan ben je zo'n 2takt fan? *O* beetje andere manier van koppel tussen een gem. 2T en een Bandit 1200... Koppel... Supermotard.... :Y :9~ :}


ja maar met die 2takten kan je hard rond gaan zonder al te veel boven de wettelijke snelheden te rijden :} ,met de gixxer begint hij maar te leven boven d e140 en de bandit is gewoon een zalige fiets had hem noooooooit mogen wegdoen snif snif ;( ;(
 
dringende vraag:
Passen de uitlaten van een 1100 va 94 op een 1100 van 92?(links en rechtse uitvoering)
 
Shit doet me denken aan die kmteller..ff post controleren...helemaal vergeten B|
 
ik zie te weinig plaatjes van onze fietsen van hoe ze er nu bij staan -O-

zal wel ff een startschot geven: pang. *O*

full


de "nieuwe" versnellingsbak zie je niet maar merk ik wel.
usd doet hem ook goed. als de achterband op is. w achterbrug erin met 5.5 velg.
 
Hee jochen, heb jij niet nog een uitlaat voor een 7/11? pak gewoon een 1100 uitlaat toch? Kom alleen maar standaard dingen met 2 uitlaatdempers tegen...
 
Zo is de mijne nu.
Standaard dus. Over 3 week zouden de velgen moeten glimmen (zwart hart) en zitten er stalen leidingen op (rem + koppeling) met radiale pompen.

full
 
cool die heb ik op mn husky. :) doet het prima.

Ik probeer mn 750 uit te bouwen, maar denk dat ik dit met kerst ga doen. heb er nu steeds geen tijd voor. vorig jaar kerst rolkooi in mn mini gebouwd, nu dit... altijd fijn kerst! (vriendinnetje heeft altijd een beetje een aandachtstekort daarna alleen... )
 
Hee jochen, heb jij niet nog een uitlaat voor een 7/11? pak gewoon een 1100 uitlaat toch? Kom alleen maar standaard dingen met 2 uitlaatdempers tegen...

die standaard zijn toch ook mooi voor op het circuit :Y .daar zit toch al regelmatig met de vierwieler.............
maar inderdaad pak gewoon een 1100 uitlaat :Y

@peejay: mooie gixxer :9~ :9~
 
Krengen zijn niet echt groot in aanbod... Wil een knap 4 in 1 systeempje, maar zijn of heel duur, of voor een nieuwer model 750 of 1000 en dan ook heel duur. :)
 
Effe kijken op ebay.de?

Daar staan er nu zat te koop.

P.s. ik zou toch voor een 4-2-1 gaan. Dan benut je de koppel van een 1100 net effe beter.
 
nogt een vraagje mbt motorblokken

past de motor van een 1100 GSX-Fvan 91 in een 1100R van 92?
weet nl; eentje te koop staan voor zacht prijsje met 33000km op de teller
 
full


Ploatje!! O-) Motor staat in de schuur te .. . ..
Er moet nog vanalles gebeuren, De liefde begint weer als
de zon doorbreekt !!

Wat een beest van een motor is het toch !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan